Daarom moet je ook rijk worden, en niet als arme (blijven) leven. Met bezit, creëer je meer bezit en vermogen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:01 schreef tstile het volgende:
De grondspeculatie, bestemmingsplannen en bouwbesluiten maken het moeilijk voor een arme om ooit op eigen benen te staan.
Rijken kunnen zonder armen niet bestaan. Ze hebben (veel) mensen nodig om volledig uit te persen. Als het niet via te laag loon kan, dan wel via te hoge huren.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:18 schreef blomke het volgende:
[..]
Daarom moet je ook rijk worden, en niet als arme (blijven) leven. Met bezit, creëer je meer bezit en vermogen.
Ja, en dus? Laat onverlet dat je beter tot de rijken kunt behoren.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:20 schreef Lunatiek het volgende:
Rijken kunnen zonder armen niet bestaan. Ze hebben (veel) mensen nodig om volledig uit te persen. Als het niet via te laag loon kan, dan wel via te hoge huren.
Lees dit nog eens.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:01 schreef tstile het volgende:
Ik huur nu sociaal. 450 per maand. Huis is 90 jaar oud. Dat is al bijna 5 ton aan huur.
Tering end man. Ik woon in Leiden, tegen de grens van Valkenburg. Echt niet te doen Almere vanuit onze regio. Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:53 schreef kree het volgende:
[..]
Katwijk ZH werk is almere ofzo in de buurt maar mag vanuit huis verterekken enzo
Ik weet een hoop rijken die dat zijn geworden dmv fraude. Dat kan in het groot en in het klein.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:18 schreef blomke het volgende:
[..]
Daarom moet je ook rijk worden, en niet als arme (blijven) leven. Met bezit, creëer je meer bezit en vermogen.
Overigens zijn niet de "grondspeculatie, bestemmingsplannen en bouwbesluiten" de oorzaak, maar WBV-speculanten, overheidsbeleid en banken de oorzaak van de tweespalt tussen arm en rijk. Plus je eigen attitude natuurlijk.
Nee dat klopt maar ik hoef ook niet elke dag naar Almere. Er zijn opdrachten door heel het land, dus werk in feite vanuit huis. Reistijd wordt gewoon betaald. Dus maakt in feite niet uit. Alleen wel vaak vroeg weg en laat terug. Elektrische oplaadpunten werk ik in.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 01:33 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Tering end man. Ik woon in Leiden, tegen de grens van Valkenburg. Echt niet te doen Almere vanuit onze regio. Wat doe je voor werk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |