quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het seizoen begint wanneer de eerste serieuze koers wordt gereden. Altijd dat gewichtige gedoe met ''Kijk mij eens een kenner zijn en vinden dat het seizoen begint met de Omloop'', verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl je dan juist een onbenul bent.
Ik zou wel zo'n baard willen.quote:Op zondag 12 januari 2020 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slechte baarden wel.
Skaarseth blijft overigens ook een prachtige jongen.
Echt?quote:
In WLR zijn dit soort "mensen" in ieder geval niet welkom.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kan dat niet banbaar gemaakt worden?
Same here, meestal pas bij het belgische voorjaar.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:38 schreef heywoodu het volgende:
Het seizoen begint voor mij met de eerste wedstrijden waar ik eens goed voor ga zitten en dat is met de TDU nou eenmaal niet het geval.
Ik ben helemaal voor. Laten we die kloof graven, zo diep mogelijk.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kan dat niet banbaar gemaakt worden?
Dames en heren, hij is niet dood, daar is ie: Dries Roelvink.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Het seizoen begint en eindigt met de Tour de France.
Dat maak jij niet uit.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In WLR zijn dit soort "mensen" in ieder geval niet welkom.
Jawel hoor.quote:
Daag me niet uit he.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want ik kan hier nog gewoon posten.
Die wering gaat pas in op het moment dat het seizoen begonnen is.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want ik kan hier nog gewoon posten.
Gelukkig zijn er ook nog verstandige mensen.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:23 schreef Felagund het volgende:
De Bongo tour is natuurlijk het begin van het seizoen.
Topper.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor mij begint het met Bongo Bongo koers
Meer dan het kamp Bongo Bongo of TDU, nu ligt mijn focus nog op het veldrijden. Na het WK is het wielrennen weer #1.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zit jij in het kamp van Omloop het Volk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |