Vrouwtjes uit jouw oorsprong hebben toch ook altijd haar teveelquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je ziet wel waar de voorkeur van uitstraling ligt.
Welke oorsprong precies Arch?quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Vrouwtjes uit jouw oorsprong hebben toch ook altijd haar teveel
Nou als het niet minder wordt dan 2019, primaquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat weer lekker hier in het nieuwe jaar![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen die denken dat er iets gaat veranderen omdat een planeet door een virtuele finishlijn gaatquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:14 schreef MCH het volgende:
God, twee kinderen van 12 en 13 aangehouden voor de fatale flatbrand
Komt inderdaad heel dicht in de buurt van waanzinquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er iets gaat veranderen omdat een planeet door een virtuele finishlijn gaat
Rutte heeft ons belastingvoordeel en koopkrachtstijging beloofd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er iets gaat veranderen omdat een planeet door een virtuele finishlijn gaat
Zoiets zal je maar overkomen. Zowel voor de ouders van die twee jochies als het gezin waarbij die man en zoontje zijn omgekomenquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
De politie heeft twee verdachten, jongens van 12 en 13 jaar, aangehouden voor de brand in het flatgebouw in Arnhem waarbij vannacht een man van 39 en zijn 4-jarige zoontje zijn omgekomen. De moeder (36) en dochter (8) raakten zwaargewond.
De jongens zijn in de flat aangehouden. De politie heeft op camerabeelden gezien dat de brand is ontstaan door vuurwerk. De jongens worden verhoord.
Door de brand viel de elektriciteit uit en kwam de lift vast te zitten. Het getroffen gezin stond op dat moment in de lift, die vol rook kwam te staan. Daardoor raakten de slachtoffers buiten bewustzijn. De vrouw en het meisje liggen zwaargewond in het ziekenhuis.
Het gezin uit Arnhem was op bezoek in de flat.
https://nos.nl/artikel/23(...)latbrand-arnhem.html
Ja das wel erg.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets zal je maar overkomen. Zowel voor de ouders van die twee jochies als het gezin waarbij die man en zoontje zijn omgekomen![]()
Echt een final destination dood, lift stopt door wegvallen stroom jij stikt door de rook brrquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets zal je maar overkomen. Zowel voor de ouders van die twee jochies als het gezin waarbij die man en zoontje zijn omgekomen![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen van 12 en 13 met vuur en buskruit laten spelen omdat het feest is, only in The Netherlands.
Binnen ook nog.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen van 12 en 13 met vuur en buskruit laten spelen omdat het feest is, only in The Netherlands.
Die gaat nu vast aangegrepen worden om tot een vuurwerkverbod te komen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
If that's what it takes, finequote:Op woensdag 1 januari 2020 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaat nu vast aangegrepen worden om tot een vuurwerkverbod te komen.
Denk ook eens aan je medemens, ik bestaat niet in de wereld en is ook onbelangrijk, een jong kind is gestikt met zijn vader in een lift.quote:
Een moeder en dochter zijn plots de helft van hun gezin kwijt. De dadertjes voor het leven getekend. Afschuwelijkquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk ook eens aan je medemens, ik bestaat niet in de wereld en is ook onbelangrijk, een jong kind is gestikt met zijn vader in een lift.
En die worden jaar ieder nieuwjaar aan herinnerd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een moeder en dochter zijn plots de helft van hun gezin kwijt. De dadertjes voor het leven getekend. Afschuwelijk
En moeten we dan maar NIET voor een vuurwerkverbod pleiten? Of wat vind jij dat ik verkeerd doe?quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk ook eens aan je medemens, ik bestaat niet in de wereld en is ook onbelangrijk, een jong kind is gestikt met zijn vader in een lift.
Je lijkt iets te opgetogen met een drama om voor een door jezelf vurig gewenst vuurwerkverbod te pleiten, dat getuigt van weinig empathie.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En moeten we dan maar NIET voor een vuurwerkverbod pleiten? Of wat vind jij dat ik verkeerd doe?
Je interpreteert er maar lekker op losquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je lijkt iets te opgetogen met een drama om voor een door jezelf vurig gewenst vuurwerkverbod te pleiten, dat getuigt van weinig empathie.
Ik denk dat je je wat onhandig uitdrukte.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je interpreteert er maar lekker op los
Nee dat zeg ik niet. Er wordt hier doodleuk oorzaak en gevolg omgedraaid. Ik vind het OOK enorm kut dat er doden en gewonden zijn gevallen. Dan zegt CE:quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je wat onhandig uitdrukte.
Want eigenlijk zeg je, ok als er een vader en zoontje om moeten komen om te komen tot een vuurwerkverbod dat dat wat jou betreft prima is.
En dan denk ik, nou als we hier een vuurwerkverbod aan overhouden, mij bestquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die gaat nu vast aangegrepen worden om tot een vuurwerkverbod te komen.
Ik begrijp je wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Er wordt hier doodleuk oorzaak en gevolg omgedraaid. Ik vind het OOK enorm kut dat er doden en gewonden zijn gevallen. Dan zegt CE:
[..]
En dan denk ik, nou als we hier een vuurwerkverbod aan overhouden, mij bestDan heeft het toch ergens nog iets positiefs in zich.
Laten we niet doen alsof er alleen een vuurwerkverbod kan komen als we eerst een heel gezin in een lift uitroken. Of dat ik gezegd zou hebben dat zoiets zou moeten
Dat is er op terug te voeren dat er geenquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel.
Maar dat je het ook kut vindt dat zeg je nergens he? Het mij bestklinkt een beetje alsof je het verder aan je reet roest. En nogmaals ik begrijp je wel, want ik ken je goed maar kan me voorstellen waarom mensen op die manier reageren op je post. Het gaat denk ik meer over de manier waarop je het brengt.
Uitstraling heeft daar vaker last van. Interpretaties waarmee hij lekker kan afgeven op anderequote:Op woensdag 1 januari 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je interpreteert er maar lekker op los
Dat wat ik vet maakte zit echt in je hoofd hoor. Die mensen hebben gewoon een leuk feestje. En dat is geen wedstrijdje.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Aan de ene kant is alles ZO ENORM feestelijk, met blije mensen en champagne en gezoen en geklef en alles, het is gewoon een schaamteloos verpiswedstrijdje "kijk mij eens NOG gelukkiger zijn dan die anderen". En dat hoef ik niet te begrijpen natuurlijk, dat is nog tot daar aan toe.
Maar aan de andere kant worden in hetzelfde land in dezelfde nacht voor tientallen miljoenen euro's schade aangericht, wordt alles wat los en vast zit in de fik gestoken, zijn er weer tientallen mensen voor de rest van hun leven blind of gehandicapt, vallen er elk jaar weer doden.
Maar niemand die zegt "Laten we in godsnaam eens kappen met deze krankzin". Daar kan ik echt niet bij.
Dat laatste is niet waarquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Aan de ene kant is alles ZO ENORM feestelijk, met blije mensen en champagne en gezoen en geklef en alles, het is gewoon een schaamteloos verpiswedstrijdje "kijk mij eens NOG gelukkiger zijn dan die anderen". En dat hoef ik niet te begrijpen natuurlijk, dat is nog tot daar aan toe.
Maar aan de andere kant worden in hetzelfde land in dezelfde nacht voor tientallen miljoenen euro's schade aangericht, wordt alles wat los en vast zit in de fik gestoken, zijn er weer tientallen mensen voor de rest van hun leven blind of gehandicapt, vallen er elk jaar weer doden.
Maar niemand die zegt "Laten we in godsnaam eens kappen met deze krankzin". Daar kan ik echt niet bij.
Punt is vooral dat hij er zelf waarschijnlijk geen last van heeftquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
Uitstraling heeft daar vaker last van. Interpretaties waarmee hij lekker kan afgeven op andere
Klopt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is er op terug te voeren dat er geensmiley is die
gezichtje heeft. Ik deed niet jompel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |