Dat is toch standaard voor vrouwen die het zo ver schoppen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Staat dat ook op haar CV als ondertitel?
Dankjewel Liesjequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
Gecondoleerd Buda! En ook veel sterkte met het geregel de komende dagen.
"gebrek aan opleiding kan ik compenseren met een natte slip"quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maakt het uit, zulke moet je gewoon doodzwijgen. Heb eens een artikel gelezen, er zaten gaten, halve waarheden en totale leugens in haar CV, ze zou zelfs voor diverse buitenlandse inlichtingendiensten gewerkt hebben en alles. Allemaal gelogen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ho ho ho hoquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is toch standaard voor vrouwen die het zo ver schoppen?
Die 'werken' zicht omhoog.
Om die reden is het ook bizar, maar blijkbaar niemand die daar het tij kan keren.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt het uit, zulke moet je gewoon doodzwijgen. Heb eens een artikel gelezen, er zaten gaten, halve waarheden en totale leugens in haar CV, ze zou zelfs voor diverse buitenlandse inlichtingendiensten gewerkt hebben en alles. Allemaal gelogen.
Toen kwam ze als zelfverklaard "cyberexpert" in een talkshow wat zeggen over blockchain technologie waar ook WEL kundige lui bij zaten, ging ze finaal nat. Maar kennelijk maakt het allemaal niks uit want Sanderink zijn pikkie wordt gezogen en dan is het prima. Hij benoemt haar ook rustig op allerlei key posities, kost hem en/of Centric tientallen miljoenen, maar het kan allemaal
Moet ditquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rian van RIjbroek. Ga maar googlen
Nou, dat kan ik me al helemaal niet voorstellenquote:
Thanks US!quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte lieve man.
Ja fascinerend hčquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt het uit, zulke moet je gewoon doodzwijgen. Heb eens een artikel gelezen, er zaten gaten, halve waarheden en totale leugens in haar CV, ze zou zelfs voor diverse buitenlandse inlichtingendiensten gewerkt hebben en alles. Allemaal gelogen.
Toen kwam ze als zelfverklaard "cyberexpert" in een talkshow wat zeggen over blockchain technologie waar ook WEL kundige lui bij zaten, ging ze finaal nat. Maar kennelijk maakt het allemaal niks uit want Sanderink zijn pikkie wordt gezogen en dan is het prima. Hij benoemt haar ook rustig op allerlei key posities, kost hem en/of Centric tientallen miljoenen, maar het kan allemaal
Ja, er zijn uitzonderingen, jij bent goed bezig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ho ho ho ho
Ik ben compleet zelfstandig op inhoud mijn carričre aan het opbouwen meneer
Met een goed bijgehouden vagina heb je de halve wereld in je handen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En, zaadvragende ogen?quote:
Heel bijzonder ja. Je gaat bijna denken "Hoe kan ik hier wat van leren"quote:
die wordt goed "bijgehouden" geloof ikquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een goed bijgehouden vagina heb je de halve wereld in je handen.
Zei toch dat het koud was.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
Verrekte koud buiten. Nu effe warme chocomel om op te warmen
Dank u dank uquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, er zijn uitzonderingen, jij bent goed bezig.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel bijzonder ja. Je gaat bijna denken "Hoe kan ik hier wat van leren"![]()
Nerdje.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u dank u![]()
En anders fake it till you make it
Met een shotje Malibu erdoor?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
Verrekte koud buiten. Nu effe warme chocomel om op te warmen
Slaap lekker alvast!quote:
Wilde het toch een zelf uitvindenquote:
Geen malibu in huis en even geen behoefte aan drankquote:
Zo liep er hier ook een tijd geleden een project manager rond; die viel behoorlijk snel door de mand. Alleen daarna was het wel serieus puinruimen binnen dat project.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u dank u![]()
En anders fake it till you make it
Brug tussen nerds (quote:
Je kater is nog niet over?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen malibu in huis en even geen behoefte aan drank
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen malibu in huis en even geen behoefte aan drank
Ik schijn het inhoudelijk best goed te doen. Verwonder ik me dagelijks over maar is zoquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo liep er hier ook een tijd geleden een project manager rond; die viel behoorlijk snel door de mand. Alleen daarna was het wel serieus puinruimen binnen dat project.
Ouwequote:
Ik weet het, met Liqore 43 is het ook best lekkerquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Stiekem is dat wel lekker
Geloof dat Miauw me dat eens aangesmeerd heeft
Ik heb vooral veel geluk gehad dat ik op de goede momenten de juiste projecten kon gaan doen. Scheelt dat ik inhoudelijk de kennis ook wel heb, maar af en toe moet je qua timing gewoon goed zitten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik schijn het inhoudelijk best goed te doen. Verwonder ik me dagelijks over maar is zo
Dat is de werkelijkheid bij een bedrijf in handen van 1 persoon met alle aandelen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om die reden is het ook bizar, maar blijkbaar niemand die daar het tij kan keren.
Volgens mij werd ze in Nieuwsuur ook met de grond gelijk gemaakt.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is de werkelijkheid bij een bedrijf in handen van 1 persoon met alle aandelen.
Wel een selfmade miljonair hoor die Gerard! Denk dat het een fokker is.
Ik vertrouw blind op mijn wachtwoordmanager.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Fogel het volgende:
In de categorie totaal ongerelateerde dingen... ben mijn login gegevens bij amex vergeten
Even via de mail opvragen dan maar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Fogel het volgende:
In de categorie totaal ongerelateerde dingen... ben mijn login gegevens bij amex vergeten
Geen wachtwoord manager?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Fogel het volgende:
Ik krijg de laatste tijd wel wat mails en SMS'jes dat mijn creditcard en pinpassen verlopen. Blijf niet bezig met nieuwe aanvragenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even via de mail opvragen dan maar.
Jezus ja dat is ook zo irritant.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd wel wat mails en SMS'jes dat mijn creditcard en pinpassen verlopen. Blijf niet bezig met nieuwe aanvragen
Die krijg ik al een tijd niet meer. Ik ben zelfs niet meer interessant genoeg voor henquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd wel wat mails en SMS'jes dat mijn creditcard en pinpassen verlopen. Blijf niet bezig met nieuwe aanvragen
Ja absoluutquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vooral veel geluk gehad dat ik op de goede momenten de juiste projecten kon gaan doen. Scheelt dat ik inhoudelijk de kennis ook wel heb, maar af en toe moet je qua timing gewoon goed zitten.
Nu zit je goed! Lekker vooruit kijken,.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja absoluut
Vaak zat qua timing mis gezeten hier, dat is vrij ruk
Dan is de hamvraag, wat is amex?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Fogel het volgende:
Je bent nog jongquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja absoluut
1-3, nieuwe tijden, mijn tijdenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu zit je goed! Lekker vooruit kijken,.
quote:
Toen ik net binnen kwam lopen nam de beste project manager me onder zijn hoede; in 6 maanden veel geleerd en dat was het moment dat hij vertrok en ik het project in mijn eentje mocht doen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja absoluut
Als je grijs wo...quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Wanneer is het omslagpunt eigenlijk?
Als je stopt met werken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Wanneer is het omslagpunt eigenlijk?
Ja, dat.quote:
Zulke klantenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik net binnen kwam lopen nam de beste project manager me onder zijn hoede; in 6 maanden veel geleerd en dat was het moment dat hij vertrok en ik het project in mijn eentje mocht doen.
In een project daarna ben ik vanwege mijn leeftijd eens van een project afgehaald omdat de klant me te jong vond
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als je grijs wo...
Oh wacht.....
een afkorting van een creditcardmaatschappij die buiten de Verenigde Staten nauwelijks geaccepteerd wordt. En dat is niet per ongelukquote:
Why?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een afkorting van een creditcardmaatschappij die buiten de Verenigde Staten nauwelijks geaccepteerd wordt. En dat is niet per ongeluk
#me2quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Why?
Ik ken dit verhaal niet maar ben benieuwd
Dat laatste is uiteindelijk ook gebeurd, maar wel met een omweg. Uiteindelijk ook wel van geleerd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulke klanten![]()
![]()
![]()
Dan heeft je werkgever/manager trouwens ook geen ballen hoor, als ze dan de klant gelijk geven
Je weet toch dat je kwaliteit aanbiedt, ongeacht leeftijd, nou, deal with that motherfucker. En anders oplazeren
Was een soort woordspelingquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Why?
Ik ken dit verhaal niet maar ben benieuwd
Mastercard en Visa zijn sowieso het handigste in Europa.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was een soort woordspeling![]()
Maar we constateren wel dat je zeker in Europa verder komt met een MasterCard dan met een AMex
Correct, en visa.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar we constateren wel dat je zeker in Europa verder komt met een MasterCard dan met een AMex
LOLquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik inmiddels oud genoeg ben (har har) dat ik daarvoor zou passen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste is uiteindelijk ook gebeurd, maar wel met een omweg. Uiteindelijk ook wel van geleerd.
Kwam weer terug op dat project toen het in een escalatie-modus zat en mijn werkgever introduceerde me toen even opnieuw bij het hogere management daar. Waren best een paar zure gezichten bij de mensen die me eerst niet "senior" genoeg vonden
PayPalquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan niet zonder creditcard en Paypal tegenwoordig.
Paypal kan ik ook niet meer zonder. Creditcard dan wel weer, maar die hebben we meer uit veiligheid mee als we op vakantie gaanquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
PayPal is vet handig, zelfs Koen Jr gebruikt het vaakquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Paypal echt nog nooit nodig gehad en heb ik ook niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paypal kan ik ook niet meer zonder. Creditcard dan wel weer, maar die hebben we meer uit veiligheid mee als we op vakantie gaan
Ik was op dat moment 25; dat was voor die functie eigenlijk ook te jong. Niet per se om het inhoudelijke aspect maar wel het projectmatige/politieke aspect. Daar moest ik toen nog erg veel lerenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik inmiddels oud genoeg ben (har har) dat ik daarvoor zou passen.
Besloten me niet meer als speelbal te laten behandelen. Doei, zoek daar maar een andere mongool voor
Gelukkig kan je op steeds meer plekken met een creditcard terecht in NL. Wat dat betreft liep NL echt enorm achter. Maarja, dat merk je pas als je geen PIN-pas hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Creditcard gebruik in buitenland veel, in NL mondjesmaat
Voor discreet verpakte pakketjes?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
PayPal is vet handig, zelfs Koen Jr gebruikt het vaak
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jij koopt met plastic echt geld.quote:
Ik gebruik zo nu en dan wel ApplePay, maar vind het af en toe nog net iets te omslachtig. Voor kleine betalingen is contactloos betalen nog altijd iets sneller.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Doet een van jullie aan betalen met de telefoon?
Hahaha nee hoor hij betaalt er veel game achtige zaken mee ipv Idealquote:
Ja wat meestal toch niet meer geldig isquote:
Ik gebruikte m'n foon best vaak maar ABN stopt met Android. Maar teveel gedoe om daarvoor een andere bank te zoekenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gebruik zo nu en dan wel ApplePay, maar vind het af en toe nog net iets te omslachtig. Voor kleine betalingen is contactloos betalen nog altijd iets sneller.
Ook dat nog ja.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat meestal toch niet meer geldig is
Politiek en governance en dat soort gebeuren, fascinerend wel. Ik maak nu van alles mee nu mijn toko ten gronde gaat (nee, niet Centricquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was op dat moment 25; dat was voor die functie eigenlijk ook te jong. Niet per se om het inhoudelijke aspect maar wel het projectmatige/politieke aspect. Daar moest ik toen nog erg veel leren![]()
Kwam laatst nog een van de vrouwelijke product managers tegen die kwam even vertellen dat ik nu een man geworden was
'game-achtige zaken', uhuhquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor hij betaalt er veel game achtige zaken mee ipv Ideal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |