USA tegen Iran/Irak.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar wie tegen wie dan in WO3? Heb er namelijk niks van meegekregen.
Vast niet. We gaan de mensen in Iran bevrijdenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk gaat Europa dan even de Zwitserland uithangen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net Star Wars.
De vraag is even wie Palpatine blijkt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FREEDOM!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast niet. We gaan de mensen in Iran bevrijden![]()
Zien we ook meteen wat Rusland en China gaan doen.
Jammer wel, hoopte dat Trump de eerste in tientallen jaren zou zijn die geen oorlog zou beginnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net Star Wars.
De vraag is even wie Palpatine blijkt te zijn.
Huh, hoe dat zo dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer wel, hoopte dat Trump de eerste in tientallen jaren zou zijn die geen oorlog zou beginnen.
Kak. Wilde nog naar Rusland op vakantie.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast niet. We gaan de mensen in Iran bevrijden![]()
Zien we ook meteen wat Rusland en China gaan doen.
Ik vind het juist nog lang duren.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer wel, hoopte dat Trump de eerste in tientallen jaren zou zijn die geen oorlog zou beginnen.
Dat snap ik, maar vanwaar zou Trump specifiek geen oorlog starten in tegenstelling tot zijn voorgangers, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik liever geen oorlog heb?
Dat ja, ik had allang een oorlog verwacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het juist nog lang duren.
Waarom had jij verwacht dat hij snel een oorlog zou starten dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het juist nog lang duren.
Omdat het nogal een lompe botte hork is die nergens gras over laat groeien, zoals nu.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom had jij verwacht dat hij snel een oorlog zou starten dan?
Vanaf het begin van zijn campagne had hij het al over geen oorlog willen starten.
Ja want hij is zo goed in zich aan zijn woord houden.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom had jij verwacht dat hij snel een oorlog zou starten dan?
Vanaf het begin van zijn campagne had hij het al over geen oorlog willen starten.
Omdat het gros van de mensen in Nederland slechts luistert naar propaganda kanalen als CNN en die vanaf dag 1 aan het ophitsen waren dat Trump een warmonger zou zijn terwijl hij juist als enige van te voren zei geen oorlog te willen voeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar vanwaar zou Trump specifiek geen oorlog starten in tegenstelling tot zijn voorgangers, of begrijp ik je verkeerd?
Het heeft geen zin Kaneelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het gros van de mensen in Nederland slechts luistert naar propaganda kanalen als CNN en die vanaf dag 1 aan het ophitsen waren dat Trump een warmonger zou zijn terwijl hij juist als enige van te voren zei geen oorlog te willen voeren.
Zijn voorgangers, die positief ontvangen werden daarentegen, hebben alleen maar nieuwe oorlogen gestart. Zoals Obama die een na-oorlogs record in handen heeft van iedere dag 8 jaar lang in oorlog zijn.
Ach, China, Rusland en Noord-Korea hebben toch ook niet met iedereen oorlog.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het nogal een lompe botte hork is die nergens gras over laat groeien, zoals nu.
Ik probeer mijn kindjes wel allemaal zeer goed te onderwijzen in nieuws tegen het licht houden. Zitten er een aantal bij die wel lekker zelfstandig kunnen nadenken. Best knap al op die leeftijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |