Dat is toch standaard voor vrouwen die het zo ver schoppen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Staat dat ook op haar CV als ondertitel?
Dankjewel Liesjequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
Gecondoleerd Buda! En ook veel sterkte met het geregel de komende dagen.
"gebrek aan opleiding kan ik compenseren met een natte slip"quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maakt het uit, zulke moet je gewoon doodzwijgen. Heb eens een artikel gelezen, er zaten gaten, halve waarheden en totale leugens in haar CV, ze zou zelfs voor diverse buitenlandse inlichtingendiensten gewerkt hebben en alles. Allemaal gelogen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ho ho ho hoquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is toch standaard voor vrouwen die het zo ver schoppen?
Die 'werken' zicht omhoog.
Om die reden is het ook bizar, maar blijkbaar niemand die daar het tij kan keren.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt het uit, zulke moet je gewoon doodzwijgen. Heb eens een artikel gelezen, er zaten gaten, halve waarheden en totale leugens in haar CV, ze zou zelfs voor diverse buitenlandse inlichtingendiensten gewerkt hebben en alles. Allemaal gelogen.
Toen kwam ze als zelfverklaard "cyberexpert" in een talkshow wat zeggen over blockchain technologie waar ook WEL kundige lui bij zaten, ging ze finaal nat. Maar kennelijk maakt het allemaal niks uit want Sanderink zijn pikkie wordt gezogen en dan is het prima. Hij benoemt haar ook rustig op allerlei key posities, kost hem en/of Centric tientallen miljoenen, maar het kan allemaal
Moet ditquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rian van RIjbroek. Ga maar googlen
Nou, dat kan ik me al helemaal niet voorstellenquote:
Thanks US!quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte lieve man.
Ja fascinerend hčquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt het uit, zulke moet je gewoon doodzwijgen. Heb eens een artikel gelezen, er zaten gaten, halve waarheden en totale leugens in haar CV, ze zou zelfs voor diverse buitenlandse inlichtingendiensten gewerkt hebben en alles. Allemaal gelogen.
Toen kwam ze als zelfverklaard "cyberexpert" in een talkshow wat zeggen over blockchain technologie waar ook WEL kundige lui bij zaten, ging ze finaal nat. Maar kennelijk maakt het allemaal niks uit want Sanderink zijn pikkie wordt gezogen en dan is het prima. Hij benoemt haar ook rustig op allerlei key posities, kost hem en/of Centric tientallen miljoenen, maar het kan allemaal
Ja, er zijn uitzonderingen, jij bent goed bezig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ho ho ho ho
Ik ben compleet zelfstandig op inhoud mijn carričre aan het opbouwen meneer
Met een goed bijgehouden vagina heb je de halve wereld in je handen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En, zaadvragende ogen?quote:
Heel bijzonder ja. Je gaat bijna denken "Hoe kan ik hier wat van leren"quote:
die wordt goed "bijgehouden" geloof ikquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een goed bijgehouden vagina heb je de halve wereld in je handen.
Zei toch dat het koud was.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
Verrekte koud buiten. Nu effe warme chocomel om op te warmen
Dank u dank uquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, er zijn uitzonderingen, jij bent goed bezig.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel bijzonder ja. Je gaat bijna denken "Hoe kan ik hier wat van leren"![]()
Nerdje.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u dank u![]()
En anders fake it till you make it
Met een shotje Malibu erdoor?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
Verrekte koud buiten. Nu effe warme chocomel om op te warmen
Slaap lekker alvast!quote:
Wilde het toch een zelf uitvindenquote:
Geen malibu in huis en even geen behoefte aan drankquote:
Zo liep er hier ook een tijd geleden een project manager rond; die viel behoorlijk snel door de mand. Alleen daarna was het wel serieus puinruimen binnen dat project.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u dank u![]()
En anders fake it till you make it
Brug tussen nerds (quote:
Je kater is nog niet over?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen malibu in huis en even geen behoefte aan drank
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen malibu in huis en even geen behoefte aan drank
Ik schijn het inhoudelijk best goed te doen. Verwonder ik me dagelijks over maar is zoquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo liep er hier ook een tijd geleden een project manager rond; die viel behoorlijk snel door de mand. Alleen daarna was het wel serieus puinruimen binnen dat project.
Ouwequote:
Ik weet het, met Liqore 43 is het ook best lekkerquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Stiekem is dat wel lekker
Geloof dat Miauw me dat eens aangesmeerd heeft
Ik heb vooral veel geluk gehad dat ik op de goede momenten de juiste projecten kon gaan doen. Scheelt dat ik inhoudelijk de kennis ook wel heb, maar af en toe moet je qua timing gewoon goed zitten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik schijn het inhoudelijk best goed te doen. Verwonder ik me dagelijks over maar is zo
Dat is de werkelijkheid bij een bedrijf in handen van 1 persoon met alle aandelen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om die reden is het ook bizar, maar blijkbaar niemand die daar het tij kan keren.
Volgens mij werd ze in Nieuwsuur ook met de grond gelijk gemaakt.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is de werkelijkheid bij een bedrijf in handen van 1 persoon met alle aandelen.
Wel een selfmade miljonair hoor die Gerard! Denk dat het een fokker is.
Ik vertrouw blind op mijn wachtwoordmanager.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Fogel het volgende:
In de categorie totaal ongerelateerde dingen... ben mijn login gegevens bij amex vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |