Bedankt Stijn, jij ook de beste wensen!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland @:maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. @:Onlogisch @:DonRaja
De beste wensen voor het nieuwe jaar, beste mensen.
Ik geef geen cent uit aan vuurwerk, wel genoten van de duizenden euro's van de buurtbewoners die de lucht ingingen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:59 schreef DonRaja het volgende:
Allemaal nog de beste wensen, heeft iedereen alle 10 (voor de Eindhovenaren 11) vingers nog?
Jij ook de beste wensen maat!quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:59 schreef DonRaja het volgende:
Allemaal nog de beste wensen, heeft iedereen alle 10 (voor de Eindhovenaren 11) vingers nog?
Dat dacht ik ook, maar bij topidee krijg ik een rood kriebelstreepje te zien, dus toen werd ik onzeker!quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Onjuist spatiegebruik. Het is topidee.
Ja een foto van je anorexiakat was natuurlijk geen optiequote:Op donderdag 2 januari 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een mailachtergrond gekozen. Een foto van een konijn!
Mochten jullie betere suggesties hebben dan hou ik mij aanbevolen uiteraard.
Dat denk ik niet. Eerder een streepje.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Onjuist spatiegebruik. Het is topidee.
Altijd naar je eigen gevoel en verstand luisteren, nooit naar rode kriebelstreepjes. Nergens voor nodig om onzeker te zijn, René!quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar bij topidee krijg ik een rood kriebelstreepje te zien, dus toen werd ik onzeker!
Dat lijkt me niet goed voor mijn imago.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja een foto van je anorexiakat was natuurlijk geen optie
Bedankt maat, dit doet me goedquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Altijd naar je eigen gevoel en verstand luisteren, nooit naar rode kriebelstreepjes. Nergens voor nodig om onzeker te zijn, René!
Streepjes (koppeltekens) zijn alleen nodig om de leesbaarheid te verbeteren, bij klinkerbotsingen, bij aardrijkskundige namen en cijfers/getallen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Eerder een streepje.
Jouw eerste vier op een rij wellichtquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:19 schreef PicoMMP het volgende:
De eerste v-v-v-v-v-vier op een rij van 2020!
@:lenny_leonard
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw eerste vier op een rij wellicht
Mis je @Littlerabbit zo erg?quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een mailachtergrond gekozen. Een foto van een konijn!
Mochten jullie betere suggesties hebben dan hou ik mij aanbevolen uiteraard.
Ja.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mis je @:Littlerabbit zo erg?
Poahquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Scrummie mis ik net zo erg, maar ik vind een konijn als achtergrond beter dan een foto van een mongool.
Jammer dat Scrummie zich hier niet kan verwerenquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Scrummie mis ik net zo erg, maar ik vind een konijn als achtergrond beter dan een foto van een mongool.
Ik tweet hem wel even, dan kan hij daar met een comeback komen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Scrummie zich hier niet kan verweren
"Kan niet" bestaat niet.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Scrummie zich hier niet kan verweren
Haha, Scrummie en een comebackquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik tweet hem wel even, dan kan hij daar met een comeback komen.
Hij zal je wel uitmaken voor klootzak in combinatie met godverdomme.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik tweet hem wel even, dan kan hij daar met een comeback komen.
Helaas had je het mis. Hij deed het af met "niet mijn probleem".quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal je wel uitmaken voor klootzak in combinatie met godverdomme.
Ik geef hem geen ongelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas had je het mis. Hij deed het af met "niet mijn probleem".
Teleurgesteld.
moet jij wetenquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik geef hem geen ongelijk eigenlijk.
Hij moet zich inhouden voor Kim Boon natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas had je het mis. Hij deed het af met "niet mijn probleem".
Teleurgesteld.
Kies je zelf voor.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik geef hem geen ongelijk eigenlijk.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet zich inhouden voor Kim Boon natuurlijk.
twitter:micheldoodeman twitterde op donderdag 02-01-2020 om 12:26:38Een vriendschappelijke voetbalwedstrijd tussen leden van Los Zetas en Cártel del Golfo (het Golfkartel) in Mexico is geëindigd in... 16 doden en 5 gewonden, waarmee bewezen wordt dat 'vriendschappelijk' nog altijd een relatief begrip is https://t.co/wXoz8VKVQZ reageer retweet
quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Op papier was dit nog zo'n leuk ideetwitter:micheldoodeman twitterde op donderdag 02-01-2020 om 12:26:38Een vriendschappelijke voetbalwedstrijd tussen leden van Los Zetas en Cártel del Golfo (het Golfkartel) in Mexico is geëindigd in... 16 doden en 5 gewonden, waarmee bewezen wordt dat 'vriendschappelijk' nog altijd een relatief begrip is https://t.co/wXoz8VKVQZ reageer retweet
Zit een Netflix-serie in.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Op papier was dit nog zo'n leuk ideetwitter:micheldoodeman twitterde op donderdag 02-01-2020 om 12:26:38Een vriendschappelijke voetbalwedstrijd tussen leden van Los Zetas en Cártel del Golfo (het Golfkartel) in Mexico is geëindigd in... 16 doden en 5 gewonden, waarmee bewezen wordt dat 'vriendschappelijk' nog altijd een relatief begrip is https://t.co/wXoz8VKVQZ reageer retweet
Met plakken kaas?quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nee. Dat niet.quote:
Cous cousquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alleen dat?quote:
Pizza.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat voor pizza?quote:
Dit zei je vanmiddag ook al. Je valt in de herhaling.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Onlo, ik zit met een prangende vraag.
Dat was vanochtend.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zei je vanmiddag ook al. Je valt in de herhaling.
jij moet niet denken maatquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ga + at = gaat maat
Ik dacht dat je te snel op invoeren had gedrukt
Spinaziequote:Op donderdag 2 januari 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je al je mening hebt gevormd waarom heb je dan nog een review nodig?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:39 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm @:johannes_vermeer ik vind die Tabasco Sriracha saus erg lekker! Kunnen jullie het een keer proberen voor review
Om te kijken of ik echt smaak heb natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je al je mening hebt gevormd waarom heb je dan nog een review nodig?
Je hebt gelijk Roland, sorry!quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Om te kijken of ik echt smaak heb natuurlijk
Wat een domme vraag
Een tweetje.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:39 schreef KingRoland het volgende:
@:jr-style-93 @:bolasie Liverpool - sheffield
Zeg het maar
Niet gekekenquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik post net een leuk filmpje in de APP.
Ik moet nog even over de rubicon zien te geraken.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
STEL DIE VRAAG DAN GODVERDOMME. JEZUS HEY!!!
Ook in het Memphis Depay topic krijgt Roland ervan langsquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:30 schreef onlogisch het volgende:
Koekoek. @:aTypisch laat geen spaan heel van @:KingRoland in het Feyenoordtopic.
IK VOLG DIT OP DE VOET MENSEN.
Wat raar dat je tegenwoordig Twitter boven FOK! verkiest. We rekenen in 2020 meer op je aanwezigheid hier Jojo.quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moest van Twitter even buurten hier.
Dat is mijn goede voornemen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat raar dat je tegenwoordig Twitter boven FOK! verkiest. We rekenen in 2020 meer op je aanwezigheid hier Jojo.
Snap wel dat ze je daar zat warenquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moest van Twitter even buurten hier.
Waar René wel op bespaart is wat te vreten voor z'n kat.quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:48 schreef onlogisch het volgende:
God nondedju. @:GGMM spaart niemand vandaag.
Oei. Pijnlijk deze. Gelukkig is @GGMM al gementionedquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg soms het gevoel dat er vanuit DPL een hetze is tegen peperzaden.nl
Ik heb er louter goede ervaringen mee.
Dit jaar weer wat bij Jim Duffies besteld.
Ik hou het erg bescheiden dit jaar. Ik ga voor madame Jaenette en Aji Guyana. Misschien dat ik nog wat bij Anchillique bestel.
Hoe ziet jullie nieuwe seizoen eruit?
Wat gaat er gepland worden?
Dat valt wel mee. De zon is er niet en het giet buiten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:12 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen!Wat een prachtige morgen is dit weer!
Hier regent het helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De zon is er niet en het giet buiten.
Ik vind het mooi en knap dat je ondanks al je beperkingen toch zo positief in het leven staat!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier regent het helemaal niet.
En de afwezigheid van de zon laat mij m'n humeur niet verpesten hoor.
Ik zet net aan m'n 2e.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik overweeg een derde mok koffie.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik overweeg een derde mok koffie.
Zwak stuk vretenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik houd het bij twee mokken heb ik besloten.
Jouw opmerking slaat ook niet erg aan, misschien ligt het niet aan ons.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:56 schreef GGMM het volgende:
Oei, niemand lacht om Pico
Hopelijk weet hij ondanks deze teleurstelling van de drank af te blijven.
Dat denk ik ja, aangezien ik mijn opmerking prima vindt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jouw opmerking slaat ook niet erg aan, misschien ligt het niet aan ons.
vindtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik ja, aangezien ik mijn opmerking prima vindt.
Jammer dat de rest niet in vorm is vandaag.
vindtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank je voor de tag @PicoMMPquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
vindt
![]()
![]()
![]()
![]()
@:onlogisch
@:tjacka
@:caland
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om tijd te besparen zou je meerdere activiteiten kunnen combineren.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga mij even aftrekken en dan naar de supermarkt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:10 schreef GGMM het volgende:
MED / Lavenderr gaat van UTO naar TRU
JAAAAA LAVENDERGODIN
@:lavenderr
@:kingroland
@:tjacka
Gras is groen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NeeDit kan niet.
@:Maxi-mus
@:Elan
@:JanCees
@:KnutdeIJSbeer
@:wereldgozer
@:zipportal
Boeie, dan gooi ik gewoon iemand van VBL afquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:16 schreef Tjacka het volgende:
De plekken voor @:lenny_leonard beginnen nu wel steeds minder te worden.
Dit was een leuk grapje onlogisch.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zag dit niet aankomen![]()
HAHAHAHA. SNAP JE 'M????
Gvd
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, dan gooi ik gewoon iemand van VBL af
@:drizzt_dourden @:skysherrif @:onlogisch @:donraja
Degene die als laatst reageert op deze post is niet langer VBL-mod
Zou wel terecht zijn overigens. Sky zit vaker in DTS dan hier. Drizzt op discord. Don wie? Eigenlijk moet onlogisch alles alleen doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet maat. Bedankt. Ik hoop dat met de volgende salarisronde @yvonne mij niet overslaatquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn overigens. Sky zit vaker in DTS dan hier. Drizzt op discord. Don wie? Eigenlijk moet onlogisch alles alleen doen.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet ook wat presteren voor een salarisverhoging.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet maat. Bedankt. Ik hoop dat met de volgende salarisronde @:Yvonne mij niet overslaat
Eens. Gelukkig hebben we onlogisch nog. In het begin was het niet veel, maar hij heeft veel van GGMM geleerd (iets leren van iemand die "ik vindt" typt, lol).quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn overigens. Sky zit vaker in DTS dan hier. Drizzt op discord. Don wie? Eigenlijk moet onlogisch alles alleen doen.
Lol alsof @onlogisch hier wat doetquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Door deze mention ziet @Caland de 'ik vindt' mention van @GGMM niet, kwast. STOP MET CALAND TE MENTIONENquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lol alsof @:onlogisch hier wat doet
@:caland
Graag gedaan maat.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hahahahaha
Vindt
Dank @:picommp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die voelt zich klote natuurlijk. Meestal is het de eerste 6 weken geen seks.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Graag gedaan maat.
Hoe is het met de kleine?
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die voelt zich klote natuurlijk. Meestal is het de eerste 6 weken geen seks.
Redelijk goed. Ze spuugt alleen nog al haar voeding uit, dus dat moet vandaag wel echt gaan veranderen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Graag gedaan maat.
Hoe is het met de kleine?
Gefeliciteerd kerel! Hopelijk lijkt ze op mama.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Redelijk goed. Ze spuugt alleen nog al haar voeding uit, dus dat moet vandaag wel echt gaan veranderen.
Verder gebroken nachten. 4,5 uur geslapen in de afgelopen 52 uur en dat is nog altijd meer dan mijn vriendin.
Dank voor alle felicitaties in deze reeks trouwens.
Ze????quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Redelijk goed. Ze spuugt alleen nog al haar voeding uit, dus dat moet vandaag wel echt gaan veranderen.
Verder gebroken nachten. 4,5 uur geslapen in de afgelopen 52 uur en dat is nog altijd meer dan mijn vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de naamquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze????
Alleen mietjes maken grietjes.is wel een teken van lui zaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die voelt zich klote natuurlijk. Meestal is het de eerste 6 weken geen seks.
Sterkte kerel. De rest van je leven staat nu in het teken van die meid.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! 😊🎉quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sjezus die fotoquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:14 schreef Tarado het volgende:
ik lees iets over een blinde transgender, in haar/zijn geval ook maar goed dat ze blind is
https://www.ad.nl/binnenl(...)met-vonnis~a95658e6/
In Brazilië weten ze wel raad mee met zulke mafkezenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:14 schreef Tarado het volgende:
ik lees iets over een blinde transgender, in haar/zijn geval ook maar goed dat ze blind is
https://www.ad.nl/binnenl(...)met-vonnis~a95658e6/
@onlogisch is ook een Chinafanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:17 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens betreft de oeigoeren in China
Is niets mis mee. Islam in China houden we gewoon in 1 kamp
Een beproefde methodequote:Koens: "Op deze beelden zie je de Chinese oproerpolitie die gevangenen afvoert in de Xingjang-provincie, in het noordwesten van China. De gevangenen komen aan met een trein en worden in rijen opgesteld. Ze zijn geblinddoekt en kaalgeschoren en worden verder afgevoerd."
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs Roland lacht me uit.
Dat is m'n beste vriend
Hey onlo, mag ik je iets vragen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Net mokerhard zitten schijten btw. @:Drizzt
Vroeg je dit gisteren niet ook al?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hey onlo, mag ik je iets vragen?
Ik wil eigenlijk gewoon weten of onlo jr. op moment van schrijven wederom bezig is aan zijn nieuwjaarsvoetbaltoernooi (leuk woord voor galgje) en of 'ie daar, net als Noa Lang, geheel provocatief een Ajaxshirtje bij draagt.quote:
Hoe moet ik dat weten?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon weten of onlo jr. op moment van schrijven wederom bezig is aan zijn nieuwjaarsvoetbaltoernooi (leuk woord voor galgje) en of 'ie daar, net als Noa Lang, geheel provocatief een Ajaxshirtje bij draagt.
Dat heb je zojuist gedaan makkerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hey onlo, mag ik je iets vragen?
Dat is inderdaad wel pijnlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs Roland lacht me uit.
Dat is m'n beste vriend
Net 2 drollen weggelegd. Heb jij ook wel eens dat ze 2 compleet verschillende kleuren hebben?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vrees dat het niet lang meer zal duren voordat deze jongen de witte troon bestijgt.
Als je ze in één sessie neerplempt?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net 2 drollen weggelegd. Heb jij ook wel eens dat ze 2 compleet verschillende kleuren hebben?
Yep.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je ze in één sessie neerplempt?
Jij bent ziek gekquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net 2 drollen weggelegd. Heb jij ook wel eens dat ze 2 compleet verschillende kleuren hebben?
Ja. Meestal is dat een teken dat je die eerste eigenlijk al in een aparte sessie had moeten lozen.quote:
Dan moet @onlogisch zijn zaad zo goed als alle kleuren van de regenboog hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja. Meestal is dat een teken dat je die eerste eigenlijk al in een aparte sessie had moeten lozen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet @:onlogisch zijn zaad zo goed als alle kleuren van de regenboog hebben.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet @:onlogisch zijn zaad zo goed als alle kleuren van de regenboog hebben.
Ben ik al geen mod meerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Tarado.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Drizzt erbij staat en het is nog voor drieën lijkt me dat niet
moet je even teruglezen in het Ajax topicquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd wat jij van Jan Vertonghen vindt.
Dat lees ik niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet je even teruglezen in het Ajax topic
Leuke grap maatquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Drizzt erbij staat en het is nog voor drieën lijkt me dat niet
Lekker tussen die flikkers kluunquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:06 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[BANGTAN BOMB] 'ìž‘ì€ ê²ƒë“¤ì„ ìœ„í•œ 시 (Boy With Luv)' Special Stage (BTS focus) @ NYRE 2020 - BTS (방탄소년단)
tering was ik maar daar
Ik praat niet meer tegen Mortaxx.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hou je mond mortaxx
@:amarantha hij doet weer lastig hier
waarom niet ama?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik praat niet meer tegen Mortaxx.
Waarom tag je mijn allerbeste maat tjacka?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh
wat een kinderachtig weer van hem. @:tjacka jammer dat mortaxx dat doet
Wtfquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom tag je mijn allerbeste maat tjacka?
Ik heb jou genomineerd voor beste moderator van heel fok en daar nooit waardering voor gehad van jouquote:
Bedankt maatquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb jou genomineerd voor beste moderator van heel fok
Inmiddels wel weer clean?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb jou genomineerd voor beste moderator van heel fok
@GGMMquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Er worden hier met messen gegooid die in rug van verschillende users zijn belandt.
Krijg een soaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom tag je mijn allerbeste maat tjacka?
Wat heb je gedaan d'r Facebook gepost ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ama negeert mij dus ik haal uit naar alles en iedereen
Bommen op Qatartwitter:Conflicts twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 18:44:40BREAKING: US to deploy 3,500 additional troops to the Middle East after killing of Iranian general - @CNBC reageer retweet
Nou, daar komt de volgende migratiestroom naar de EU aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:49 schreef Caland het volgende:
Bommen op Qatartwitter:Conflicts twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 18:44:40BREAKING: US to deploy 3,500 additional troops to the Middle East after killing of Iranian general - @:CNBC reageer retweet
Hoop veel Iraanse vrouwenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou, daar komt de volgende migratiestroom naar de EU aan.
Dat is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ama negeert mij dus ik haal uit naar alles en iedereen
Dat kan wel mooie beelden opleveren.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:49 schreef Caland het volgende:
Bommen op Qatartwitter:Conflicts twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 18:44:40BREAKING: US to deploy 3,500 additional troops to the Middle East after killing of Iranian general - @:CNBC reageer retweet
Ga altijd zeer discreet om met jullie privéquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan d'r Facebook gepost ofzo
Ach, alsof die Iraneesjes iets gaan durvenquote:
Hoiquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je nog wat spannende fotos van jezelf ?
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:13 schreef Zipportal het volgende:
JolkeGod was bij Man bijt hont vandaag
Ook Jandio werd AANGEPAKT bij de Babbelbox
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaar voor de eerste Jinek op RTL 4 maat?
JAWELquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaar voor de eerste Jinek op RTL 4 maat?
Goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VERTEL ME MEER
[..]
Goed, met jou?
ik vindtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vraag me af of @:ggmm alsnog wel een leuke vrijdag heeft gehad ondanks de blunder van vanmorgen.
@Coco. @Dj_Day-V @onlogisch en ik hebben keihard gelachen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vraag me af of @:ggmm alsnog wel een leuke vrijdag heeft gehad ondanks de blunder van vanmorgen.
8/10quote:Op zaterdag 4 januari 2020 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:kingroland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |