over het algemeen geeft het rustig weer; weinig wind. In deze tijd van het jaar kan het daardoor leiden tot mist of laaghangende bewolking, maar laten we hopen op zonnig weerquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even voor mij als leek, wat merk ik van een hogere luchtdruk?
Bedankt voor je helder uitlegquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
over het algemeen geeft het rustig weer; weinig wind. In deze tijd van het jaar kan het daardoor leiden tot mist of laaghangende bewolking, maar laten we hopen op zonnig weer
Mocht je van plan zijn je PR op de 10km schaatsen in Thialf aan te gaan scherpen: slecht plan, bij hogere luchtdruk is de luchtweerstand ook hoger
Ik heb een nieuwe winterjas gekocht die volgens de "bijsluiter" geschikt was voor +10 tot -5. Ik heb het de hele winter al zo WARM in dat dingquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Dit wordt echt het eerste jaar dat ik geen winterjas aan hoef
Klopt ja.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Dit wordt echt het eerste jaar dat ik geen winterjas aan hoef
-5 voor een winterjas is ook niet veel toch?quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe winterjas gekocht die volgens de "bijsluiter" geschikt was voor +10 tot -5. Ik heb het de hele winter al zo WARM in dat ding
Met die winters hier is het echt ruim voldoendequote:Op donderdag 16 januari 2020 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
-5 voor een winterjas is ook niet veel toch?
Ja, met de huidige winters wel voldoende inderdaad. Ik hoop eigenlijk nog eens op een goede strenge, maar wel met een zonnetje.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met die winters hier is het echt ruim voldoende![]()
Die keren dat ik buitenkom en het is kouder dan -5, zijn om naar mijn warme auto te lopen![]()
En dat is deze winter nog niet eens voorgekomen.
(Ik heb nog een oude dikkere winterjas maar daar ga ik met deze winters helemaal kapot in van de warmte)
29 dagen minus weekend thuiswerken genot?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:31 schreef Frutsel het volgende:
februari gaat ons gewoon helemaal kapot winterjassen!!
Laten we het hopen dat het ooit zo ver komt dat ik moet besluiten dat ik niet op m'n werk kan komen door sneeuw/ijzelquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
29 dagen minus weekend thuiswerken genot?
Vorige winter ook gehad. Een of een paar dagen. Vind het wel heerlijk eigenlijkquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat het ooit zo ver komt dat ik moet besluiten dat ik niet op m'n werk kan komen door sneeuw/ijzel
Straks dus echt 12 maanden herfstquote:Zomermoesson of zomerdroogte?
Na een zachte winter en zachte lente zal de Noordzeetemperatuur aan het begin van de zomer hoger zijn dan normaal. Wanneer in de zomer de wind vaak vanaf de Noordzee waait kan dit meer neerslag opleveren. Een warme zee verdampt namelijk meer vocht en dit resulteert in meer en zwaardere buien. Met wind vanaf zee trekken deze buien het land op. De seizoensmodellen gaan uit van dit natte scenario.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:39 schreef Elan het volgende:
https://nieuws.weeronline(...)chting-weer-in-2020/
[..]
Straks dus echt 12 maanden herfst
1956 all over againquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
29 dagen minus weekend thuiswerken genot?
Net goed voor alle winterhatersquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1956 all over again
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ering-elfstedentocht
@Nattekat welquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meegemaakt.
Al een hele dag hoor. Heerlijk in het zonnetje gezeten.quote:
Hoe was het met de zon gisteren?quote:
Hier al de gehele dag in het zonnige Zuiden!quote:
ik ook nietquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meegemaakt.
Terreur buien in de zomer met zwaar onweer! Beter, toch?! Krijg je dat gedram over droogte ook niet. Word je ook niet goed van. 24 - 28 graden en af en toe dikke buien. Ook niet te vaak, want anders heb je elke keer zoveel vocht wat verdampt en dan heb je van die broeierige warmte.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jah. Nou weten we het wel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hoe was het met de zon gisteren?
Nee, plains, trains & automoblies, staat erquote:
Oke. Ik zie toevallig dat hij dven zijn post aanpast.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, plains, trains & automoblies, staat er
Ja dat was een foutjequote:Op donderdag 16 januari 2020 19:46 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Oke. Ik zie toevallig dat hij dven zijn post aanpast.
Inbraak op mijn intellectueel eigendom. TR gezet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dat was een foutje![]()
Op mijn telefoon zit de quote knop echt direct naast de aanpas knop en dan wil ik quoten en raakt mn duim de verkeerde knop, en in het venster daarna valt dat ook niet direct op... pas als je post zie je dat je hebt aangepast ipv gequote
Misschien voortaan maar nie meer posten vanaf mn telefoon![]()
Afgehandeld en bedankt voor de melding: het was goed met de zonquote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Inbraak op mijn intellectueel eigendom. TR gezet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Inbraak op mijn intellectueel eigendom. TR gezet.
Hier was het ook prima met de zon.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Afgehandeld en bedankt voor de melding: het was goed met de zon
vandaag weer trouwens
Inversiequote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hier was het ook prima met de zon.
Indien je hoog genoeg zitZit je dan niet al twee dagen een grijze baggerbende met temperaturen die fluctueren tussen de -3 en +2 graden.
[ afbeelding ]
Haha zekers! Die wanhoop is vooral te merken als ze blij worden wanneer bijvoorbeeld van een GFS run member #7 op +240 uur een sneeuwsignaal laat zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:19 schreef dick_laurent het volgende:
Op weerwoord (ja ik lees daar nog steeds af en toe mee) is de klaagzang vanwege anti winters weer inmiddels overgeslagen in pure wanhoop, desillusie en doemscenario's over het einde der tijden...
Best mooie soap om te volgen.
[ afbeelding ]
Wintersteekmug heb je daar niet meequote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de hele nacht wakker gehouden door 2 muggen, ja echt. Laat het godverdomme even een weekje streng vriezen alsjeblieft.
Tis wel bizar te noemen en zeker niet normaal dat we nu al last hebben van muggen... ja ik ook al van de weekquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:34 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wintersteekmug heb je daar niet mee
Daarom moet het keihard gaan vriezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tis wel bizar te noemen en zeker niet normaal dat we nu al last hebben van muggen... ja ik ook al van de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |