jaa maar je hebt het dus gezien hequote:Op woensdag 1 januari 2020 22:08 schreef Laysa het volgende:
Ik was afgehaakt stikkend in een hoestbui.
Toedels schuimratten
ik heb vertrouwen in de kapiteinquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat moest ook wel, voordat je het weet kapen ze.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb vertrouwen in de kapitein
ja hooooor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:10 schreef Laysa het volgende:
Geen idee wat ik moets zien, maar Braam heeft lintjes
u vermaakt zich ook op het schip?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:11 schreef Laysa het volgende:
Ah weer terug in tokkie utopia stijl. Dat is jammer
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:11 schreef Laysa het volgende:
Ah weer terug in tokkie utopia stijl. Dat is jammer
Ik lig met een ziek lijf in bed.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
u vermaakt zich ook op het schip?
beterschap gewenst dan maarquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lig met een ziek lijf in bed.
Have fun.zo ben ik.
Beterschap!quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Have fun.zo ben ik.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de papegaai klopt al, nu mn been nog afhakken
kutzooi , dan moet jij maar in het kraaiennestquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Have fun.zo ben ik.
Nee ik lig in mijn electrisch verstelbaar bed veel beter.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kutzooi , dan moet jij maar in het kraaiennest
Geen griep krijgen hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:08 schreef Laysa het volgende:
Ik was afgehaakt stikkend in een hoestbui.
Toedels schuimratten
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik lig in mijn electrisch verstelbaar bed veel beter.
Tot gauw Kraaien
omgquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ik bel brandson alvast om het te bouwen
die vertrouw ik een vogelhuisje nog niet toequote:Op woensdag 1 januari 2020 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ik bel brandson alvast om het te bouwen
Nee griep heb je maar eens in de jaar of minder. Dit is een motherfucking badass verkoudheid met nwe elementenquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die vertrouw ik een vogelhuisje nog niet toe
beetje staan gaan lachen aks je broertje en stuk zeep in zn mond krijgt geschoven, is voor mij een no goquote:
brandson is sowieso no go areaquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
beetje staan gaan lachen aks je broertje en stuk zeep in zn mond krijgt geschoven, is voor mij een no go
Dat heb ik niet meegekregen, maar dat is sowieso een no go als ouder zijnde.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
beetje staan gaan lachen aks je broertje en stuk zeep in zn mond krijgt geschoven, is voor mij een no go
ben benieuwd of eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
brandson is sowieso no go area
Het is gewoon klote. Sterkte hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee griep heb je maar eens in de jaar of minder. Dit is een motherfucking badass verkoudheid met nwe elementen
hij vond het prachtig van die piepmoederquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen, maar dat is sowieso een no go als ouder zijnde.
Was zijn broertje erbij die laatste dag?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij vond het prachtig van die piepmoeder
nee die is niet meer gewenst, wordt niet over gesprokenquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Was zijn broertje erbij die laatste dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |