Ben meer een lurker dan een poster nu.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken maar mijn topicskills zijn niet meer zoals vroeger vrees ik. daarvoor maak ik te weinig mee.
Ps: hoe zou het met pussycatdoll zijn
Die was ook wel erg lang maar goede kwaliteit.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik had laatst een lemming van A Christmas Carol gemaakt, godverdomme geen hond die er reageert.
@:pussycatdoll zag ik ergens posten
Ja in nws kijk ik nu ook meer. De leeftijd he.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:27 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ben meer een lurker dan een poster nu.
Maar verder alles goed hoor haha! Ben trouwens iets meer te vinden in NWS en POL, kijk haast nooit meer in KLB.
Heyquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:27 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ben meer een lurker dan een poster nu.
Maar verder alles goed hoor haha! Ben trouwens iets meer te vinden in NWS en POL, kijk haast nooit meer in KLB.
Appgroepjequote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Waar zouden supergirl en meloewa nu zitten
Echt?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Appgroepje
Ook met Hugh Yvon enz
Voeg me toe dan mag jij in mijn appclubjequote:
Bij prof in de kelderquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Waar zouden supergirl en meloewa nu zitten
Zou prof zichzelf ingesloten hebben?quote:
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zou prof zichzelf ingesloten hebben?
Wat onaardig weer.quote:
Zodat hij veilig is voor de derde Wereldoorlog die straks uitbreektquote:
haha wtfquote:
Als je een lekker ding bent dm me je nr dan voeg ik je toe aan mijn appgroepquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Voeg me toe dan mag jij in mijn appclubje
Ik wil er ook inquote:Op zaterdag 4 januari 2020 00:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Als je een lekker ding bent dm me je nr dan voeg ik je toe aan mijn appgroep
Want de laatste appgroep waar ik met jou in zat was ook zo’n succes jaquote:
Dat lag niet aan mijquote:Op zaterdag 4 januari 2020 00:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Want de laatste appgroep waar ik met jou in zat was ook zo’n succes ja
Orphan Black en jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:50 schreef 00wildchild het volgende:
Is Black Orphan het na s2 nog waard te kijken? Begin s3 een beetje lame te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |