Die heb ik laatst nog kwaad aan de telefoon gehad tijdens een soort van fokmeetquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Haywood was een mooie user. Zo aar verdwenen. En wat te denken van Eend112
Tjielp tjielpquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
KLB / ZarB & Kullie nemen afscheid
Hier gingen we
"Een soort" van fokmeet. I see what you did there. Is het een hottie die eend?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog kwaad aan de telefoon gehad tijdens een soort van fokmeet
Meet to fok zeker hahaatjesquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog kwaad aan de telefoon gehad tijdens een soort van fokmeet
Had je niks te doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Nee ik ging eend bellen als Goedele van de GGD maar hij gooide de haak erop
Dat komt denk ik omdat Goedele van de GGD al elke man in het land heeft gebeld sinds 2012.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Nee ik ging eend bellen als Goedele van de GGD maar hij gooide de haak erop
KLB / Vriendin wil ex opzoekenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Die van prins Couscous en zijn kameel kan ik niet vinden
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien is ons nieuwe subforum wat voor jou
Huishoudforum
Mss vindt hij ons daarom niet leukquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat Goedele van de GGD al elke man in het land heeft gebeld sinds 2012.
Was het niet Dima die ook door haar gebeld werd, back in the days?
Kan me niet voorstellen. Ik geef hem desondanks een 8/10 voor de "wie ben jij?!?!?!?" Moeite om zijn gebroken hart te verbergenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mss vindt hij ons daarom niet leuk
Mag ik komen hou daarvanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:46 schreef Rozevla het volgende:
IK BEN NU OP EEN ZIEK GAY FEEST JONGENS !!!!!!’
Dat begon ik me ook af te vragequote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Waar zouden supergirl en meloewa nu zitten
Wat moet jij op tardis zn bday danquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:46 schreef Rozevla het volgende:
IK BEN NU OP EEN ZIEK GAY FEEST JONGENS !!!!!!’
Ik vind dat het tijd is voor een nieuw topicquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat begon ik me ook af te vrage
KLB / Ripped date komt niet door vriendinnenkeuring in dit topic de abjes vn dima btw
Zat ik ook aan te denken maar mijn topicskills zijn niet meer zoals vroeger vrees ik. daarvoor maak ik te weinig mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik vind dat het tijd is voor een nieuw topic
Ik had laatst een lemming van A Christmas Carol gemaakt, godverdomme geen hond die er reageert.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken maar mijn topicskills zijn niet meer zoals vroeger vrees ik. daarvoor maak ik te weinig mee.
Ps: hoe zou het met pussycatdoll zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |