Erg vermoeiend.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Doen alsof alles een complot is brengt je heel ver in de wereld tegenwoordig.
twitter:Staantribune twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 14:01:01Tussen #21 en #15 vinden we een aantal oud-gedienden van deze lijst, waaronder @aad300, voor altijd de allereerste #Voetbaltwitteraar van het Jaar!20. @Plattekar19. @LangeToepie18. @aad30017. @Alaphilippe_16. @sjoerdmossouWe zien je binnenkort bij de uitreiking, Aad! https://t.co/xsdrUXDoE0 reageer retweet
Wat een held.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we ervan dat ONZE Stijn een plek hoger staat dan Aad300?twitter:Staantribune twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 14:01:01Tussen #21 en #15 vinden we een aantal oud-gedienden van deze lijst, waaronder @:aad300, voor altijd de allereerste #Voetbaltwitteraar van het Jaar!20. @:Plattekar19. @:LangeToepie18. @:aad30017. @:Alaphilippe_16. @:sjoerdmossouWe zien je binnenkort bij de uitreiking, Aad! https://t.co/xsdrUXDoE0 reageer retweet
.
Applaus, denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we ervan dat ONZE Stijn een plek hoger staat dan Aad300?twitter:Staantribune twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 14:01:01Tussen #21 en #15 vinden we een aantal oud-gedienden van deze lijst, waaronder @:aad300, voor altijd de allereerste #Voetbaltwitteraar van het Jaar!20. @:Plattekar19. @:LangeToepie18. @:aad30017. @:Alaphilippe_16. @:sjoerdmossouWe zien je binnenkort bij de uitreiking, Aad! https://t.co/xsdrUXDoE0 reageer retweet
.
Een gek.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:10 schreef VoMy het volgende:
@:Slobeend: Als ik Kokorin zeg, wat zeg jij dan?
Stijn staat nog wel ruim onder de man van de coëfficiëntenpolonaise. Dat stemt weer tot nederigheid.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:46 schreef Slobeend het volgende:
.
Als ik zeg nog een jaar Advocaat en daarna Kuyt, wat zeg jij dan?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:46 schreef Slobeend het volgende:
.
Wowtwitter:aad300 twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 16:49:33Ben blij met deze stek tussen 4 grootheden waarvan er nog 2 zelfs nog @ChampionsLeague spelen @sjoerdmossou en @LangeToepie 👍⚽️🖐 https://t.co/SoBluRMmZ6 reageer retweet
17. @Alaphilippe_quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prachtige prestatie van ONZE Stijn overigens, de valse bescheidenheid mag hij ondertussen wel laten voor wat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet meer terug.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
17. @:Alaphilippe_
Dé Twitterontdekking van 2019, want de hoogste nieuwe binnenkomer in de lijst.Indrukwekkende hoeveelheid veren in je reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet meer terug.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Parodie op een voetbalclub.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik zeg nog een jaar Advocaat en daarna Kuyt, wat zeg jij dan?
Obli Oblak beoefent geen sport?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik zeg dat voetbal geen sport is, wat zeggen jullie dan?
Eens!quote:
Handbal is geen sport.quote:
Wat vind jij er van dat Feyenoord een crimineel in de spits wil halen?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik zeg nog een jaar Advocaat en daarna Kuyt, wat zeg jij dan?
Er is maar één sport en die wordt uitgeoefend op twee wielen.quote:
Ik kan het anno 2020 helaas niet ontkennen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is maar één sport en die wordt uitgeoefend op twee wielen.
Dat vind ik volslagen debiel, maar met Advocaat als trainer valt zoiets te verwachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Feyenoord een crimineel in de spits wil halen?
Voetbal was puur transitie tot de start van het wielerseizoen over twee dagen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan het anno 2020 helaas niet ontkennen.
Daar is veldrijden voor hahaquote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voetbal was puur transitie tot de start van het wielerseizoen over twee dagen.
Ik douw as we speak een kwekkeboom kroket in mijn bek.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga even koken jongens. Perfect tijdstip, lijkt me.
Heeft @:Mani89 z'n eten al op?
Ik wens je een mooi wielerjaar toe. En dat meen ik oprecht.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voetbal was puur transitie tot de start van het wielerseizoen over twee dagen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een bakje kibbeling meegenomen naar moeders.
Ik wens iedereen een mooi wielerjaar toe.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wens je een mooi wielerjaar toe. En dat meen ik oprecht.
Doet ze de deur wel open of verstopt ze zich achter de bank?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een bakje kibbeling meegenomen naar moeders.
De deur is open gegaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doet ze de deur wel open of verstopt ze zich achter de bank?
Zelfs mij?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wens iedereen een mooi wielerjaar toe.
Hoe ze het nog redelijke beleid leidend tot de landstitel in een paar jaar tijd zoveel hebben kunnen afbrekenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:46 schreef Slobeend het volgende:
.
Met hulp van Dr. Oetker zeker.quote:
Nee, bah. Bovendien is een eenvoudige pizza hartstikke simpel.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met hulp van Dr. Oetker zeker.
Ook?quote:
Xavi is benaderd door Barça.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:46 schreef wimderon het volgende:
Haha kijk wat die Zlatan weer eens doet![]()
![]()
WAT EEN KONING
![]()
![]()
@:El-Stinho
Nou niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben we al zin in de start van Tachira?
Een 2.2 koers ergens in een ontwikkelingsland.quote:
Het verbaast me enorm dat het bestuur na nota bene een verlies in de Super Copa opeens in paniek slaat. Ik denk dat Bartomeu zelf Valverde liever zou houden. Ook maar afwachten of Xavi ja zegt.quote:
Het seizoen begint wanneer de eerste serieuze koers wordt gereden. Altijd dat gewichtige gedoe met ''Kijk mij eens een kenner zijn en vinden dat het seizoen begint met de Omloop'', verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:03 schreef Mani89 het volgende:
Het seizoen begint pas op Wieloenga Hil.
Twitter F5en om te zien wie er gewonnen heeft, dat is de officiële start van het seizoen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een 2.2 koers ergens in een ontwikkelingsland.
Terwijl je dan juist een onbenul bent.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het seizoen begint wanneer de eerste serieuze koers wordt gereden. Altijd dat gewichtige gedoe met ''Kijk mij eens een kenner zijn en vinden dat het seizoen begint met de Omloop'', verschrikkelijk.
Gaat hij dan de rommel uit de jeugd opstellen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het verbaast me enorm dat het bestuur na nota bene een verlies in de Super Copa opeens in paniek slaat. Ik denk dat Bartomeu zelf Valverde liever zou houden. Ook maar afwachten of Xavi ja zegt.
Deze mensen hebben niet zelden een hipsterbaard en dragen een pilotenbril, al dan niet aangevuld met moeilijke tattoo's.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl je dan juist een onbenul bent.
Geen idee. Vraag me vooral af wat hij er aan zou hebben om nu in te stappen. Deze selectie is vreemd geconstrueerd, heeft aanpassingen nodig en richting de presidentiële verkiezingen werkt hij volgens mij met oppositiekandidaten samen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat hij dan de rommel uit de jeugd opstellen?
Zou iemand in deze SC aan de beschrijving voldoen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze mensen hebben niet zelden een hipsterbaard en dragen een pilotenbril, al dan niet aangevuld met moeilijke tattoo's.
Ja, Willoenga Hill dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het seizoen begint wanneer de eerste serieuze koers wordt gereden. Altijd dat gewichtige gedoe met ''Kijk mij eens een kenner zijn en vinden dat het seizoen begint met de Omloop'', verschrikkelijk.
Ik sta voor de volle 63% achter Jimmi Briceño.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Yeison Rujano tegen Kevin Rivera, what's not to like? Het seizoen begint morgen.
Schoonheid en somberheid kunnen uitstekend samengaanquote:Op zondag 12 januari 2020 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Somberder kan bijna niet.
Sterker nog, het levert vaak de mooiste muziek op.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Schoonheid en somberheid kunnen uitstekend samengaan
quote:Op zondag 12 januari 2020 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sterker nog, het levert vaak de mooiste muziek op.
Gezellig.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl je dan juist een onbenul bent.
Ik zou wel zo'n baard willen.quote:Op zondag 12 januari 2020 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slechte baarden wel.
Skaarseth blijft overigens ook een prachtige jongen.
Echt?quote:
In WLR zijn dit soort "mensen" in ieder geval niet welkom.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kan dat niet banbaar gemaakt worden?
Same here, meestal pas bij het belgische voorjaar.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:38 schreef heywoodu het volgende:
Het seizoen begint voor mij met de eerste wedstrijden waar ik eens goed voor ga zitten en dat is met de TDU nou eenmaal niet het geval.
Ik ben helemaal voor. Laten we die kloof graven, zo diep mogelijk.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kan dat niet banbaar gemaakt worden?
Dames en heren, hij is niet dood, daar is ie: Dries Roelvink.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Het seizoen begint en eindigt met de Tour de France.
Dat maak jij niet uit.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In WLR zijn dit soort "mensen" in ieder geval niet welkom.
Jawel hoor.quote:
Daag me niet uit he.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want ik kan hier nog gewoon posten.
Die wering gaat pas in op het moment dat het seizoen begonnen is.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want ik kan hier nog gewoon posten.
Gelukkig zijn er ook nog verstandige mensen.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:23 schreef Felagund het volgende:
De Bongo tour is natuurlijk het begin van het seizoen.
Topper.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor mij begint het met Bongo Bongo koers
Meer dan het kamp Bongo Bongo of TDU, nu ligt mijn focus nog op het veldrijden. Na het WK is het wielrennen weer #1.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zit jij in het kamp van Omloop het Volk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |