abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190826049
OK nog 1 keertje dan en hoop niet dat ik hier een ban voor krijg

(Hong kon meid is ander verhaal)

Bu dus iemand van de usa ok bladiebla nou voelde eigenlijk gelijk al niet echt lekker.
Maarja Wathelet geef ze de voordeel van de twijfel dan maar. Ok hoe de fuck ging net op dezelfde manier als die andere via de antiland chat app

Maar deze ging vragen al om weet ik veel prepaid shit. Ok red flag 1

Nu had ik haar nooit mijn facebook pagina gestuurd. Maar blijkbaar zelf gevonden.
Daarna 1 of andere code op de mail die ze wilde hebben...... ja wtf ben wellicht niet in alles slim maar ok dat was red flag 100%. Natuurlijk ga ik die niet geven heb maar 654321 gedaan klopte natuurlijk niet.

Ok dit is wel oplichting, Wat zal ik met dr doen? Rapporteren maar bij facebook?
Do what you love, love what you do!
pi_190826059
Ben er btw niet uit hoe deze nu werkt, maar het is natuurlijk echt een scam
pi_190826093
Mss is het wel een ..... lol. Weet ik veel je weet het nooit, Mss nog ff land nr bekijken ofzo? Heb er niet super op gelet maar laat me zo echt niet naaien

[ Bericht 4% gewijzigd door kree op 01-01-2020 13:48:12 (Laat ik het maar netjes houden) ]
pi_190826136
Heb btw twee keuzes gegeven (ging via whatsapp btw). Eerlijk uitleggen of ik ga het toch ff raporteren bij facebook. Want ok nu prik ik er wel doorheen maar anderen wellicht niet

Natuurlijk nu al weer zinloos want maakt alweer een ander account aan ofzo maar zou toch mooi zijn om daar ff wat uit te lokken ofzo waardoor ze wel in de val trapt.

Idee?
pi_190826173
Whut???? 😕 Wat is deze ??
Wakadoodle!
pi_190826182
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 13:54 schreef IkEetSlakken het volgende:
Whut???? 😕 Wat is deze ??
Ja was eerder topic. Maar ging over een andere meid heel ver weg.

Maar deze wil mij oplichten, zal het mailtje van facebook eens kopiëren
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:01:05 #7
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_190826237
Jij bent wel een bijzonder persoon
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_190826241
Hmmms het is niet eens mail iets van facebook ofzo 6 cijfers code. Heb hem wel gezien maar kan het nbiet terug vinden. Dit is zo een scam. Nu vraag ik me ff af wat ze nu precies willen doen eigenlijk. Of hoe. Maar ok een code doorsturen is natuurlijk sowieso niet slim. Maar nu moet ik dr denk ff uitlokken om dat nog een keer te doen.
pi_190826242
Oogaids gekregen van deze OP.
pi_190826244
Als je je best had gedaan om de situatie een beetje duidelijk in één post te beschrijven, had je niet zo veel aanvullingen hoeven typen die het verhaal alleen maar onduidelijker hebben gemaakt.
pi_190826256
Prima stop wel anders vraag maar
Kan het ook niet helemaal duidelijk maken omdat dit realtime is en ik heb geen flauw idee hoe dit gaat of werkt. Maarja dan lees je mee of niet. Maar ben het alweer eigenlijk zat en dan krijg ik een ban straks
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:05:04 #12
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_190826270
Ik snap t nog steeds niet.... wat heb je gerookt vannacht TS?
Wakadoodle!
pi_190826277
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:05 schreef IkEetSlakken het volgende:
Ik snap t nog steeds niet.... wat heb je gerookt vannacht TS?
Het zou helpen als je dan zou vragen wat je niet snapt?
Geef het nog ff een poging. Maarja moeten jullie me helpen ik weet dat ik best vaak niet duidelijk ben. Maar dan moeten jullie ff vragen wat dan. Weet ik de fuck hoe leg ik dit weer uit....... tja

Owhja kom niet met een lijstje van hoe ik moet posten. Lol weet het nu alweer. Maar gewoon vragen wat je dan niet snapt of hoe en wat. Ja sorry jongens kost ff tijd om duidelijk te maken
pi_190826316
Het ligt denk ik niet aan de inhoud, maar aan de manier waarop je het opschrijft. Schrijf gewoon lopende zinnen zoals je op school geleerd hebt, en spring niet van de hak op de tak met die James Joyce-achtige rebussen.
pi_190826352
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:08 schreef bmp80 het volgende:
Het ligt denk ik niet aan de inhoud, maar aan de manier waarop je het opschrijft. Schrijf gewoon lopende zinnen zoals je op school geleerd hebt, en spring niet van de hak op de tak met die James Joyce-achtige rebussen.
Doe me best maarja beetje minpunt van me. Dus ok dan maar ff de alternatieve manier. Vragen tijd nu dan voor jullie en probeer ik het goed uit te leggen yes?
pi_190826386
Facebook :')
pi_190826399
Word serieus fucked up van die meiden. Lol als ze allemaal nou eerlijk waren net als ik. Maar je moet fucking forensics expert zijn haast al. En ik weet dat mensen hierin trappen what the hell ze kunnen er programma’s mee vullen op tv
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:19:10 #18
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_190826434
Ja is scam. Code weten zeker is altijd zo. Doorgeven aan zuckerberg geen zin heeft al zo vaak gedaan. Geen nooit reactie gehad, dus ja, vooral van US kan niet
  Moderator woensdag 1 januari 2020 @ 14:19:21 #19
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190826438
Terechte klacht, kree.
Zwaar terechte klacht.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:21:41 #20
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_190826474
2 dingetjes.

1: Zoals je het beschrijft komt het allemaal heel onduidelijk over en ik heb geen concreet idee waar je het nu over hebt, wat je bedoelt of wat je precieze vraag is.

2: Beter kun je even uitzoeken wat er precies gaande is in dit verhaal en dat in een goed samenhangend verhaal verwerken (hoeft niet persé voor FOK!, maar is ook gewoon goed om het voor jezelf op een rijtje te krijgen). En daarna even niet meer via deze wegen contact proberen te zoeken met meiden/vrouwen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_190826493
Nouja het blijft een beetje fucked nu overweeg ik haast die profiel foto hier te posten maar dat gaat ook wat ver. Ik trap er echt niet in nl. Maar het is wel duidelijk nu en nu wil ik “ haar”. Das de vraag ook nog. In de val laten trappen
pi_190826498
Rapporteren. Ja dat zal helpen ja :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_190826515
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Rapporteren. Ja dat zal helpen ja :')
Nee natuurlijk niet, als ik had dat dat zou werken dan had ik dit hier niet gepost. Lol. Ok we kunnen ff het nr nog nachecken ik dacht dat het wel gewoon uit de usa kwam?
pi_190826524
TS, je kan echt voor geen meter schrijven. Doe ff wat meer moeite in je posts want het is niet te lezen.
pi_190826531
Ts heeft toch een alcoholprobleem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')