Er zijn hele sporten ontwikkeld om uit te zoeken wie het snelste is op een bepaalde discpline. Hij heeft alle reden om trots te zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gek genoeg maakt dit je een iets minder grote loser, gefeliciteerd.
Rem, nog de allerbeste wensenquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb in 2019 de helft minder gepost dan in 2018.
Ik ga me steeds minder sneu voelen
Jij ook kerel, en gefeliciteerd met KLB mod van het jaarquote:
Zelfde voornemen vpor 2k20?quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
Valt gewoon onder je inboedel verzekeringquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:44 schreef Rozevla het volgende:
Jongens ik heb net me baby perongeluk op zijn kop laten vallen in de schuur.
Valt dit onder je opstal verzekering of moet ik voor de zekerheid zeggen dat ie in de keuken gestuiterd is ?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jij ook kerel, en gefeliciteerd met KLB mod van het jaar
Weer postaantal halverenquote:
Ik heb helemaal niet gestemdquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]ja mooi man. Heb jij ook op me gestemd?
Lulquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:49 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gestemd
Klasse vriend. Doorgaan zoquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:49 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Weer postaantal halveren
Ik heb op jou gestemdquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:49 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gestemd
Zou eerder de GGZ ff bellen HAHAHAHAquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:44 schreef Rozevla het volgende:
Jongens ik heb net me baby perongeluk op zijn kop laten vallen in de schuur.
Valt dit onder je opstal verzekering of moet ik voor de zekerheid zeggen dat ie in de keuken gestuiterd is ?
De rest van 2020 niet meer posten zou helemaal supercool zijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
Vind je dat echt?quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gek genoeg maakt dit je een iets minder grote loser, gefeliciteerd.
Als jij in 2020 eens een keer een heeeeel jaar niet eens zuur zou doen, dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De rest van 2020 niet meer posten zou helemaal supercool zijn
Van wie zou je dit graag nog meer willen zien. We willen rugnummersquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een playseat staan dan?quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou eerder de GGZ ff bellen HAHAHAHA
Ik zet Prof zijn legacy voortquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als jij in 2020 eens een keer een heeeeel jaar niet eens zuur zou doen, dat zou mooi zijn
Beste wensen he
Chevy en Haags mogen ook wel optyfen. De rest is oke (ck en solo) of mooi vermaak (myrr)quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van wie zou je dit graag nog meer willen zien. We willen rugnummers
Dan zou je me moeten missenquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik zal meteen vertrekkenquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Chevy en Haags mogen ook wel optyfen. De rest is oke (ck en solo) of mooi vermaak (myrr)
Ik ben cool hequote:Op donderdag 2 januari 2020 17:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Chevy en Haags mogen ook wel optyfen. De rest is oke (ck en solo) of mooi vermaak (myrr)
Waar is prof eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik zet Prof zijn legacy voort
Ik heb het genoteerdquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij ook Jimmyquote:
Alles gezien, viel tegenquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:09 schreef Solotovski het volgende:
En hoe ver ben je met you? Ik zit op afl 8
Ligt eraan, als ik nee zeg mag ik dan eerder bij het kliekjequote:
Ik maakte het eerste topic van het jaar aan vriendquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:28 schreef TTSS het volgende:
Even kijken welke losers er met oud en nieuw op FOK! zaten hoor
Nee maar wel lekker jezelf gebleven en dat siert jequote:
Van mij mag je maar weet niet of herman wilquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ik nee zeg mag ik dan eerder bij het kliekje
Niet verbazend dat jij het was.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik maakte het eerste topic van het jaar aan vriend
Misschien kan je je haar en buik laten groeien en een band beginnen met Braddiequote:Op donderdag 2 januari 2020 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn doelen voor 2020:
- Meer FOK!ken
- Rolex kopen
- Beter worden in simracing
- FA worden
- F1-zitje bemachtigen
- Ontdekt worden als gitarist
Oh als die er bij zit dan hoeft het niet. Wat een werkschuwe in zijn vakantie op internet zittende kneus is dat zeg.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Van mij mag je maar weet niet of herman wil
Net Fransje Bauerquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee maar wel lekker jezelf gebleven en dat siert je
Er zitten nog genoeg types met maar één of twee sneue acts in de SC hun diarree te spuien, daar hoeft Herman niet bij met z'n skye en dat kind van game of thronesquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh als die er bij zit dan hoeft het niet. Wat een werkschuwe in zijn vakantie op internet zittende kneus is dat zeg.
Hij is alleen maar gek van Skye omdat Logan Paul haar heeft geneukt wist je datquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Er zitten nog genoeg types met maar één of twee sneue acts in de SC hun diarree te spuien, daar hoeft Herman niet bij met z'n skye en dat kind van game of thrones
Klopt vriend. Ik ben nogal goed met dat soort dingenquote:
Het haar hoeft niet meer te groeien vriend. Is al mooi langquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan je je haar en buik laten groeien en een band beginnen met Braddie
quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het haar hoeft niet meer te groeien vriend. Is al mooi lang
Als je in de winkel staat en iemand benadert je van achter spreken ze je dan wel eens aan met mevrouw?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het haar hoeft niet meer te groeien vriend. Is al mooi lang
Ja heb ook gespiekt (naja browser stond nog open). Er waren mensen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:28 schreef TTSS het volgende:
Even kijken welke losers er met oud en nieuw op FOK! zaten hoor
Vooral aan de telefoonquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je in de winkel staat en iemand benadert je van achter spreken ze je dan wel eens aan met mevrouw?
Niet bij mijquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:48 schreef 00wildchild het volgende:
Eigenlijk wel sad jullie mogen volgend jaar anders wel bij mij Oud en Nieuw vieren hoor
Het zou pas echt erg zijn als hij van voren benaderd wordt, met dezelfde vraagquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je in de winkel staat en iemand benadert je van achter spreken ze je dan wel eens aan met mevrouw?
Is je ex er dan ook nog bij of heb je dan een andere plek die je "bij mij" noemt? In beide gevallen vrees ik voor mijn leven als ik op straat stap.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:48 schreef 00wildchild het volgende:
Eigenlijk wel sad jullie mogen volgend jaar anders wel bij mij Oud en Nieuw vieren hoor
Ik bewaar deze quotequote:Op donderdag 2 januari 2020 18:48 schreef 00wildchild het volgende:
Noo zit ook toevallig te kijken wil Peach uit elkaar trekken man wat een pareltje.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:09 schreef Solotovski het volgende:
En hoe ver ben je met you? Ik zit op afl 8
Ja lekker met een doorgesnoven teenmom, adhd tokkiekind en ex met zijn pik uit zijn broek op de bank de oudejaarsconference kijken zekerquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:48 schreef 00wildchild het volgende:
Snap dat je jel bent maat.quote:
Nee ik kleed me vanzelfsprekend erg mannelijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe is het met je chick? Moest je niet naar Colombia?quote:
Haha ja ook een goeiequote:Op donderdag 2 januari 2020 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is je ex er dan ook nog bij of heb je dan een andere plek die je "bij mij" noemt? In beide gevallen vrees ik voor mijn leven als ik op straat stap.
In the ghettooooooooo
Hoe heb jij NYE gevierd?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja lekker met een doorgesnoven teenmom, adhd tokkiekind en ex met zijn pik uit zijn broek op de bank de oudejaarsconference kijken zeker
Kijk jij het droog houden bij Claudia of Martijn dan?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja lekker met een doorgesnoven teenmom, adhd tokkiekind en ex met zijn pik uit zijn broek op de bank de oudejaarsconference kijken zeker
Lijkt me erg gezellig!quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:48 schreef 00wildchild het volgende:
Je pc en gameseat mogen niet mee, en je moeder ook niet.quote:
Ze zit naast me op de bank terwijl de hutspot staat te pruttelen op het fornuis.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hoe is het met je chick? Moest je niet naar Colombia?
Nou ja zeg. Ik woon gewoon in een nette plaats hoor en kan 10 keer de hele sc kwijt in mijn woonkamer.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is je ex er dan ook nog bij of heb je dan een andere plek die je "bij mij" noemt? In beide gevallen vrees ik voor mijn leven als ik op straat stal.
In the ghettooooooooo
Naast een doorgesnoven tokkiekind met zijn pik uit zijn broek op fok gezetenquote:
Meid neem gewoon je antidepressiva en ga lekker chillen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Enige wat ik nodig heb is m’n iPhone voor de eerste post van 2021.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je pc en gameseat mogen niet mee, en je moeder ook niet.
Hoeveel weken nog tot jij bij de psycholoog terecht kan?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Meid neem gewoon je antidepressiva en ga lekker chillen.
Ja dat snap ik met een mod als haags en voorheen Vanillekwark die alles kapot hebben gemaakt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ik woon gewoon in een nette plaats hoor en kan 10 keer de hele sc kwijt in mijn woonkamer.
Hij heeft pas tijd als ie klaar is met jouquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoeveel weken nog tot jij bij de psycholoog terecht kan?
Heeft ie ADHD?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:55 schreef 00wildchild het volgende:
Helemaal niet triest ook dat je een kind van vier aan het dissen bent verder.
SOOOOOOOW KOEKOEKquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hij heeft pas tijd als ie klaar is met jou
Ik hoop dat TARDIS. zich snel weer beter voelt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Naast een doorgesnoven tokkiekind met zijn pik uit zijn broek op fok gezeten
Je zoekt het ook wel op met zo’n naamquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:55 schreef 00wildchild het volgende:
Helemaal niet triest ook dat je een kind van vier aan het dissen bent verder.
Meid. Stop.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je zoekt het ook wel op met zo’n naam
Beter is gewoon Teun. Dan gaat het alleen over zijn roze graf
Wel hoor, mijn kind is hoogbegaafd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij is vier. Daar worden nog geen diagnoses op geplakt.
Je moet wel een strenge moeder zijn, anders wordt het zo'n schooiertje die je al niet meer aan kan wanneer hij 14 isquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij is vier. Daar worden nog geen diagnoses op geplakt.
Ben je nog maar bij seizoen 1 man man manquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Noo zit ook toevallig te kijken wil Peach uit elkaar trekken man wat een pareltje.
Ik ben vrij duidelijk en consequent ja.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je moet wel een strenge moeder zijn, anders wordt het zo'n schooiertje die je al niet meer aan kan wanneer hij 14 is
Dat het niet net als zijn moeder aan de ramen likt wil verder niks zeggenquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel hoor, mijn kind is hoogbegaafd.
Ja. Ik heb geen zeeen van tijd om als een aardappel op de bank te liggen Netflixen. Daar komt verandering in nu kinder naar school gaat.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je nog maar bij seizoen 1 man man man
Mehquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Noo zit ook toevallig te kijken wil Peach uit elkaar trekken man wat een pareltje.
je bent toch werkloos?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Ik heb geen zeeen van tijd om als een aardappel op de bank te liggen Netflixen. Daar komt verandering in nu kinder naar school gaat.
Kloptquote:
not my type dan blijkbaarquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Beetje dun maar manmanman vind haar prachtig. 😍
Doordat zij dat doet kunnen je klanten je altijd goed zien.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat het niet net als zijn moeder aan de ramen likt wil verder niks zeggen
Een beetje zelfreflectie is wel op zijn plaats daar je jezelf ook best wel neerzet als entertainment de laatste tijd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:04 schreef Treinhoer het volgende:
Ik hoorde dat Braddie straks weer een livestream doet.
Krijg trouwens nog vijf tenners van je pa van afgelopen kerstquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doordat zij dat doet kunnen je klanten je altijd goed zien.
link?quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:04 schreef Treinhoer het volgende:
Ik hoorde dat Braddie straks weer een livestream doet.
De laatste tijd?quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Een beetje zelfreflectie is wel op zijn plaats daar je jezelf ook best wel neerzet als entertainment de laatste tijd.
Wat is er mis met op FOK! belanden? Op je zolderkamer kan je ook een leuke tijd doorbrengen. En het is veel veiliger dan in de wijde wereldquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
KloptMaar buiten studie besteed ik wel graag aandacht aan mijn kind zodat hij later niet op Fok belandt. Een huis houdt zichzelf ook niet schoon helaas. Nee heb zat om handen zonder baan.
Waarschuw je me als ik mijn levensverhaal deel waaruit al mijn privegegevens zijn af te leidenquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Een beetje zelfreflectie is wel op zijn plaats daar je jezelf ook best wel neerzet als entertainment de laatste tijd.
Heb je zeker allemaal van je stalkerclubje of nietquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarschuw je me als ik mijn levensverhaal deel waaruit al mijn privegegevens zijn af te leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |