Ja was eerder topic. Maar ging over een andere meid heel ver weg.quote:
Het zou helpen als je dan zou vragen wat je niet snapt?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:05 schreef IkEetSlakken het volgende:
Ik snap t nog steeds niet.... wat heb je gerookt vannacht TS?
Doe me best maarja beetje minpunt van me. Dus ok dan maar ff de alternatieve manier. Vragen tijd nu dan voor jullie en probeer ik het goed uit te leggen yes?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:08 schreef bmp80 het volgende:
Het ligt denk ik niet aan de inhoud, maar aan de manier waarop je het opschrijft. Schrijf gewoon lopende zinnen zoals je op school geleerd hebt, en spring niet van de hak op de tak met die James Joyce-achtige rebussen.
Nee natuurlijk niet, als ik had dat dat zou werken dan had ik dit hier niet gepost. Lol. Ok we kunnen ff het nr nog nachecken ik dacht dat het wel gewoon uit de usa kwam?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Rapporteren. Ja dat zal helpen ja
Nouja als ik het terug lees dan snap ik het wel. Maargoed ben fucked up wss ook,.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
2 dingetjes.
1: Zoals je het beschrijft komt het allemaal heel onduidelijk over en ik heb geen concreet idee waar je het nu over hebt, wat je bedoelt of wat je precieze vraag is.
2: Beter kun je even uitzoeken wat er precies gaande is in dit verhaal en dat in een goed samenhangend verhaal verwerken (hoeft niet persé voor FOK!, maar is ook gewoon goed om het voor jezelf op een rijtje te krijgen). En daarna even niet meer via deze wegen contact proberen te zoeken met meiden/vrouwen.
Dat is nog steeds ok, heb daar geen fout kunnen ontdekken en ben best heel kritisch geweest met vragen ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:35 schreef Durmada het volgende:
En hoe gaat het met de oplichter uit Hong Kong?
Ook dat is gewoon een oplichter, alleen een iets subtielere. Hou toch op met jezelf al dagenlang wijs proberen te maken dat het mogelijk toch echt is, het kan zo enkel op teleurstelling uitlopen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is nog steeds ok, heb daar geen fout kunnen ontdekken en ben best heel kritisch geweest met vragen ook
Dat denk jij op basis van? Ok heb al om slotje gevraagd maarja ok als jullie beetje serieus willen doen dan haal ik het wel weg. Heb geen zin in dat gezeik en oeh staat spelling fout oid. Of oog aids. Ik heb al gezegd vraag dan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook dat is gewoon een oplichter, alleen een iets subtielere. Hou toch op met jezelf al dagenlang wijs proberen te maken dat het mogelijk toch echt is, het kan zo enkel op teleurstelling uitlopen.
Komt misschien omdat er totaal geen touw aan vast te knopen is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Dat denk jij op basis van? Ok heb al om slotje gevraagd maarja ok als jullie beetje serieus willen doen dan haal ik het wel weg. Heb geen zin in dat gezeik en oeh staat spelling fout oid. Of oog aids. Ik heb al gezegd vraag dan?
Vraag dan? Losse opmerkingen of alleen commentaar heb ik niet veel aan natuurlijk. Nou geef het een uur enzo als het dan nog deze bullshit is dan gaat dit dicht of weet ik veel iig ik reageer niet meer....quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:58 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Komt misschien omdat er totaal geen touw aan vast te knopen is.
Wat een debielquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag dan? Losse opmerkingen of alleen commentaar heb ik niet veel aan natuurlijk. Nou geef het een uur enzo als het dan nog deze bullshit is dan gaat dit dicht of weet ik veel iig ik reageer niet meer....
Dat is je al verteld door meerdere mensen in diverse van je vorige topics hierover (en er zullen er vast nog meer volgen want ondanks dat je constant roept dat het allemaal wel dicht mag wil je er kennelijk maar wat graag over praten); het hele verhaal slaat gewoon nergens op. Zogenaamd ontmoet die vrouw iemand aan de andere van de wereld iemand (jou dus), en binnen een dag al vertelt ze diegene dat ze 50k US dollar per maand verdient en dat ze wel hiernaartoe wil komen. Waarom al zo snel vallen voor iemand die ze feitelijk amper kent, waarom zoekt ze niet iemand dichterbij, waarom vertrouwt ze iemand die zich nog nooit irl heeft ontmoet al binnen een dag met gevoelige prive info, etc? Maar waag het niet om daar wat kritische vragen over te stellen of om wat bewijs van haar echtheid te vragen (wat gezien de situatie volkomen logisch is), want dan schermt ze meteen met emotionele chantage als "je vertrouwt me niet".quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Dat denk jij op basis van? Ok heb al om slotje gevraagd maarja ok als jullie beetje serieus willen doen dan haal ik het wel weg. Heb geen zin in dat gezeik en oeh staat spelling fout oid. Of oog aids. Ik heb al gezegd vraag dan?
Ik vroeg vraag, nou nog 3 kwartier en anders is dit dicht of ik ben iig wel wegquote:
Yup ga ik ook doen...... of deed het al maar dacht mss nog uurtje als er nog iemand wel inhoudelijk kan reageren ipv mij af te zeiken. Maar zie het er al weer niet inzitten. Timer loopt 45minquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is je al verteld door meerdere mensen in diverse van je vorige topics hierover (en er zullen er vast nog meer volgen want ondanks dat je constant roept dat het allemaal wel dicht mag wil je er kennelijk maar wat graag over praten); het hele verhaal slaat gewoon nergens op. Zogenaamd ontmoet die vrouw iemand aan de andere van de wereld iemand (jou dus), en binnen een dag al vertelt ze diegene dat ze 50k US dollar per maand verdient en dat ze wel hiernaartoe wil komen. Waarom al zo snel vallen voor iemand die ze feitelijk amper kent, waarom zoekt ze niet iemand dichterbij, waarom vertrouwt ze iemand die zich nog nooit irl heeft ontmoet al binnen een dag met gevoelige prive info, etc? Maar waag het niet om daar wat kritische vragen over te stellen of om wat bewijs van haar echtheid te vragen (wat gezien de situatie volkomen logisch is), want dan schermt ze meteen met emotionele chantage als "je vertrouwt me niet".
Echt joh, neem afstand en bedenk anders eens of je dit verhaal geloofwaardig zou vinden als je het van iemand anders zou horen. Het. Is. Niet. Echt.
Ja dat zal best. Maar laat ze aub geen topics openen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:47 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
ik ook, zijn de meest vriendelijke mensen.
Deze is wel lastig volgen, dat geef ik toequote:Op woensdag 1 januari 2020 15:48 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja dat zal best. Maar laat ze aub geen topics openen.
Misschien moet je je comments eerst lezen voordat je het daadwerkelijk post. Dan begrijp je wellicht dat je volkomen onleesbaar is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:19 schreef kree het volgende:
Ja vrienden als jullie willen dat ik blijf reageren dan mag het iets vriendelijker. Nou hoor het wel als dit al niet dicht gaat
Ik had/heb er al aardig geen zin meer in nl. Maargoed
Doe niet aan drugs. En het maakt me niet uit. Want opzich mag deze van mij op slot. Maarja wellicht zit er nog iemand bij die wel inhoudelijk erop in gaatquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
Hoeveel drugs hedde gij op vannacht?
Je bent een teringdebiel, is dat inhoudelijk genoeg?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
Doe niet aan drugs. En het maakt me niet uit. Want opzich mag deze van mij op slot. Maarja wellicht zit er nog iemand bij die wel inhoudelijk erop in gaat
Dus je bent van jezelf zo verward?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
Doe niet aan drugs. En het maakt me niet uit. Want opzich mag deze van mij op slot. Maarja wellicht zit er nog iemand bij die wel inhoudelijk erop in gaat
Heel knap dat je dit verhaal kunt lezen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Terechte klacht, kree.
Zwaar terechte klacht.
50+, bierbuik en lelijk me dunktquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:26 schreef epicbeardman het volgende:
hoezo zoek je gewoon geen meid in nederland ipv al die vage internet relaties in buitenland?
Vragen dan........ al aangeboden hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:29 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heel knap dat je dit verhaal kunt lezen.
We willen je uit de kast lokken voor @Samuel24quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:28 schreef kree het volgende:
Willen jullie me uit de tent lokken ofzo??? Wellicht moeten jullie eens ontopic blijven of vragen dan gewoon zoals ik btw al zei.
Kan hier een shitload rapporteren wat allemaal tegen policy ingaat, maar heb er gewoon geen zin in.
Ja trek vooral conclusies. Lol. Het is haast grappig om te lezen hahahaquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
50+, bierbuik en lelijk me dunktOp zoek naar een Thaise shemale die op zijn uitkering uit is.
ben jij een kloon van eric oscuro ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja trek vooral conclusies. Lol. Het is haast grappig om te lezen hahaha
Ja nouja ik voel me niet echt snel aangevallen ben 36 btw maarja als ik het terug lees dan snap ik alles prima. Oké aangezien iedereen er blijkbaar moeite heeft zal ik wel wat verkeerds doen.....? Maar whatever dat heb ik allang al toegegeven en ook vraag dan ff want dat is dan makkelijker voor mij. Maarja aangezien jullie er alleen maar een lolletje van willen maken??? Het is wel serieus.. maarja goed had ook al bijna niet anders verwacht hoor in dit forumquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
We willen je uit de kast lokken voor @:samuel24
Wat wil je nu precies dan? Je bent zeer onduidelijk en als je kritiek krijgt ga je lopen janken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
pas op met die ladyboys! je denkt dat er een lekker wijf voor je staat tot er een enorme mokkakleurige slang tevoorschijn komt !quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb al jaren en jaren hetzelfde account., En nooit kloon nodig gehadquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:33 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
[..]
ben jij een kloon van eric oscuro ?
nou ik verdenk jou echt van een @Also-von-Oder kloon.. 1 van mijn grote fok vrinden!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb al jaren en jaren hetzelfde account., En nooit kloon nodig gehad
Kan je dit voor ons ontcijferen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
quote:OK nog 1 keertje dan en hoop niet dat ik hier een ban voor krijg
(Hong kon meid is ander verhaal)
Bu dus iemand van de usa ok bladiebla nou voelde eigenlijk gelijk al niet echt lekker.
Maarja Wathelet geef ze de voordeel van de twijfel dan maar. Ok hoe de fuck ging net op dezelfde manier als die andere via de antiland chat app
Maar deze ging vragen al om weet ik veel prepaid shit. Ok red flag 1
Nu had ik haar nooit mijn facebook pagina gestuurd. Maar blijkbaar zelf gevonden.
Daarna 1 of andere code op de mail die ze wilde hebben...... ja wtf ben wellicht niet in alles slim maar ok dat was red flag 100%. Natuurlijk ga ik die niet geven heb maar 654321 gedaan klopte natuurlijk niet.
Ok dit is wel oplichting, Wat zal ik met dr doen? Rapporteren maar bij facebook?
Nou vraag he? Dat dit oplichting is is mij wel duidelijk. USA Texas meid dus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:35 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
[..]
pas op met die ladyboys! je denkt dat er een lekker wijf voor je staat tot er een enorme mokkakleurige slang tevoorschijn komt !
misschien wat voor @BasOne ??quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou vraag he? Dat dit oplichting is is mij wel duidelijk. USA Texas meid dus.
Maar daar was dit hele topic ook voor
Ik wil wel. Maar er staat niet veel raars in hoor. Paar spelfouten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kan je dit voor ons ontcijferen?
[..]
Komop dan met een screenshot!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar er staat niet veel raars in hoor. Paar spelfouten.
Laat die twee eerste regels eens weg snap je dan waar ik het over heb.
Antiland is btw geen spelfout dat is een chat app
Er is gewoon totaal niks duidelijk, dan kan je wel op ons schelden, maar je kunt natuurlijk ook je startpost verduidelijken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:19 schreef kree het volgende:
Wat the fuck is dit eigenlijk. Ok ik ;leg het niet duidelijk uit. Ok daar kan ik nog inkomen. Dan vraag ik vraag me dan.... geen antwoord behalve gescheld etc. Wtf mensen? Op de paar na die dan wel serieus nog reageren hoeveel zin denken jullie dat ik er nog in heb om serieuze reactie te geven? Het is geen bs verhaal nl. Maar het speelt zich live af ook weer dus kan nog geen eindverslag krijgen.
Nouja jullie krijgen het zoals je wil hoor. Maar ok had het uurtje gegeven dus mocht er nog iemand serieus zijn in dit forum dan zie ik het wel en anders bey topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |