Ga eerst maar eens gewoon voor jezelf de boel op de rit krijgenquote:
Nou, idd!quote:
Kijk daar ga je alweer.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ga eerst maar eens gewoon voor jezelf de boel op de rit krijgen
Prima johquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijk daar ga je alweer.
Ik zit lekker te praten met balletje, bemoei je er niet mee.
Een aspect van m'n werk wat ik heel belangrijk vind en me te binnen schoot tijdens het maken van een username...best lame hahaquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, idd!
Met mayo is prima wmb
Waar staat jouw username voor trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan mij altijd dmenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
In mijn real life omgeving zijn er niet echt mensen waarmee ik die kant op kan
quote:
Deed me aan jou denkenquote:Een klasgenoot ging naar Deelders theatershow en wilde een boek laten signeren. Had geen geld om een bundel te kopen en liep daarom snel de lokale bibliotheek binnen. Jatte een boek, legde het Jules Deelder voor die met lichte verbazing opkeek van het met bibliotheekplastic en stempels voorziene boek. Zette zijn handtekening en de opdracht: ‘Jij komt er wel’.
Nou ik moet zeggen dat het wel de eerste keer in al die jaren is dat iemand vraagt wat m'n username betekentquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Alsof mensen maar zo alles accepteren zonder nieuwsgierigheid waarom
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:09 schreef VKV het volgende:
[..]
Een aspect van m'n werk wat ik heel belangrijk vind en me te binnen schoot tijdens het maken van een username...best lame hahaOp zich belangrijk wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mensen zijn niet helderziend hequote:Op donderdag 2 januari 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Alsof mensen maar zo alles accepteren zonder nieuwsgierigheid waarom
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:10 schreef VKV het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat het wel de eerste keer in al die jaren is dat iemand vraagt wat m'n username betekent
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zich belangrijk wel ja![]()
Daar heb ik stage gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee bedoel voor zichzelf.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mensen zijn niet helderziend he![]()
Leven ook voornamelijk voor zichzelf.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
Fijn ook dat ik Microsoft Teams weer eens niet in kan
Same samequote:Op donderdag 2 januari 2020 22:12 schreef VKV het volgende:
[..]
werk graag in een apart wereldje hahaha
Werkt prima.quote:
Ik heb een gastaccount, elders.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Werkt prima.
Goed voor conference calls en zo, makkelijk mensen van zowel buiten als binnen je organisatie uitnodigen. Documenten delen.
Werkt goed.
Anders had je er 6.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:18 schreef VKV het volgende:
Nog maar vier dagen vakantie![]()
Gelukkig zit daar wel het weekend in
Dat is juist pech....quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:18 schreef VKV het volgende:
Nog maar vier dagen vakantie![]()
Gelukkig zit daar wel het weekend in
Per maartquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Al begonnen bij de nieuwe baas?
Zou best kunnen jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aha ja dan kan je nog wel even ziek melden
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zich belangrijk wel ja![]()
Ik heb weleens iemand geïnterviewd van de SWOV. Komt wel dichtbij zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens iemand geïnterviewd van de SWOV. Komt wel dichtbij zo.
Ja, 300 jaar geleden. Het ging over veranderingen die werden doorgevoerd in het rij-examen. Of zoiets.quote:
Ik heb vakantie. Ik ga er niet aan denken verderquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Werkt prima.
Goed voor conference calls en zo, makkelijk mensen van zowel buiten als binnen je organisatie uitnodigen. Documenten delen.
Werkt goed.
Die losstaand lijkende conclusies van hun zijn w altijd top, en vaagquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, 300 jaar geleden. Het ging over veranderingen die werden doorgevoerd in het rij-examen. Of zoiets.
Ah toeeeeeee?quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vakantie. Ik ga er niet aan denken verder
Ik weet alleen nog dat die hele toko een hoog geitenwollensokkengehalte had. Alsof ze het hele bestaan van verkeer sowieso maar niks vondenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Die losstaand lijkende conclusies van hun zijn w altijd top, en vaag
Ja exact dezelfde ervaringen hier. Álles onderzoeken en de werkelijkheid en praktische toepassing ervan een beeeeetje boel uit het oog verloren ookquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat die hele toko een hoog geitenwollensokkengehalte had. Alsof ze het hele bestaan van verkeer sowieso maar niks vonden
geen verkeer = geen werk voor ze ookquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat die hele toko een hoog geitenwollensokkengehalte had. Alsof ze het hele bestaan van verkeer sowieso maar niks vonden
Roze olifantquote:
Kan ik me heel goed voorstellen dat je daar uiteindelijk niet bent gaan werkenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:38 schreef VKV het volgende:
[..]
geen verkeer = geen werk voor ze ook
Weet wel dat ik daar die maanden helemaal afgesloten van de buitenwereld zat en alleen maar allerlei literatuur aan het lezen was.
Wel heel leerzaam qua stage en hele aardige leuke mensen werkten er ook.
Maar het is dus niet m'n werk geworden haha, ik ben te graag buiten en op pad daarvoor.
Heerlijk, zo’n ravijn waar jaarlijks vrachtwagens vol subsidie in verdwijnen voor rapporten over het effect van navelpluis op de verkeersveiligheidquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja exact dezelfde ervaringen hier. Álles onderzoeken en de werkelijkheid en praktische toepassing ervan een beeeeetje boel uit het oog verloren ook
Buiten en op pad is heerlijk. Daarom vond ik de journalistiek ideaal. Plus dat je je legaal met vanalles kon bemoeienquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:38 schreef VKV het volgende:
[..]
geen verkeer = geen werk voor ze ook
Weet wel dat ik daar die maanden helemaal afgesloten van de buitenwereld zat en alleen maar allerlei literatuur aan het lezen was.
Wel heel leerzaam qua stage en hele aardige leuke mensen werkten er ook.
Maar het is dus niet m'n werk geworden haha, ik ben te graag buiten en op pad daarvoor.
Ik heb serieus een tijd journalistiek overwogen, daarom heb ik ook de bachelor gedaan die ik heb gedaanquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buiten en op pad is heerlijk. Daarom vond ik de journalistiek ideaal. Plus dat je je legaal met vanalles kon bemoeien
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk, zo’n ravijn waar jaarlijks vrachtwagens vol subsidie in verdwijnen voor rapporten over het effect van navelpluis op de verkeersveiligheid
Heb ik ook overwogen maar vind mezelf daar toch te verlegen voor.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buiten en op pad is heerlijk. Daarom vond ik de journalistiek ideaal. Plus dat je je legaal met vanalles kon bemoeien
Je hebt een betere keuze gemaakt nu. De werkgelegenheid in de journalistiek is redelijk dramatisch. Van alle mensen met wie ik studeerde werkt nog maar een handvol in dat vak.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb serieus een tijd journalistiek overwogen, daarom heb ik ook de bachelor gedaan die ik heb gedaan
Verlegen was ik ook. Tot op zekere hoogte nog wel. Maar daar leer je wel mee omgaanquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:47 schreef VKV het volgende:
[..]
Heb ik ook overwogen maar vind mezelf daar toch te verlegen voor.
Lijkt me wel een toffe baan.
Een hoogleraar zei tijdens de minor journalistiek ook iets in die trant. Als er 2/3 mensen daadwerkelijk in de journalistiek belanden zijn het er veel, of zoiets.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een betere keuze gemaakt nu. De werkgelegenheid in de journalistiek is redelijk dramatisch. Van alle mensen met wie ik studeerde werkt nog maar een handvol in dat vak.
Afgaande op jou talloze mislukte datingervaringen absoluut nietquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Geloven jullie als je maar blijft oefenen iets je alles kan leren?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een hoogleraar zei tijdens de minor journalistiek ook iets in die trant. Als er 2/3 mensen daadwerkelijk in de journalistiek belanden zijn het er veel, of zoiets.
Jij dan?quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Afgaande op jou talloze mislukte datingervaringen absoluut niet
Lees dan dit, tof interessant stukjequote:Op donderdag 2 januari 2020 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roze olifantDENK NIET aan een roze olifant
Je hebt een fok awardquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Afgaande op jou talloze mislukte datingervaringen absoluut niet
Gewoon TR'en tot een modje er zo ziek van word dat hij hier een ban krijgt kan ook?quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:59 schreef Molo het volgende:
Kunnen we die troll gewoon met zijn allen collectief negeren?
Ja precies, daar heb ik ook niet echt zin in tbh. En daarbij past deze opleiding ook beter bij mijn autistische kantquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is ook zo. En bijna iedereen is tegenwoordig freelancer. Daar moet je maar net trek in hebben.
Doe ik al zeer regelmatig, helpt geen zierquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon TR'en tot een modje er zo ziek van word dat hij hier een ban krijgt kan ook?
Dan gewoon alles omtrent hem negeren en om sommige stompzinnige dingen waarmee hij zichzelf belachelijk maakt gewoon weg lachen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe ik al zeer regelmatig, helpt geen zier
wat doe jij voor opleiding?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies, daar heb ik ook niet echt zin in tbh. En daarbij past deze opleiding ook beter bij mijn autistische kant
Dat had, graag allenquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gewoon alles omtrent hem negeren en om sommige stompzinnige dingen waarmee hij zichzelf belachelijk maakt gewoon weg lachen.
Ik wil dit als opkomst muziek hebben als ik mijn diploma ga afhalenquote:
Gelukkig is het vooral met cijfers en zulks omgaanquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:07 schreef VKV het volgende:
[..]
Zo hallo dat zou ik bijna niet kunnen spellen zonder spieken
Niet zo bescheiden MCH.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Stelt toch geen fuck meer voor, winnen met 5 stemmen
Hahahaquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil dit als opkomst muziek hebben als ik mijn diploma ga afhalen![]()
Of Deutshland van Rammstein en dan een speech in het Limburgs gaan houden
Tuurlijk, ik zal je wel alvast een Nederlandse vertaling geven van mijn speechquote:
Is dat ook zo sjiek ceremonieel als promoveren? Of is dat nog stapje hoger?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zal je wel alvast een Nederlandse vertaling geven van mijn speech
Uhm, ik denk niet dat je team in de branche werkt waarin ik een baan wil scorenquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo een kan ik in mijn team nog wel gebruiken. Wanneer kun je beginnen?
Volgens mij is het gewoon diploma uitreiking, maar ik ga het wel zien.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is dat ook zo sjiek ceremonieel als promoveren? Of is dat nog stapje hoger?
Welke branch zou je aan de slag willen?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhm, ik denk niet dat je team in de branche werkt waarin ik een baan wil scoren
Over hoeveel jaar?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon diploma uitreiking, maar ik ga het wel zien.
Autosportquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke branch zou je aan de slag willen?
Gaarne!quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zal je wel alvast een Nederlandse vertaling geven van mijn speech
Zekers!quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Lees dan dit, tof interessant stukje
https://www.nrc.nl/nieuws(...)l-je-bagage-a3985503
2,5 jaar. 2 als ik al voldoende studiepunten heb voor het versnelt traject.quote:
Je past je maar aan!!! Dat heet integratie mien jong!!!quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhm, ik denk niet dat je team in de branche werkt waarin ik een baan wil scoren
Ik zat eerder aan zoiets te denken.quote:
Ja, maar maar maar. Dan ben ik onder verkeerde voorwenselen naar het wilde westen getrokkenquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Je past je maar aan!!! Dat heet integratie mien jong!!!
Ach joh, moet kunnen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:24 schreef Molo het volgende:
Die chocolademousse had ik beter niet kunnen eten
Wijzen komen uit het oosten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar maar maar. Dan ben ik onder verkeerde voorwenselen naar het wilde westen getrokken
Misselijk nuquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, moet kunnen.
Ik zit hier nu aan de ranja omdat ik er zin in had
Even barfen een optie? Heb je meteen verantwoord dat je morgen toch echt weer thuis moet werken!quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Misselijk nu![]()
Ranja![]()
Lang geleden dat, doet me aan de voetbalkleedkamer denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |