Waar is prof eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik zet Prof zijn legacy voort
Ik heb het genoteerdquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Chevy en Haags mogen ook wel optyfen. De rest is oke (ck en solo) of mooi vermaak (myrr)
Jij ook Jimmyquote:
Alles gezien, viel tegenquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:09 schreef Solotovski het volgende:
En hoe ver ben je met you? Ik zit op afl 8
Ligt eraan, als ik nee zeg mag ik dan eerder bij het kliekjequote:
Ik maakte het eerste topic van het jaar aan vriendquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:28 schreef TTSS het volgende:
Even kijken welke losers er met oud en nieuw op FOK! zaten hoor
Nee maar wel lekker jezelf gebleven en dat siert jequote:
Van mij mag je maar weet niet of herman wilquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ik nee zeg mag ik dan eerder bij het kliekje
Niet verbazend dat jij het was.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik maakte het eerste topic van het jaar aan vriend
Misschien kan je je haar en buik laten groeien en een band beginnen met Braddiequote:Op donderdag 2 januari 2020 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn doelen voor 2020:
- Meer FOK!ken
- Rolex kopen
- Beter worden in simracing
- FA worden
- F1-zitje bemachtigen
- Ontdekt worden als gitarist
Oh als die er bij zit dan hoeft het niet. Wat een werkschuwe in zijn vakantie op internet zittende kneus is dat zeg.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Van mij mag je maar weet niet of herman wil
Net Fransje Bauerquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee maar wel lekker jezelf gebleven en dat siert je
Er zitten nog genoeg types met maar één of twee sneue acts in de SC hun diarree te spuien, daar hoeft Herman niet bij met z'n skye en dat kind van game of thronesquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh als die er bij zit dan hoeft het niet. Wat een werkschuwe in zijn vakantie op internet zittende kneus is dat zeg.
Hij is alleen maar gek van Skye omdat Logan Paul haar heeft geneukt wist je datquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Er zitten nog genoeg types met maar één of twee sneue acts in de SC hun diarree te spuien, daar hoeft Herman niet bij met z'n skye en dat kind van game of thrones
Klopt vriend. Ik ben nogal goed met dat soort dingenquote:
Het haar hoeft niet meer te groeien vriend. Is al mooi langquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan je je haar en buik laten groeien en een band beginnen met Braddie
quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het haar hoeft niet meer te groeien vriend. Is al mooi lang
Als je in de winkel staat en iemand benadert je van achter spreken ze je dan wel eens aan met mevrouw?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het haar hoeft niet meer te groeien vriend. Is al mooi lang
Ja heb ook gespiekt (naja browser stond nog open). Er waren mensen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:28 schreef TTSS het volgende:
Even kijken welke losers er met oud en nieuw op FOK! zaten hoor
Vooral aan de telefoonquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je in de winkel staat en iemand benadert je van achter spreken ze je dan wel eens aan met mevrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |