Patatgeneratie?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef Pharkus het volgende: [..] Ik ben een kind van een boomer millenialtje
Wat heeft het voor zin om hier de 0 als een k te schrijven? Je kort niets af want je gebruikt evenveel ruimte...quote:
Vraag dat aan EA. Die doen niks andersquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om hier de 0 als een k te schrijven? Je kort niets af want je gebruikt evenveel ruimte...
Zo te zien wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Thanks. Hoop dat MvG dezelfde kracht vindt
Vriend zeggen tegen een dame vind ik altijd gek klinken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat had je liever anders gezien vriend
Hoe kom je erbij dat het angst is?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om hier de 0 als een k te schrijven? Je kort niets af want je gebruikt evenveel ruimte...
Is het ook, maar zie mijn bericht eronderquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend zeggen tegen een dame vind ik altijd gek klinken.
Angst om de 0 te gebruiken? Je lacht wel, maar er zijn ook mensen die doodsbang zijn voor eenden. Zo vergezocht is dat dus nietquote:
Godquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Angst om de 0 te gebruiken? Je lacht wel, maar er zijn ook mensen die doodsbang zijn voor eenden. Zo vergezocht is dat dus niet
Bang voor God zie je wel vaker voorkomen. Vaak ook de reden voor mensen om überhaupt te gaan geloven uit angst voor het hiernamaals. Wie wil er nou een eeuwigheid in een magnetron willen branden...quote:
In Amerika kan je daar flinke schadeclaims mee pakkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie wil er nou een eeuwigheid in een magnetron willen branden...
Klopt. Wie kent het verhaal niet van het oud vrouwtje en haar geliefde viervoeterquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Amerika kan je daar flinke schadeclaims mee pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |