Ja, maar nu is er ook eindelijk muziek.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
we waren al stipt om 19.30 uur begonnen
wil je wel een nummertje mee maken?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar nu is er ook eindelijk muziek.
Wel lekker nummertje, die Amanda.
Een leuk duetquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
wil je wel een nummertje mee maken?
2020 gok ikquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Hoeveel uur muziek heb je klaarstaan, Peaceman? Uurtje of 20?
ik ben bij 7,5 maar opgehoudenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Hoeveel uur muziek heb je klaarstaan, Peaceman? Uurtje of 20?
quote:
quote:Ik hoor Beth Hart volgens mij.
Hij zingt best hoog, maar volgens mij is dit wel een man, dus dan gaat er iets fout..quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
Ingetuned en doodmoe.
Ik hoor Beth Hart volgens mij.
Ja en dan ben ik waarschijnlijk niet thuis, we hebben een voetbaltoernooi morgen en ik mag barmeisje zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik,kan hem morgen wel gebruiken, pre Melting show
Oh ja, ik zie het. Was ik net zo trotsquote:
was het 'n gezellige verjaardag van je dochter ?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Was ik net zo trots![]()
Maar het had gekund, niet?
Tja ik hoor het niet zo om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Was ik net zo trots![]()
Maar het had gekund, niet?
Nee, ik bedoelde dat Beth Hart ook in het thema past.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik hoor het niet zo om eerlijk te zijn
ow zoquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat Beth Hart ook in het thema past.
Ja, we zijn gezellig uit eten geweest. Iedereen nog bedankt voor de felicitatiesquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
was het 'n gezellige verjaardag van je dochter ?
Alsnog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we zijn gezellig uit eten geweest. Iedereen nog bedankt voor de felicitaties
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we zijn gezellig uit eten geweest. Iedereen nog bedankt voor de felicitaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |