Staat open voor iedereen. Vreemd hoor, mijn pm heeft een ban,quote:Op maandag 6 januari 2020 16:50 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Kijk bij instellingen welk hokje is aangevinkt? Of je uberhaupt berichten van users kunt ontvangen (is ook een hokje voor)
Ooohw, en je wist het niet..? Nou, ben benieuwd wanneer die ban wordt opgeheven?quote:Op maandag 6 januari 2020 17:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Staat open voor iedereen. Vreemd hoor, mijn pm heeft een ban,
Nee, is een grapje omdat die maar vol blijft zitten terwijl ik alles eruit gooi.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:50 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ooohw, en je wist het niet..? Nou, ben benieuwd wanneer die ban wordt opgeheven?
Huh?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:17 schreef Spectator19 het volgende:
Op die ene nachtfoto staan gewoon 2 kerels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, foto 542.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Da's foto lijkt op de foto die we al even hebben hier op fok.
Op die andere foto leek er ook eentje te staan. Die werd uiteindelijk weggezet als blaadje.
Ja een man (de kris) met een witte pet, die vlek zie ik hier ook.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:16 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ja, foto 542.
Daar werd door velen één man op gezien en men dacht rechtsonder Kris te zien staan.
Maar hier zie ik duidelijk twee personen bij elkaar staan.
Op 3 december 2014 werd die haarfoto voor het eerst gebracht bij 1Vandaag, die zowel de politie als de Officier van Justitie aan het woord lieten..quote:Op zondag 5 januari 2020 21:39 schreef Spectator19 het volgende:
Het lijkt wel een bebloed achterhoofd
Maar hoe kan het dat dit ineens een polaroid foto is geworden?
Waar is de originele foto ?
Getrol?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja een man (de kris) met een witte pet, die vlek zie ik hier ook.
Ff afwachten of die nummers elkaar snel opvolgen in de reeks.
Het werd uiteindelijk afgedaan als een plantje, ook interessant om dat plantje op die plek terug te zetten. Helaas is Perico een beetje klaar met het getrol hier, ik ook.
Maar ik hoop dat het hier nog steeds een plek kan zijn om dit soort zaken te delen.
Welke foto precies, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Getrol?
Omdat niet iedereen direct ervan overtuigd is dat men in een groezelige, nachtelijke, in de jungle genomen foto '2 mannen' kan ontdekken?
Als ik jou was zou ik eens wat minder het slachtoffer uit hangen en gewoon ruimte geven aan meningen die niet in je straatje passen.
Ik zie niets opmerkelijks in die foto's, en er is ook geen reden om aan te nemen dat er wel iets opmerkelijks op zou moeten staan: dat gebeurt pas wanneer je voor jezelf een scenario bedacht hebt waarin die mannen noodzakelijk zijn. Dat is mijn mening. Geen getrol.
Hmm, ik zie hier echt niets in. Is dit de enige resolutie die beschikbaar is? Ik heb wat met de brightness/contrast gekloot in Photoshop maar ik herken echt helemaal geen menselijke vormen erin, waar zou ik die moeten zien dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 01:59 schreef gynaika het volgende:
Het gaat om foto 542 :
[ afbeelding ]
Inderdaad twee personen bij elkaar staand en rechtsonder Kris met rugzak.
Ik ben benieuwd of er op de andere nachtfoto’s wat te vergelijken is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 01:59 schreef gynaika het volgende:
Het gaat om foto 542 :
[ afbeelding ]
In mijn tijdslijn zijn er helemaal geen Kris en Lisanne in die nachtserie. Twee kerels op de nachtfoto’s zou voor mij vreemd zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Getrol?
Omdat niet iedereen direct ervan overtuigd is dat men in een groezelige, nachtelijke, in de jungle genomen foto '2 mannen' kan ontdekken?
Als ik jou was zou ik eens wat minder het slachtoffer uit hangen en gewoon ruimte geven aan meningen die niet in je straatje passen.
Ik zie niets opmerkelijks in die foto's, en er is ook geen reden om aan te nemen dat er wel iets opmerkelijks op zou moeten staan: dat gebeurt pas wanneer je voor jezelf een scenario bedacht hebt waarin die mannen noodzakelijk zijn. Dat is mijn mening. Geen getrol.
zie post 254quote:Op dinsdag 7 januari 2020 02:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Hmm, ik zie hier echt niets in. Is dit de enige resolutie die beschikbaar is? Ik heb wat met de brightness/contrast gekloot in Photoshop maar ik herken echt helemaal geen menselijke vormen erin, waar zou ik die moeten zien dan?
Edit: Kan rechtsonder wel iemand in het klein zien met een rugzak. Maar de andere 2 figuren zie ik niet.
Juist dat is de originele foto.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 01:59 schreef gynaika het volgende:
Het gaat om foto 542 :
[ afbeelding ]
Voor jou misschien heel duidelijk en dan zie je de foto kennelijk voor t eerst?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:19 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Juist dat is de originele foto.
De 2 personen/mannen zijn duidelijk te zien.
Nee heb die foto al vaker gezien, maar een komt ook nieuwe software op de markt om zelfs bijnaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:33 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Voor jou misschien heel duidelijk en dan zie je de foto kennelijk voor t eerst?
Die foto is al heeeeeel vaak voorbij gekomen, en heeeeeel vaak ziet men er niets is.Sommigen zien er 1 persoon in: links - man met pet. Sommigen zien er twee personen op: 1 links en 1 rechts.
Als het echt heel duidelijk was, zou iedereen het meteen bij de eerste blik zien.
Er zijn heel veel mensen die hier niets in zien (ik ook niet) en zelfs de verduidelijking in post 254 doet weinig met mijn perceptie.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:39 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Nee heb die foto al vaker gezien, maar een komt ook nieuwe software op de markt om zelfs bijna
pikzwarte secties zichtbaar te maken.
Er staan heel duidelijk 2 personen, de rechter heeft geen pet op maar een junglehoedje.
Als je de 2 mannen niet ziet dan ben je echt aan een nieuwe computer of beeldscherm toe.
Hee Perico, jaaaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:06 schreef Perico het volgende:
Oww en @:RapaNui ik wist dat niet meer dat Hans Kremers dat zei van 13:39, dat was me even ontschoten..
Maar de Telegraaf had gelijk met laatste contact van een zendmast om 13:04, dat komt uit het politierapport dat zij hadden net als het AD en 1Vandaag..
Maar, dan kun je toch ook gewoon nog aannemen dat die Hans Kremers ook gelijk had nog.. er wordt zoveel niet gelogd, je kunt er moeilijk een zaak aan ophangen.
Er zijn ook Heel veel mensen met brakke computers en beeldschermen en dan kan je beter niet in dit soortquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die hier niets in zien (ik ook niet) en zelfs de verduidelijking in post 254 doet weinig met mijn perceptie.
Een beetje zoals er al decennia lang mensen aan de slag zijn gegaan met de Moorman-foto tijdens de Kennedy moord, waar legio complotdenkers ook van alles en nog wat menen te zien achter een hekje op een heuvel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:13 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Er zijn ook Heel veel mensen met brakke computers en beeldschermen en dan kan je beter niet in dit soort
topics komen en proberen mee te doen.
Ik heb al heel veel reacties binnen van mensen die het wel zien en er ook mee aan de slag gaan.
Het gaat onrustig worden daar in Panama.
Heb je zelf al foto’s onderzocht en waar kunnen we de resultaten vinden?
Dit dus en het heeft niets te maken met brakke computers of beeldschermen. Opnieuw absurde complotten om dit topic maar in leven te houden. Zoals de mods hebben aangegeven: kom met feiten of zeg gewoon niks.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een beetje zoals er al decennia lang mensen aan de slag zijn gegaan met de Moorman-foto tijdens de Kennedy moord, waar legio complotdenkers ook van alles en nog wat menen te zien achter een hekje op een heuvel.
[ afbeelding ]
Gevolg: het jagen op spoken.
Of, nog erger, het verdacht maken van personen die niets met de gebeurtenis te maken hebben.
Vervolgens zijn de mensen die gewoon eerlijk aangeven niets te kunnen zien omdat de foto simpelweg te onduidelijk is, en op de hoogte zijn van de menselijke neiging om menselijke figuren in vormen waar te nemen en derhalve voorzichtig zijn om op basis daarvan van alles te poneren, niet genoeg 'op de hoogte' van de zaak en dienen ze zich er niet mee bezig te houden.
Mijn mening: jij ziet mannen omdat je die wil zien.
Ook mijn mening: het idee dat men willens en wetens foto's aan het maken is van een misdaad, ook nog eens midden in een jungle en midden in de nacht, en dat men, na allerhande foto's met photoshop heeft bewerkt, 'even vergeten is' de mannen uit déze foto te shoppen, maakt je scenario niet enkel weinig schappelijk, het neigt naar het absurde.
Ik zie echt helemaal niks, van "duidelijk" is niet te spreken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:19 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Juist dat is de originele foto.
Nu zijn de 2 personen/mannen duidelijk te zien in post #254
BNW / Het raadsel van Panama, verdwijningen en aparte zaken #7
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:31 schreef Perico het volgende:
[..]
En ja een boel trollen proberen ook steeds bevriende users te bestoken, zo van: whaaah zie je wat hier staat en hier wordt gezegd... maar die wig drijven lukt ook niet.
Pareidolie.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zie echt helemaal niks, van "duidelijk" is niet te spreken.
Precies wat ik dacht. Ik vond het nogal een goedkope truc. En bovendien, je laat een foto zien van bijna 6 jaar oud, van een plek die binnen een dag kan veranderen afhankelijk van het weer. En om dan na een enkele vluchtige blik te kunnen zeggen 'oh, dat is aan de Boquete kant', ik geloof er niets van. En ze gaan er ook niet op door, trekken het niet na...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:06 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Perico, waarom deze verwarring zaaien?
Jij weet het weinige wat de indiaan heeft gezegd en jij weet hoe de programmamakers van TRVL er hun invulling aan hebben gegeven.
Gaat de locatie van foto 508 nu een eigen leven leiden? Is dat de bedoeling? Waarom?
Voor wat het waard is: Er schijnen Poema's en Jaguars voor te komen in de Midden-Amerikaanse jungle. De jaguars voornamelijk in de lagere gebieden en poema's in de hogere.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:29 schreef illusions het volgende:
Heb verder lokale connecties in Panama maar dat zal te verwaarlozen zijn (Pacific kant), die kwam dus met dat poema-gedoe. Leven er daar uberhaupt poema's? Dacht dat die meer in de Rocky mountains zaten.
Klopt daarvan zie je de 2 benen, lichte broek, romp, hoofd en donker haar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:04 schreef Lutalo het volgende:
@:Spectator: Ook op jouw foto maandag 6 januari 2020 @ 21:17:03 #254
vind ik het niet heel duidelijk.
Ik neem aan dat je het door mij rood omcirkelde, als tweede persoon ziet?
[ afbeelding ]
De rechter 'persoon' heb ik altijd gezien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:09 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Klopt daarvan zie je de 2 benen, lichte broek, romp, hoofd en donker haar.
Rechts zie je de romp ,linkerarm, hoofd met lichte jungle hoed op.
Dit zijn gewoon 2 personen/ mannen.
Users hier mogen er anders over denken maar het gaat erom wat het OM in Panama er mee gaat doen.
Ik verwacht arrestaties.
Ja eerst dacht men een petje te zien, maar nu zie je een wit flapje achter zijn hoofd, dus het is een hoed.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:10 schreef Lutalo het volgende:
[..]
De rechter 'persoon' heb ik altijd gezien.
Was niet al 'bewezen' dat deze foto in een verticale positie is gemaakt (dus langs een rotswand naar boven kijkend of de diepte in)? Hoe verklaar je dan je - nogal absurde - aanname dat hier twee personen staan?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:13 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Ja eerst dacht men een petje te zien, maar nu zie je een wit flapje achter zijn hoofd, dus het is een hoed.
Ik dacht naar beneden een rivierbedding in.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Was niet al 'bewezen' dat deze foto in een verticale positie is gemaakt (dus langs een rotswand naar boven kijkend of de diepte in)? Hoe verklaar je dan je - nogal absurde - aanname dat hier twee personen staan?
Stuur je bevindingen net zoals ik ook naar het OM in Panama.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Was niet al 'bewezen' dat deze foto in een verticale positie is gemaakt (dus langs een rotswand naar boven kijkend of de diepte in)? Hoe verklaar je dan je - nogal absurde - aanname dat hier twee personen staan?
Ga nou eens op mijn vraag in ipv elke kritiek op jouw 'bewijs' direct als een klein kind van je af te slaan..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:34 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Stuur je bevindingen net zoals ik ook naar het OM in Panama.
En laat je laagdunkende toontje maar achterwege.
Dat gebruik je maar in je eigen kringen.
Rivierbedding in en naar beneden dus, mankeer je iets aan je ogen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ga nou eens op mijn vraag ipv elke kritiek op jouw 'bewijs' direct als een klein kind van je af te slaan..
Overduidelijk dat je 'twee personen' dan totale flauwekul zijn. Ze zullen hard lachen bij het Panamese OM om je e-mail denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:41 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Rivierbedding in en naar beneden dus, mankeer je iets aan je ogen?
En stop even met je simpele zuig vragen, want iedereen kan dat zien.
Die nemen alle tips juist bloedserieus.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Overduidelijk dat je 'twee personen' dan totale flauwekul zijn. Ze zullen hard lachen bij het Panamese OM om je e-mail denk ik
Ik noem het enkel flauwekul omdat het 1. vrijwel zeker geen menselijke figuren zijn maar eerder vegetatie / schaduw.. 2. er gesproken wordt over een verticaal genomen foto (in de diepte), wat er voor zorgt dat een horizontale blik op twee personen (van voren) - zoals jij beweert - dan vrijwel uitgesloten is, tenzij ze op hun rug zouden liggen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:51 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Die nemen alle tips juist bloedserieus.
Iets zomaar flauwekul noemen is OOO zo simpel he.
Zoek je zelf ook weleens iets uit?
Waar kunnen we dat lezen ?
Graag een link.
Eh, die pose past wel bij de mogelijke nachtlocatie van RapaNui.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik noem het enkel flauwekul omdat het 1. vrijwel zeker geen menselijke figuren zijn maar eerder vegetatie / schaduw.. 2. er gesproken wordt over een verticaal genomen foto (in de diepte), wat er voor zorgt dat een horizontale blik op twee personen (van voren) - zoals jij beweert - dan vrijwel uitgesloten is, tenzij ze op hun rug zouden liggen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:07 schreef Lutalo het volgende:
Wat is de mogelijke nachtlocatie van Rapanui? Caldera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |