Nou schouderklopje hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:13 schreef Messina het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)n-plaats-van-ellende
Fuck tradities. Niks dan ellende.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo is het ontstaan ja, maar ondertussen ontwikkeld dan meer dan dat. Voor velen is het daar hun traditie geworden, los van het ontstaan daarvan.
Er heerst steeds meer sociale onvrede in NL. Zie ook een ZP discussie. En we moeten oppassen dat we van de middenstand geen aso’s gaan maken door steeds mensen op hun tradities en cultuur aan te vallen.
En daar vind ik dat Remkes niet genuanceerd mee omgegaan is.
Wat een onzin. Zoals al eerder gezegd; vorig jaar zijn regels overtreden, dit jaar krijgt de organisatie van de vreugde vuren (iets wat in mijn ogen sowieso onzin is, want overal moet de burger gaan bloeden ivm klimaat crisis, maar dit moet dan wel doorgaan, maar goed andere discussie) maar ze krijgen het niet voor elkaar om aan de voorwaarden te voldoen voor een vergunning.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo is het ontstaan ja, maar ondertussen ontwikkeld dan meer dan dat. Voor velen is het daar hun traditie geworden, los van het ontstaan daarvan.
Er heerst steeds meer sociale onvrede in NL. Zie ook een ZP discussie. En we moeten oppassen dat we van de middenstand geen aso’s gaan maken door steeds mensen op hun tradities en cultuur aan te vallen.
En daar vind ik dat Remkes niet genuanceerd mee omgegaan is.
Blij maar roepen, maar blijf maar dat tradities veranderen terwijl men er niet aan toe is.. Vooral blijven doen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
En de dooddoener: het is traditie... daar maken mensen echt geen sterk punt mee. Tradities veranderen al door de eeuwen, dus als er iets een traditie is, dan is het wel het feit dat tradities aan verandering onderhevig zijn.
Verandering is een constant iets. Mensen die daar niet tegen kunnen omdat het sneeuwvlokjes zijn, die moeten gewoon eens een schop onder hun hol krijgen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Blij maar roepen, maar blijf maar dat tradities veranderen terwijl men er niet aan toe is.. Vooral blijven doen.
En nu in begrijpelijk Nederlands.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Blij maar roepen, maar blijf maar dat tradities veranderen terwijl men er niet aan toe is.. Vooral blijven doen.
Prima, doe maar.. en dan krijg een schop terug en ga je huilen dat het tokkies zijn? Dat is gewoon precies wat er gebeurt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Verandering is een constant iets. Mensen die daar niet tegen kunnen omdat het sneeuwvlokjes zijn, die moeten gewoon eens een schop onder hun hol krijgen.
Mooi toch nu allen de verzekeraar niet uit laten betalen en dan kost het de rest het land niets,beter als straatmeubilair e.d. Waar we er met zijn allen voor opdraaien. Leuk voor de sfeer in de buurt ook als een of ander pestventje van 3 huizen verder je opeltje in de fik heeft gestoken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:41 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
3x meer autobranden dan vorig jaar... missie mislukt.
Dreigen met geweld.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Prima, doe maar.. en dan krijg een schop terug en ga je huilen dat het tokkies zijn? Dat is gewoon precies wat er gebe
Gast, je maakt jezelf belachelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Prima, doe maar.. en dan krijg een schop terug en ga je huilen dat het tokkies zijn? Dat is gewoon precies wat er gebe
precies wat er gebequote:Op woensdag 1 januari 2020 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daarom is ie ook modquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:54 schreef OllieA het volgende:
[..]
precies wat er gebe
Wel een kwaliteitsusertje, jij.
Mwah volgens mij huilen die tokkies dat ze geen fikkie mogen stoken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Prima, doe maar.. en dan krijg een schop terug en ga je huilen dat het tokkies zijn? Dat is gewoon precies wat er gebeurt.
Altijd grappig, wanneer taalverkrachters zoals jij parmantig gaan doen.quote:
quote:Haagse brandweer tijdens jaarwisseling meer dan zeshonderd keer in actie
DEN HAAG - De brandweer in Den Haag moest tijdens de jaarwisseling meer dan zeshonderd keer in actie komen. Dat heeft de gemeente Den Haag bekendgemaakt. Het ging hierbij onder meer om 33 autobranden, vijf meer dan vorig jaar. De politie hield in Den Haag met oud en nieuw 44 mensen aan.
De gemeente spreekt over een drukke jaarwisseling zonder grote incidenten. 'Ik ben trots op de inwoners van Den Haag, maar zeker ook op alle professionals en vrijwilligers die de afgelopen weken zo hard hebben gewerkt', zegt waarnemend burgemeester Remkes in een verklaring. 'Door goede samenwerking is meer mogelijk dan je vooraf denkt.'
Voor de hulpdiensten was het een zeer drukke nacht. In totaal kreeg de politie 178 meldingen. Het ging hierbij vooral om maken of bij zich hebben van vuurwerk, mishandeling, vernieling en/of vandalisme. Hiervoor werden 44 mensen aangehouden. De brandweer in Den Haag moest 608 keer uitrukken. Dit blijkt volgens de gemeente uit de cijfers die op dit moment bekend zijn.
Onacceptabel
Remkes betreurt de forse inzet van de hulpdiensten. 'We kunnen de ogen niet sluiten voor het feit dat er ook dit jaar weer een ongekend beslag gelegd is op de totale capaciteit van zowel de politie en brandweer als ook schoonmaakdiensten in onze regio om wat toch een feestje is in goede banen te leiden. Dat daarbij in een aantal gevallen ook nog sprake is geweest van geweld en bedreiging richting hulpverleners en vertegenwoordigers van de media, is onacceptabel.'
De jaarwisseling volgt op een onrustige periode met veel incidenten in de stad. 'Brandweer, politie en ambulances moesten in december meer optreden dan in eerdere jaren', zo verklaart de gemeente. Deze onrust kwam vooral door het afgelasten van de vreugdevuren. Met de jaarwisseling was het ook in deze wijken rustig, constateert de gemeente. 'Ook in de wijken die hun vreugdevuur dit jaar moesten missen is de jaarwisseling hoofdzakelijk feestelijk verlopen.'
Vreugdevuur
Bewoners in Laak kijken zelf ook terug op een rustige jaarwisseling. Er werden pallets en autobranden in de fik gestoken, maar volgens de bewoners konden deze het vreugdevuur niet vervangen. Burgemeester Remkes heeft beloofd in januari direct een begin te maken met de vergunningen voor de vreugdevuren voor volgend jaar, zodat de bewoners volgend jaar weer hun vreugdevuur terugkrijgen.
Niet alleen in Den Haag bleven grote incidenten met de jaarwisseling uit. Voor veel hulpdiensten in de regio was de afgelopen jaarwisseling 'relatief ontspannen'. Hulpdiensten moesten veel in actie komen, zonder dat er grote problemen waren. Alleen in Zoetermeer woedde een grote brand in een bedrijfsgebouw
Als je denkt dat gebe een taalverkrachting was dan zegt dat wel wat over je analytisch vermogen. Ontopic maar weer.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:06 schreef OllieA het volgende:
[..]
Altijd grappig, wanneer taalverkrachters zoals jij parmantig gaan doen.
quote:
Ik stel voor dat we dan dit jaar gebruiken om de locatie van jouw auto en wat andere persoonlijke eigendommen op 31-12-2020 te achterhalen met als doel dat al compleet de vernieling in te kunnen jagen. Dan spreken we elkaar dan wel weer.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit topic kan wel weer dicht tot medio december. Het afschaffen van de vreugdevuren was een goede stap en heeft niet tot extreme schade of een onrustige jaarwisseling geleden. Daar kunnen we het nu wel over eens zijn.
Ditquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als je denkt dat gebe een taalverkrachting was dan zegt dat wel wat over je analytisch vermogen. Ontopic maar weer.
is taalverkrachting.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dan dit jaar gebruiken om de locatie van jouw auto en wat andere persoonlijke eigendommen op 31-12-2020 te achterhalen met als doel dat al compleet de vernieling in te kunnen jagen. Dan spreken we elkaar dan wel weer.
Idd. Bizar hoe diep dit al gezonken is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
Brandweer moet 600 keer uitrukken en 33 auto's gaan in vlammen op en dan 'trots' zijn op je inwoners.
Juist.
Dat is traditie, moeten we koesteren.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
Brandweer moet 600 keer uitrukken en 33 auto's gaan in vlammen op en dan 'trots' zijn op je inwoners.
Juist.
Onbegrijpelijk. Wat een struisvogels.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Idd. Bizar hoe diep dit al gezonken is.
Nee ze zijn allemaal zielig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:41 schreef Falco het volgende:
Ongelooflijk wat ik lees in dit topic van een aantal Haagse users. Manmanman... Alsof die tokkies echt zo hard die vreugdevuren nodig hebben om hun een pleziertje te gunnen. Ze kunnen toch ook gewoon een seizoenkaart van ADO Den Haag kopen en om de twee weken lol hebben met voetbal kijken?
Geeft wel aan wat voor ongelofelijk pleurisvolk er wel niet woont.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
Juist.
Het grootste tuig zit daar op het Binnenhof.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geeft wel aan wat voor ongelofelijk pleurisvolk er wel niet woont.
Die mensen zetten zich veel harder in voor ons mooie Nederland dan dat tuig(quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het grootste tuig zit daar op het Binnenhof.
In elke grote stad heb je van die lage tokkies, maar er wonen ook gewoon hele normale, hardwerkende, hoogopgeleide mensen in Den Haag. Maar ja, niet in Duindorp...quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geeft wel aan wat voor ongelofelijk pleurisvolk er wel niet woont.
Oh ik weet zeker dat er zat hardwerkende prima mensen wonen in Den Haag daar niet van. Maar dat tuig moeten ze keihard aanpakken en niet met lulverhalen komen van ze hebben hunnie vuurtje afgepakt en de interem burgemeester is een stommerd boehoe.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:43 schreef Messina het volgende:
[..]
In elke grote stad heb je van die lage tokkies, maar er wonen ook gewoon hele normale, hardwerkende, hoogopgeleide mensen in Den Haag. Maar ja, niet in Duindorp...
Tsja, ik woonde zelf in beide "probleemwijken", en hoewel ik het niet goedpraat, snap ik ze wel een beetje. Ik sta totaal niet achter containerbranden (of erger), politie met vuurwerk bekogelen en dat soort gedrag dat KEIHARD bestraft moet worden, maar ik begrijp wel dat ze zich in de steek gelaten voelen en zich vervelen zonder dat fikkie.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ik weet zeker dat er zat hardwerkende prima mensen wonen in Den Haag daar niet van. Maar dat tuig moeten ze keihard aanpakken en niet met lulverhalen komen van ze hebben hunnie vuurtje afgepakt en de interem burgemeester is een stommerd boehoe.
Mijn god zeg kan mij het verotten dat ze zich vervelen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Tsja, ik woonde zelf in beide "probleemwijken", en hoewel ik het niet goedpraat, snap ik ze wel een beetje. Ik sta totaal niet achter containerbranden (of erger), politie met vuurwerk bekogelen en dat soort gedrag dat KEIHARD bestraft moet worden, maar ik begrijp wel dat ze zich in de steek gelaten voelen en zich vervelen zonder dat fikkie.
Laat ze een seizoenskaart kopen van ADO Den Haag.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Tsja, ik woonde zelf in beide "probleemwijken", en hoewel ik het niet goedpraat, snap ik ze wel een beetje. Ik sta totaal niet achter containerbranden (of erger), politie met vuurwerk bekogelen en dat soort gedrag dat KEIHARD bestraft moet worden, maar ik begrijp wel dat ze zich in de steek gelaten voelen en zich vervelen zonder dat fikkie.
Die spelen niet met oud en nieuw.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Laat ze een seizoenskaart kopen van ADO Den Haag.
Maar ze hebben wel op andere dagen in het jaar hun verzetje!quote:
Het lijken wel een stelquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn god zeg kan mij het verotten dat ze zich vervelen.Alsof er in de rest van het land niet dezelfde regels gelden.
En wat als ze die al allemaal een seizoenskaart hebben dan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel op andere dagen in het jaar hun verzetje!
Dan steken ze maar hun eigen huis in de fikquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:04 schreef Messina het volgende:
[..]
En wat als ze die al allemaal een seizoenskaart hebben dan?
Dit dus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het lijken wel een stel
Kut kleuters die gaan drammen in de supermarkt omdat ze hun zin niet krijgen
Arme woningbouwvereniging.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan steken ze maar hun eigen huis in de fik
Het zijn niet echt vrijstaande woningen daar eh. Daar wonen vaak bovenburen, misschien wel een opa... Nee lekker...quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan steken ze maar hun eigen huis in de fik
Ja want het in de fik steken van andermans auto enzo dat is fijnquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Het zijn niet echt vrijstaande woningen daar eh. Daar wonen vaak bovenburen, misschien wel een opa... Nee lekker...
Daar kan opa toch niks aan doen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja want het in de fik steken van andermans auto enzo dat is fijn
Tokkie tuig moet gewoon hard aangepakt worden.
Ja praat het ff lekker goed allemaal. Als die tokkies zo graag wat willen zien fikken, dan doen ze maar lekker hun eigen spullen in de fik steken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Daar kan opa toch niks aan doen.![]()
Die staat niet met een jerrycan om jouw auto in de hens te steken hoor.
Eens. Je mist niks als die stad er niet meer is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Meest humane lijkt me om Den Haag gewoon af te laten branden
Ja, maar opa...quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja praat het ff lekker goed allemaal. Als die tokkies zo graag wat willen zien fikken, dan doen ze maar lekker hun eigen spullen in de fik steken.
Het mauritshuis o.a.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Eens. Je mist niks als die stad er niet meer is.
twitter:P2000alarm twitterde op woensdag 01-01-2020 om 20:06:10Traumahelikopter LifeLiner 1 gaat naar Laan van Wateringse Veld in Den Haag https://t.co/5ARy0ja25e reageer retweet
twitter:P2000alarm_LL twitterde op woensdag 01-01-2020 om 20:16:50Traumahelikopter LifeLiner 2 gaat naar Laan van Wateringse Veld in Den Haag https://t.co/FofImij7JN reageer retweet
2 MMT's en grip 1 ondertussen. Gaat lekker dit...quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij was het nog niet klaar
https://district8.net/mee(...)Omf6UBMmLRULJraBAN90
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]twitter:P2000alarm twitterde op woensdag 01-01-2020 om 20:06:10Traumahelikopter LifeLiner 1 gaat naar Laan van Wateringse Veld in Den Haag https://t.co/5ARy0ja25e reageer retweet
twitter:P2000alarm_LL twitterde op woensdag 01-01-2020 om 20:16:50Traumahelikopter LifeLiner 2 gaat naar Laan van Wateringse Veld in Den Haag https://t.co/FofImij7JN reageer retweet
Het zal toch niet zo zijn dat de brand in de parkeergarage is overgesprongen naar de bovengelegen appartementenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:18 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
2 MMT's en grip 1 ondertussen. Gaat lekker dit...
Volgens mij omhult de rook de appartementen, maar ik kan het mis hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Het zal toch niet zo zijn dat de brand in de parkeergarage is overgesprongen naar de bovengelegen appartementen
Is het al duidelijk dat dit brandstichting is dan? Zou wel oerstom zijn om dat in een parkeergarage onder een appartementencomplex te doen.quote:
Vermoeden van 4 autos in de fik gestoken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is het al duidelijk dat dit brandstichting is dan? Zou wel oerstom zijn om dat in een parkeergarage onder een appartementencomplex te doen.
Wat een begin van 2020 voor die mensenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef bitterbal het volgende:
Den Haag – Aan de Laan van Wateringse Veld in Den Haag is brand uitgebroken in een garage onder een appartementencomplex. Bij de brand komen zwarte rookwolken vrij die vanuit de wijde omgeving is te zien.
Volgens de eerste berichten staan er zeker 4 auto’s in brand onder het complex. Meerdere woningen worden als gevolg van de brand ontruimd. Vele ambulances uit meerdere Veiligheidsregio’s zijn onderweg. De brandweer redt bewoners onder andere van het dak met een hoogwerker.
Lijkt me sterk hoor. Welke idioot doet dat in een parkeergarage onder een appartementencomplex? Dat kan toch nooit goed gaan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vermoeden van 4 autos in de fik gestoken.
Moet je aan die idioten vragen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk hoor. Welke idioot doet dat in een parkeergarage onder een appartementencomplex? Dat kan toch nooit goed gaan?
Begrijp me niet verkeerd trouwens: auto's in de fik steken is áltijd idioot. En misdadig.quote:
Volgens de berichten en de fotos wel. Lijkt beetje op zon carport idee?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd trouwens: auto's in de fik steken is áltijd idioot. En misdadig.
Maar als dat hier ook het geval is, is het wel een overtreffende trap van idioot en misdadig.
Owh, geen garage, maar pp's op de begane grond onder het gebouw. Waarbij de begane grond verder aan alle kanten open is?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens de berichten en de fotos wel. Lijkt beetje op zon carport idee?
Ja denk het gezien de rook die er vrij kwamquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, geen garage, maar pp's op de begane grond onder het gebouw. Waarbij de begane grond verder aan alle kanten open is?
Niet dat dat het er nou veel beter op maakt..
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk het gezien de rook die er vrij kwam
[ afbeelding ]
Maar kan het ook verkeerd zien
quote:Getuigen spreken van een lichtflits en een enorme knal voorafgaand aan de brand.
We zijn het roerend eensquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar idd de overtreffende trap van idioot.
Bron?quote:
Ja kan me wel boos maken hoor dit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zijn het roerend eens![]()
Hopelijk alleen materiële schade. Als ook dat zeker niet fijn.
Denk het.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bron?
Maar illegaal vuurwerk dan?
Haagse kanjerkneuzenquote:
Wederom helemaal eens.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan me wel boos maken hoor dit.
Begrijp de fun niet om dit andere mensen aan te doen.
Sorryquote:
Dat doen ze ook:quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
op de stream lijkt het alsof ze mensen uit woningen halen
Kan de stream niet zien. Heb geen FB.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
op de stream lijkt het alsof ze mensen uit woningen halen
Al helemaal niet nadat er gisteren mensen omkwamen doordat er geen uitweg uit een appartementengebouw was.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan me wel boos maken hoor dit.
Begrijp de fun niet om dit andere mensen aan te doen.
Zag het voorbij komen op de stream. Diverse mensen zeiden het. Dus wat er van waar is, geen flauw idee.quote:
Die zaten vast in de lift. Dat vd vluchtweg klopt maar had niets te maken met hun sterven.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Al helemaal niet nadat er gisteren mensen omkwamen doordat er geen uitweg uit een appartementengebouw was.
Maar toch, ze kwamen om door brandstichting in een flat. Dat zou mensen aan het denken moeten zetten.quote:
Helderquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag het voorbij komen op de stream. Diverse mensen zeiden het. Dus wat er van waar is, geen flauw idee.
Laten we maar hopen dat alle bewoners er veilig uit worden gehaald. Daarna zoekt men maar naar de oorzaak.quote:
Dat was een half uur geleden al (en hier ook gepost)quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
Ook een traumahelikopter uit Amsterdam is opgeroepen. De brandweer redt bewoners onder andere van het dak met een hoogwerker. Er is opgeschaald naar Zeer Grote Brand en Grip 1.
https://district8.net/mee(...)Omf6UBMmLRULJraBAN90
Zeker.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat alle bewoners er veilig uit worden gehaald. Daarna zoekt men maar naar de oorzaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |