jaa maar je hebt het dus gezien hequote:Op woensdag 1 januari 2020 22:08 schreef Laysa het volgende:
Ik was afgehaakt stikkend in een hoestbui.
Toedels schuimratten
ik heb vertrouwen in de kapiteinquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat moest ook wel, voordat je het weet kapen ze.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb vertrouwen in de kapitein
ja hooooor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:10 schreef Laysa het volgende:
Geen idee wat ik moets zien, maar Braam heeft lintjes
u vermaakt zich ook op het schip?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:11 schreef Laysa het volgende:
Ah weer terug in tokkie utopia stijl. Dat is jammer
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:11 schreef Laysa het volgende:
Ah weer terug in tokkie utopia stijl. Dat is jammer
Ik lig met een ziek lijf in bed.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
u vermaakt zich ook op het schip?
beterschap gewenst dan maarquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lig met een ziek lijf in bed.
Have fun.zo ben ik.
Beterschap!quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Have fun.zo ben ik.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de papegaai klopt al, nu mn been nog afhakken
kutzooi , dan moet jij maar in het kraaiennestquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Have fun.zo ben ik.
Nee ik lig in mijn electrisch verstelbaar bed veel beter.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kutzooi , dan moet jij maar in het kraaiennest
Geen griep krijgen hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:08 schreef Laysa het volgende:
Ik was afgehaakt stikkend in een hoestbui.
Toedels schuimratten
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik lig in mijn electrisch verstelbaar bed veel beter.
Tot gauw Kraaien
omgquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ik bel brandson alvast om het te bouwen
die vertrouw ik een vogelhuisje nog niet toequote:Op woensdag 1 januari 2020 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ik bel brandson alvast om het te bouwen
Nee griep heb je maar eens in de jaar of minder. Dit is een motherfucking badass verkoudheid met nwe elementenquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die vertrouw ik een vogelhuisje nog niet toe
beetje staan gaan lachen aks je broertje en stuk zeep in zn mond krijgt geschoven, is voor mij een no goquote:
brandson is sowieso no go areaquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
beetje staan gaan lachen aks je broertje en stuk zeep in zn mond krijgt geschoven, is voor mij een no go
Dat heb ik niet meegekregen, maar dat is sowieso een no go als ouder zijnde.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
beetje staan gaan lachen aks je broertje en stuk zeep in zn mond krijgt geschoven, is voor mij een no go
ben benieuwd of eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
brandson is sowieso no go area
Het is gewoon klote. Sterkte hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee griep heb je maar eens in de jaar of minder. Dit is een motherfucking badass verkoudheid met nwe elementen
hij vond het prachtig van die piepmoederquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen, maar dat is sowieso een no go als ouder zijnde.
Was zijn broertje erbij die laatste dag?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij vond het prachtig van die piepmoeder
nee die is niet meer gewenst, wordt niet over gesprokenquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Was zijn broertje erbij die laatste dag?
Oké dat heb ik dan allemaal niet meegekregen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee die is niet meer gewenst, wordt niet over gesproken
en zo is het ook weerquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah dat is Nelis, he makes my hart soft
hahahaha geweldig tochquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
toch niet normaal? ik denk dat hij een echte piraat is
ik hou van die gekke aap, en dit is geen grapjehij houd van piratenleidjesquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahahaha geweldig toch
maar geen mute knopje![]()
ik vind hem nu al leukquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hou van die gekke aap, en dit is geen grapjehij houd van piratenleidjes
hahaquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]ja was gezellig, wijntje teveel nu
Ja gezellig!quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]ja was gezellig, wijntje teveel nu
zekerquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:03 schreef shiitake het volgende:
Married at first sight.
Vind dat altijd wel interessant om te kijken. Is daar ook een topic van?
Aaah dankjewel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker
TV / [RTL 4] Married at First Sight #10 nieuw seizoen
ik ging laatst capjes plaatsen in het top 2000 topic.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Aaah dankjewel.Ik was een beetje te lui om zelf te zoeken.
Dat lukt je aardig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ook ik probeer mijn weg te vinden
goede schepen brengen je verquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat lukt je aardig.![]()
Maar gezellig dat je de weg hier naartoe gevonden hebt.
see you later japanse lekkernijquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:16 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Maar ik neem even een duik in het water. [ afbeelding ]
Tot later!
Neequote:Op donderdag 2 januari 2020 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje opgeknapt? Bakkie koffie gaat er weer lekker in?
Wat een ellende zegquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neeheb nog niks op en zit in de auto.
Hoest me de tyfus.
Oh, goed dat je dat al gedaan hebt. Maar bij longontsteking hoef je soms helemaal geen (hoge) koorts te hebben. Maar goed, jij hebt het gelukkig niet, al zal dat hoesten naar zijn. En vermoeiend ook.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:34 schreef Laysa het volgende:
Ik was maandag al gecheckt. Heb gelukkig amper koorts
Ik heb inmiddels wel codeļnequote:Op donderdag 2 januari 2020 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, goed dat je dat al gedaan hebt. Maar bij longontsteking hoef je soms helemaal geen (hoge) koorts te hebben. Maar goed, jij hebt het gelukkig niet, al zal dat hoesten naar zijn. En vermoeiend ook.
Amper maar net op een heel cruciaal moment wel...en dat was belangrijk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi! Dat onderdrukt iig de hoestprikkel
quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Amper maar net op een heel cruciaal moment wel...en dat was belangrijk.
Voor de rest kots ik gewoon mijn longen mijn lijf uit.
Dank u dank uquote:Op vrijdag 3 januari 2020 02:29 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja dus vandaag.... hmmmm oké
Gelukkig Nieuwjaar![]()
![]()
Dank u... dank u... voor jou ook natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u dank u
Ook namens mij de beste wensen voor 2020
Ik was er om 3.15 uur uit, heb het een en ander gedaan wat ik doen moest. een stukje gelopen heb ik helaas niet kunnen doen, soms wil me lijf niet mee werkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank u... dank u... voor jou ook natuurlijkik wilde juist voorkomen dat de hele dag
Gelukkig Nieuwjaar lopen te roepen, dus ik was juist een dagje 1 of 2 weggebleven,
maar dat ging dus niet door dus
Maar goed...jij bent ook al vroeg wakker, ja je straks weer wandelen?
Jij wandelt toch altijd heel vroeg in de morgen?
Of ben ik in de war van iemand anders?
Morguh Shaiitakequote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er om 3.15 uur uit, heb het een en ander gedaan wat ik doen moest. een stukje gelopen heb ik helaas niet kunnen doen, soms wil me lijf niet mee werken.
Je bent dus niet in de war, ik ben die gek die in het donker buiten rond struint
Ik wil het wel iedere dag, maar mijn lijf zegt nee,quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:11 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Maar wél dapper iedere keer als je het wél doet![]()
hoeft ook niet élke dag......
Oude stek van jaren geledenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:12 schreef Laysa het volgende:
Lavenderr gaat naar TRU!
Fijn voor je Lav!
Gefeliciteerd Lav en bedankt. Leuk subforum lijkt me, zitten af en toe best interessante onderwerpen bij. Goh. vrouw, ga je hier en daar missenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oude stek van jaren geledenKom jij er ook weleens Laysa?
Dank Jianquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Lav en bedankt. Leuk subforum lijkt me, zitten af en toe best interessante onderwerpen bij. Goh. vrouw, ga je hier en daar missen(ook namens Bloes
)
Je blijft hier toch nog wel een beetje rondhangen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dank Jian, en geef je mijn dank ook door aan Bloes? Ga jullie ook missen
Ja tuurlijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je blijftheir toch nog wel een beetje rondhangen?
Als er volk is that is.
Ja dat grapje was al gemaaktquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:23 schreef mootie het volgende:
Te makkelijk eigenlijk, de link tussen vegen en SOP
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oude stek van jaren geledenKom jij er ook weleens Laysa?
Ja he ik keek al ff daar, heb genoeg tips voor Soulquote:
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he ik keek al ff daar, heb genoeg tips voor Soulstreeploos ramenlappen, vlekweg je kranen laten glimmen, en je rvs gastel mooi houden moet ik nog ff doorgaan
maar zo erg als *vroeger* ben ik niet meer ahum kuch
Volgens mij horen die topics bij de ontgroening, maar ja, daar moet je de ontgroening van mods wel voor kennen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:21 schreef Toverheks het volgende:
Heb nu al meelij met Soulraven Piemol vast in stofzuiger.1 van de onderwerpen in SOP
Oke denk dat Soul gillend gek wordt ik lees daar best vermakelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij horen die topics bij de ontgroening, maar ja, daar moet je de ontgroening van mods wel voor kennen.
Die heb ik vandaag al 5 keer gelezen.quote:
We moeten door.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:14 schreef Toverheks het volgende:
FF een vraagje, welke mafklapper heeft de TT veranderd, we zouden hem toch gewoon houden zoals hij wasik kan niet tegen veranderingen dus IK WIL DE OUDE TT TERUG
Heb je alle DMs en TRs al gelezenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag al 5 keer gelezen.
Dat boeit me helemaal niks.quote:
Dat zeg ik nietquote:
Nee.quote:
Ahh kom op joh. Dat weten we tochquote:
Dan weet jij meer dan ik.quote:
Nog iemand die het beter weet.quote:
Je lulde meer dan goed voor je was. Laat ik eerlijk zijn ik zou het ook doen. Alleen niet zo dom om het toe te gevenquote:
Niks knap aan gozer.quote:
Tis goed met je meid.quote:
Sop zequote:
Dank je.quote:
Beter dan een gouden handdruk toch? En TRU is altijd verrassend. Hoop jou en de anderen van onze UTO-groep daar ook eens te zien posten, want er komen echt mooie topics voorbij.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:29 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat er goede regelingen getroffen zijn voor de mods. Jammer dat Appeltje geen mod meer is die hand ik wel een plaats gegund in het keldertje
Gaat ik doen moppie ik waai wel ff steeds bij je binnenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter dan een gouden handdruk toch? En TRU is altijd verrassend. Hoop jou en de anderen van onze UTO-groep daar ook eens te zien posten, want er komen echt mooie topics voorbij.
Ja soury, jij ook
Top!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gaat ik doen moppie ik waai wel ff steeds bij je binnen
We moeten helemaal niet doorquote:
Je bent de tweede al.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
We moeten helemaal niet doorik wil de oude TT terug BAM en Klaar
Was dat het forum/topic met dat ronde huis??? door jou ben ik daar toen beland en bleef lezenquote:
er volgen nog wel meer, maak je niet ongerust ik wil OUWEHOEREN terugquote:
Dat topic is op BNW. Ja, dat was een heel leuke tijd. Ben daar zelf ook paar keer wezen kijken en ja, er hangt echt een aparte sfeer. En er groeien prachtige rododendronsquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Was dat het forum/topic met dat ronde huis??? door jou ben ik daar toen beland en bleef lezen
Dan komt het zeker goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er volgen nog wel meer, maak je niet ongerust ik wil OUWEHOEREN terug
Dat vond ik echt spannend ik bleef lezen, ik kreeg eens een link van Gert over Paul Mcarty Paul is niet dood of zoiets daar bleef ik ook lezenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat topic is op BNW. Ja, dat was een heel leuke tijd. Ben daar zelf ook paar keer wezen kijken en ja, er hangt echt een aparte sfeer. En er groeien prachtige rododendrons
Waar waren jullie dan om te OUWEHOEREN? Mensen die de oude TT willen, moeten maar mee komen ouwehoeren..... en anders niet zeiken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er volgen nog wel meer, maak je niet ongerust ik wil OUWEHOEREN terug
Ik was er gewoon hoor, maar was fatsoenlijk genoeg om niet te kapen...Stom!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Waar waren jullie dan om te OUWEHOEREN? Mensen die de oude TT willen, moeten maar mee komen ouwehoeren..... en anders niet zeiken.
Ja klopt, maar wie weet kan er weer terug gekaapt worden. Het is alleen wel erg rustig in dit topic de laatste tijd en dat wilde ik er eigenlijk mee zeggen. Ik vind het jammer.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was er gewoon hoor, maar was fatsoenlijk genoeg om niet te kapen...Stom!
Ach komt wel weerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wie weet kan er weer terug gekaapt worden. Het is alleen wel erg rustig in dit topic de laatste tijd en dat wilde ik er eigenlijk mee zeggen. Ik vind het jammer.
Mwah, dit topic heeft gewoon (nog) geen identiteit. Tis een beetje lauw zeg maar. Thee met koekjes. Gooi er nog wat slobberpap in en je hebt 40+ SC in het klein ......... Bon Appetitquote:
Kan ik nou helemaal niks m3e, die Jinek.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:21 schreef Jian het volgende:
Zo, ik wacht even op Jinek, kijken wat die ervan bakt bij RTL. Geen reclame heb ik begrepen, alleen aan het begin en het eind.
We zijn benieuwd!
Lekker wijf, alhoewel ik dat nu ik kijk ook achteruit vind gaan. Verder is het ook niet mijn favoriet, maar ik ben gewoon benieuwd of zij het wel redt bij RTL op de late avond.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kan ik nou helemaal niks m3e, die Jinek.
Ah, dat gemiep van sommige mensen. Utopia is afgelopen en live goes on. Gelukkig hebben we 40+ kan je daar uithuilenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:33 schreef Laysa het volgende:
Utopia mensjes zijn gewoon een beetje gepikeerd
Hoezo? Omdat het gestopt is?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:33 schreef Laysa het volgende:
Ik vind haar vaak zo fake.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker wijf, alhoewel ik dat nu ik kijk ook achteruit vind gaan. Verder is het ook niet mijn favoriet, maar ik ben gewoon benieuwd of zij het wel redt bij RTL op de late avond.
Omdat de Cos is gesloten en ze eigenlijk een volledig opgetuigd Utopia forum wilde behouden en ze zich onveilig voelen buiten dat topic op dat grote, enge FOK ........ (geldt natuurlijk niet voor iedereen)quote:
Dat komt allemaal wel weer, rare dagen druk druk drukquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wie weet kan er weer terug gekaapt worden. Het is alleen wel erg rustig in dit topic de laatste tijd en dat wilde ik er eigenlijk mee zeggen. Ik vind het jammer.
Ja is ook zo, heb het zelf ook wel druk druk druk en ga het vanaf volgende week nog drukker krijgen, dus zal hier ook niet vaak kunnen posten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat komt allemaal wel weer, rare dagen druk druk druk
Waarom, ik ben niet gepikeerd hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:33 schreef Laysa het volgende:
Nou, dan hoef je je ook niet te verdedigen hč .....quote:Op zaterdag 4 januari 2020 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, ik ben niet gepikeerd hoor
Ik heb het hier wel voorbij zien komen. Zeker een mooi kindjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 07:37 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ik zag op me tijdlijn voor bij komen dat Madillia moeder is, heb ik dat dan zo gemist hiero.
Mooi kindje hoor.
Ik heb het dus gemist, maar goed is ook niet erg, geen wereldwonderquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel voorbij zien komen. Zeker een mooi kindje
Is ver te zoekenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, dan hoef je je ook niet te verdedigen hč .....
It's al beautiful day, the sun ......... oh nee, la maar [ afbeelding ]
Dat ben ik met je eens, een baby is geen accessoire!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het dus gemist, maar goed is ook niet erg, geen wereldwonder
Maar ik vind wel dat ze allemaal snel iemand hebben en een kindje krijgen zeg
als je het dus allemaal gemist hebt, weet je toch ook helemaal niet hoelang ze al samen zijn en hoelang het heeft geduurd voor gezinsuitbreiding kregenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ook al weer gelijk zo snel een oordeel, Je weet gewoon helemaal niets van de situatie af, maar wel je oordeel klaarquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:58 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, een baby is geen accessoire!
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ook al weer gelijk zo snel een oordeel, Je weet gewoon helemaal niets van de situatie af, maar wel je oordeel klaar
Je vult zelf mijn oordeel in, leer eens lezen!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ook al weer gelijk zo snel een oordeel, Je weet gewoon helemaal niets van de situatie af, maar wel je oordeel klaar
Euhm nee, je onderschrijft de uitspraak.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:57 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Je vult zelf mijn oordeel in, leer eens lezen!
Dit is een mening en geen oordeel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm nee, je onderschrijft de uitspraak.
Je geeft een menig over de baby van Maddy, dat een kind geen accessoire is. Of in ieder geval onderschrijf je de mening van Dotteke dat men nogal snel aan een relatie en een kind begint.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:11 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dit is een mening en geen oordeel.
Er zit wel verschil tussen een mening geven en een oordeel vellen.
Utopia baby boom.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wie dan allemaal ? Cemal en Romy waren al een lange tijd samen, Jessie was in Utopia al zwanger (volgens eigen zeggen) en alleen Maddy heeft tot nu toe een zwangerschap gemeld toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Utopia baby boom.
Bij een aantal wel snel idd, je leest dat ze een relatie hebben en een maand later dat ze zwanger zijn.
Maar misschien kenden ze elkaar al een tijdje voordat ze een relatie kregen.
Isabella, Gertjan een paar geloof ik en ik vergeet nog iemand.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
wie dan allemaal ? Cemal en Romy waren al een lange tijd samen, Jessie was in Utopia al zwanger (volgens eigen zeggen) en alleen Maddy heeft tot nu toe een zwangerschap gemeld toch?
Isabelle is bewust alleenstaande ouder,quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Isabella, Gertjan een paar geloof ik en ik vergeet nog iemand.
Ik zei toch ook een aantal. Isa was heel snel en Maddie ook voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Isabelle is bewust alleenstaande ouder,
Gertjan is niet te vergelijken met iemand anders wat kinderen bij verschillende moeders aangaat
Ze is nog niet zo lang Utopia uit en is geen oordeel maar een feitquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
als je het dus allemaal gemist hebt, weet je toch ook helemaal niet hoelang ze al samen zijn en hoelang het heeft geduurd voor gezinsuitbreiding kregen
maar wel gelijk weer een oordeel klaar....
Isa was best al een tijd uit Utopia, en zal door haar leeftijd wel gedacht hebben dat het misschien het juiste moment was om alsnog moeder te worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zei toch ook een aantal. Isa was heel snel en Maddie ook voor zover ik weet.
Wat de rest betreft reageerde ik op je vraag: en alleen Maddy heeft tot nu toe een zwangerschap gemeld toch?
Je, ze moeten het zelf weten hoor, maar het viel me op dat ze als ze eenmaal Utopia uit zijn snel een relatie hebben, trouwen en kinderen krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:58 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, een baby is geen accessoire!
Gelukkig dat jij het allemaal zo goed weet en geen oordelen hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja en? Ze was toch een Utopiaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Isa was best al een tijd uit Utopia, en zal door haar leeftijd wel gedacht hebben dat het misschien het juiste moment was om alsnog moeder te worden.
Zou ook kunnen, viel me gewoon op. Madillia was nog vrijgezel toen ze in Utopia zatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Utopia baby boom.
Bij een aantal wel snel idd, je leest dat ze een relatie hebben en een maand later dat ze zwanger zijn.
Maar misschien kenden ze elkaar al een tijdje voordat ze een relatie kregen.
Ik verkondig mijn mening dat een baby geen accesoire is, zeg ik ergens dat ik vind dat Madilia haar baby als accessoire beschouwt? Nee! Dat maak je er zelf maar van.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Je geeft een menig over de baby van Maddy, dat een kind geen accessoire is. Of in ieder geval onderschrijf je de mening van Dotteke dat men nogal snel aan een relatie en een kind begint.
Je weet helemaal niets van hun situatie af, dus waarom dan gelijk gaan verkondigen dat een kind geen accessoire is.
Nee hoor, Utopianen in het algemeen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en? Ze was toch een Utopiaan?
Ik wist niet dat we het alleen over recente Utopianen hadden.![]()
Het is iets wat me opviel wat is je probleem eigenlijk?
Viel me ook op.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, viel me gewoon op. Madillia was nog vrijgezel toen ze in Utopia zat
Ik keek echt verbaasd vanmorgen dat ze al een kind had. WIst niet eens dat ze een vriend had
Dacht ik ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, Utopianen in het algemeen.
Ja echt he was wel een mooi kereltje trouwensquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Viel me ook op.
Ik had het ooit wel gelezen in het socialmedia topic, maar ik wist niet dat het al zover was.
De tijd gaat snel.
Je insinueert! Dat je het niet letterlijk zegt klopt, maar het is hier geen rechtbank dus onomstotelijk bewijs hoeft echt niet geleverd te worden. Je hebt de discussie hier al "verloren"quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:32 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik verkondig mijn mening dat een baby geen accesoire is, zeg ik ergens dat ik vind dat Madilia haar baby als accessoire beschouwt? Nee! Dat maak je er zelf maar van.
Zeer zeker een mooi kereltje.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he was wel een mooi kereltje trouwens
Ja Jianquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Je insinueert! Dat je het niet letterlijk zegt klopt, maar het is hier geen rechtbank dus onomstotelijk bewijs hoeft echt niet geleverd te worden. Je hebt de discussie hier al "verloren"
Die van Jef en Jes heeft een beste kop met haar, dat zie je niet zoveelquote:
Leuk om te zien he.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die van Jef en Jes heeft een beste kop met haar, dat zie je niet zoveel
Isa heeft ook een mooi ventje
Prachtig kindje en ik denk dat het zeer welkom was.quote:
Dus degene die de discussie aan slingert is bij voorbaat al de verliezer?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Je insinueert! Dat je het niet letterlijk zegt klopt, maar het is hier geen rechtbank dus onomstotelijk bewijs hoeft echt niet geleverd te worden. Je hebt de discussie hier al "verloren"
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die van Jef en Jes heeft een beste kop met haar, dat zie je niet zoveel
Isa heeft ook een mooi ventje
Ja klein spul blijft nu eenmaal verterend. Vooral al ze van een ander zijnquote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:43 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Prachtig kindje en ik denk dat het zeer welkom was.
Disclaimer ;dit is een gedachte van mij. Geen oordeel, geen insinuatie en zeker geen bekentenis
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus degene die de discussie aan slingert is bij voorbaat al de verliezer ;d
Altijd ❤️quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klein spul blijft nu eenmaal verterend. Vooral al ze van een ander zijn
Echt wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klein spul blijft nu eenmaal verterend. Vooral al ze van een ander zijn
Nergens, is een vraag, zie alleen dat me ? ontbrakquote:
Je zult je niet kunnen voorstellen hoeveel bevestiging en genoegen een dergelijke reply me brengt .....quote:
"bedoelt"quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Ach joh laat gaan, als je zelf maar weet hoe je iets bedoeld.
Oh zeker wel, dat heeft het meestal op simpele zielenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zult je niet kunnen voorstellen hoeveel bevestiging en genoegen een dergelijke reply me brengt .....
Ze? Op al die deelnemers zijn dit er maar weinig. En ze hebben er de leeftijd voor.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je, ze moeten het zelf weten hoor, maar het viel me op dat ze als ze eenmaal Utopia uit zijn snel een relatie hebben, trouwen en kinderen krijgen.
Oh, gewoon maar een vraag, nou die moet je dan maar aan een ander stellen, want ik begrijp hem niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nergens, is een vraag, zie alleen dat me ? ontbrak
Ik zeg nergens dat ze niet mogen, alleen dat het wel snel isquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze? Op al die deelnemers zijn dit er maar weinig. En ze hebben er de leeftijd voor.
Rustig, rustig, niet meteen gaan schelden, houd je emoties een beetje in bedwangquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:47 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Oh zeker wel, dat heeft het meestal op simpele zielen
Ik zal er aan denken de volgende keerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, gewoon maar een vraag, nou die moet je dan maar aan een ander stellen, want ik begrijp hem niet.
Och, normaal doe ik daar niet aan, maar bij jou heb ik geen zin om iets originelers te verzinnenquote:
Jessie en Jeff waren best snel inderdaad. Dat kan. Romy en Cemal niet,quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze niet mogen, alleen dat het wel snel is
Romy Jessie en Jeffrey en dan nu Madillia.
Gelukkig maar, ik zou niet willen dat je je zou gaan vermoeien om mij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, normaal doe ik daar niet aan, maar bij jou heb ik geen zin om iets originelers te verzinnen
Maak je geen zorgen, dit is voor mij een stuk makkelijker dan voor jouquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou niet willen dat je je zou gaan vermoeien om mij.
Daar zit ik ook niet over in.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, dit is voor mij een stuk makkelijker dan voor jou
Ik scheld niet, maar ook dat ervaren simpele zielen vaak. Ik zal er wat meer rekening mee houden. Sinds gisteren mag dat, want met SOP lijkt FOK meer op het Libelle forum dan ooitquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Rustig, rustig, niet meteen gaan schelden, houd je emoties een beetje in bedwang
Ben niet zo fan van oliebollen. Ik bakte ze wel maar zelf nam ik altijd liever een appelbeignequote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit jaar voor het eerst dat ik geen oliebollen heb gegeten rond de jaarwisseling.
Wel gehaald maar helemaal geen zin in gehad.
Ook ongeplande babies kunnen zeer gewenst zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Jessie en Jeff waren best snel inderdaad. Dat kan. Romy en Cemal niet,
Madilia ook niet.
Wellicht ben je daar dan meer op je plaats, ....... tenminste als Soul je daar wil hebben uiteraard nu ze niet meer verplicht lief tegen je moet doen omdat je collega mod zou zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:58 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik scheld niet, maar ook dat ervaren simpele zielen vaak. Ik zal er wat meer rekening mee houden. Sinds gisteren mag dat, want met SOP lijkt FOK meer op het Libelle forum dan ooit
Oeh die zijn ook wel heel lekker.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet zo fan van oliebollen. Ik bakte ze wel maar zelf nam ik altijd liever een appelbeigne
Over insinuaties gesprokenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht ben je daar dan meer op je plaats, ....... tenminste als Soul je daar wil hebben uiteraard nu ze niet meer verplicht lief tegen je moet doen omdat je collega mod zou zijn
Is dat nou een nieuw stopzinnetje dat je gebruikt elke keer dat je met je bek vol tanden staat?quote:
Hoor ik iets van boosheidquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat nou een nieuw stopzinnetje dat je gebruikt elke keer dat je met je bek vol tanden staat?
Pasen al in aantocht?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow de oliebollen zijn ook al niet goed meer.
[ afbeelding ]
Neuh, dat zou je misschien graag willen, maar dan kan ik je meteen uit de droom helpen als dat je streven is doe dan geen moeite, want mij in die gemoedstoestand brengen daar ben jij echt niet toe in staat. Geloof me, echt niet!quote:
Topics te over zou ik zeggen, zelfs verschillende waar nooit een onvertogen woord valt en rooibos thee met roomboter koekjes geserveerd wordt. Fok, voor ieder wat wilsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:43 schreef shiitake het volgende:
Goh dat heb ik nou echt niet gemist dat op elkaar in hakken hier. Dan is het ineens weer wel druk in dit topic. Het voelt weer als vanouds.
Nee hoor, ieder zijn ding hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, dat zou je misschien graag willen, maar dan kan ik je meteen uit de droom helpen als dat je streven is doe dan geen moeite, want mij in die gemoedstoestand brengen daar ben jij echt niet toe in staat. Geloof me, echt niet!
Ja echt, het is hier soms net de ' Gazastrook 'quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:43 schreef shiitake het volgende:
Goh dat heb ik nou echt niet gemist dat op elkaar in hakken hier. Dan is het ineens weer wel druk in dit topic. Het voelt weer als vanouds.
Toe maar de "Gazastrook" nog wel, tis maar hoe je het ervaart natuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:52 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ja echt, het is hier soms net de ' Gazastrook '
Ik heb die hele LP een paar jaar geleden gekocht in Londen, best lekker eigenlijk;quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die is trouwens wel gaaf. Altijd een mooi nummer gevonden.
Ja dat is waar, maar het voelde weer Utopiaans. Voor mij hoeft niet altijd alles pais en vree te zijn en ik houd ook wel van discussiėren. Maar niet aanvallend.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Topics te over zou ik zeggen, zelfs verschillende waar nooit een onvertogen woord valt en rooibos thee met roomboter koekjes geserveerd wordt. Fok, voor ieder wat wils
Zal die eens luisteren.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb die hele LP een paar jaar geleden gekocht in Londen, best lekker eigenlijk;
tjonge, de gazastrook zelfs.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:52 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ja echt, het is hier soms net de ' Gazastrook '
Nee hoor, niet alles op Fok zo serieus nememquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is het jouwe? zeiken en vooral doorjengelen ....?
Kijk ook vooral naar dequote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Toe maar de "Gazastrook" nog wel, tis maar hoe je het ervaart natuurlijk
Ja daar moet je niet aan denken wat er dan had kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Poeh maar goed dat er geen vuurwerk meer in ligt.
https://www.lc.nl/friesla(...)warden-25200478.html
Ik geloof ook niet dat wij ooit een dergelijke discussie hebben gehad, maar sommige mensen roepen dat over zichzelf af en zijn dan het slachtoffer of zielig omdat ze zo'n 'battle" verliezen. Appeltje was al weer bezig met Verida mocht je dat ontgaan zijn. Ik vind het een vervelende user en daar heb ik mijn redenen voor (was al zo toen ze zich als mod misdroeg) En ja ik zeg dat gewoon hetgeen wellicht niet helemaal handig is, maar je krijgt er in elk geval geen vet hart van.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar het voelde weer Utopiaans. Voor mij hoeft niet altijd alles pais en vree te zijn en ik houd ook wel van discussiėren. Maar niet aanvallend.
Nou idd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja daar moet je niet aan denken wat er dan had kunnen gebeuren.
Ik kende eigenlijk ook alleen Temptatioin hoor en daarvoor kocht ik toen de LP ook, maar ik ontdekte dat ik de rest van die nummers ook wel leuk vond, vandaar dus;quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zal die eens luisteren.Ken niet zoveel nummers van ze.
Je zou eens wat vaker een hap frisse lucht moeten nemen of je oud zeer een 'plekje' moeten geven. Je kan het!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat wij ooit een dergelijke discussie hebben gehad, maar sommige mensen roepen dat over zichzelf af en zijn dan het slachtoffer of zielig omdat ze zo'n 'battle" verliezen. Appeltje was al weer bezig met Verida mocht je dat ontgaan zijn. Ik vind het een vervelende user en daar heb ik mijn redenen voor (was al zo toen ze zich als mod misdroeg) En ja ik zeg dat gewoon hetgeen wellicht niet helemaal handig is, maar je krijgt er in elk geval geen vet hart van.
Dat hoef je niet te vertellen, dat ziet een blinde nogquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat wij ooit een dergelijke discussie hebben gehad, maar sommige mensen roepen dat over zichzelf af en zijn dan het slachtoffer of zielig omdat ze zo'n 'battle" verliezen. Appeltje was al weer bezig met Verida mocht je dat ontgaan zijn. Ik vind het een vervelende user en daar heb ik mijn redenen voor (was al zo toen ze zich als mod misdroeg) En ja ik zeg dat gewoon hetgeen wellicht niet helemaal handig is, maar je krijgt er in elk geval geen vet hart van.
Ik kende eigenlijk ook alleen Temptatioin hoor en daarvoor kocht ik toen de LP ook, maar ik ontdekte dat ik de rest van die nummers ook wel leuk vond, vandaar dus;quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zal die eens luisteren.Ken niet zoveel nummers van ze.
Hoppa.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te vertellen, dat ziet een blinde nog, maar van mij hoeft dat niet pagina's lang door te blijven gaan (en bedoel dan ook van ieders kant). En ik heb hier ook weleens 'woorden' gehad met iemand, dus begrijp ook wel dat dat kan gebeuren en dat je er dan wel op door wil gaan, maar ik voel me ook ongemakkelijk om daar 'tussen' te zitten. Maar misschien moet ik dan maar even door scrollen voortaan. Topic is weer bijna vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |