Heb je al gegoogeld?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:46 schreef Harlekien het volgende:
Hoi ik ben opzoek naar het topic van die gast van tweakers met zijn vage afvalmethodes. Wie kan me helpen?
Gevondenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja maar weet de titel van het topic niet meer. Was deze week
Ja die hele rits aan topics was ook klachtwaardig.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zie dat er een aantal topics zijn gesloten over specifieke modellen auto's. Genoemde modellen zijn best klachtwaardig.
Open er een topic over.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die hele rits aan topics was ook klachtwaardig.
Helemaal geen zin in nuquote:
Momenteel onmogelijkquote:
Eigenlijk zou er een soort moderatorpolitie moeten komen. Weet je wel die de moderators een beetje in het gareel houdt.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Erg jammer dat de zittende KLB-mods nooit zelf een topic openen.
Ik open heel af en toe een topic. Niet iedereen maakt een topic aan omdat ze zo vol zaten van de chips ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Erg jammer dat de zittende KLB-mods nooit zelf een topic openen.
Zou dat een acceptabel onderwerp zijn om te behandelen in de vorm van een klacht? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:17 schreef yvonne het volgende:
Fuck off, dit is KLBFB, niet jullie speeltuin
Neequote:Op zondag 16 februari 2020 12:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou dat een acceptabel onderwerp zijn om te behandelen in de vorm van een klacht? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik waarschuw niet meer hè...quote:Op zondag 16 februari 2020 12:40 schreef Mikeytt het volgende:
Is het de bedoeling dat je eerst cornflakes in je kom doet of eerst melk?
Is idd de kwaadaardige tumor van KLB.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
In plaats van GTWV is de nieuwe trend onder de kneuzen blijkbaar VIESMAD
Kunnen die sukkels niet eens een lange ban krijgen en weer terugkomen als ze weer inhoudelijk kunnen posten? Echt zwaar topicvervuilend, die kutreacties.
RTquote:Op zondag 16 februari 2020 23:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik wil mijn lof uitspreken voor @:solotovski
@Solotovski 4Adminquote:Op zondag 16 februari 2020 23:42 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Zeker, nou nog een admin om de klus af te maken.
Laat ze gewoon hun zeer terechte lof over mij uitsprekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |