quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je zeker allemaal van je stalkerclubje of niet
Neen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:haags_kwartiertje SNEL TUNE IN!!!!
Shay Mitchell <3quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Noo zit ook toevallig te kijken wil Peach uit elkaar trekken man wat een pareltje.
Zijn ook echt alleen maar dit soort onrendabelen die nu nog op die Braddie shit ingaan.quote:
Ik vond het een prima versie hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat nummer kan je alleen maar verkrachten.
Ik hou van je!quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vond het een prima versie hoor.
Maar goed, zal nog eens iets voor je aanvragen
quote:
Jij gaat iets kijken dat je ruk lijkt? Dan zou ik je eerder die stream aanraden.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:42 schreef TTSS het volgende:
Toch maar eens dat you gaan kijken dan. Lijkt me wel echt heel ruk
Mijn moeder doet de financiën, neem daar maar contact mee op.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Krijg trouwens nog vijf tenners van je pa van afgelopen kerst
Ik doe het zelfquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn moeder doet de financiën, neem daar maar contact mee op.
Is ook makkelijk als je enkel FIFA, NBA EN F1 koopt en verder niks.quote:
Heb het idee dat dat standaard het geval is bij buitenlanders. Die hebben hun kinderen nooit onder controlequote:Op donderdag 2 januari 2020 18:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je moet wel een strenge moeder zijn, anders wordt het zo'n schooiertje die je al niet meer aan kan wanneer hij 14 is
Goed dat je het zegt. Nog geen F1 gespeeld vandaag.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is ook makkelijk als je enkel FIFA, NBA EN F1 koopt en verder niks.
Kijk ook dragonball, doe aan IF en speel Call of Duty. Trek hier standaard 20 uur vanaf voor werk/slaap dan blijft er bar weinig tijs over. Maar ik heb duidelijke prioriteitenquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is ook makkelijk als je enkel FIFA, NBA EN F1 koopt en verder niks.
In stukken knippen, per 3 aan elkaar naaien en aan Braddie verkopen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:50 schreef TTSS het volgende:
Ik heb zo 30 t shirts in een doos liggen want ik draag nooit t shirts. Hoe kan ik hier het beste vanaf komen, en indien mogelijk nog wat geld aan verdienen?
Die draagt altijd hetzelfde shirt. Zit dus geen verdienmodel inquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In stukken knippen, per 3 aan elkaar naaien en aan Braddie verkopen.
Maar hij heeft een backup stapel voor eventuele gaten in de muur.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die draagt altijd hetzelfde shirt. Zit dus geen verdienmodel in
Waarom zou je er dan 1 shirt van willen maken? Je kan er dan beter meer hebben om meer gaten mee op te vullenquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar hij heeft een backup stapel voor eventuele gaten in de muur.
Zo ken ik je weer.quote:
Ik snap hem niet.quote:
Heb ff research gedaan en zie toevallig dat je er zelf mee aan de haal bent geweest.quote:
Ik hoop dat het allemaal een beetje klopt voor jezelfquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ff research gedaan en zie toevallig dat je er zelf mee aan de haal bent geweest.
KLB / [KLB] Feedback
Okquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sinda catkiller me heeft gequote krijg ik ads van het vmbo
Rtquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sinds catkiller me heeft gequote krijg ik ads van het vmbo
Haha dat woord lijkt op aids, dat wat mannen krijgen van seks met jou.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sinds catkiller me heeft gequote krijg ik ads van het vmbo
Elke keer als jij mij quote krijg ik ads over scheidingsadvocaten voor vreemdgangers, zit je op de wifi bij je vader thuis?quote:
Nee, ben niet zovaak bij mijn vader dus die kans is sowieso kleinquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elke keer als jij mij quote krijg ik ads over scheidingsadvocaten voor vreemdgangers, zit je op de wifi bij je vader thuis?
Social media en privégegevens zijn niet hetzelfde schat maar thanks for caring enough om erin te snuffelen. Creep.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarschuw je me als ik mijn levensverhaal deel waaruit al mijn privegegevens zijn af te leiden
Ahahhahaquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In stukken knippen, per 3 aan elkaar naaien en aan Braddie verkopen.
Cheers to thatquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:47 schreef Solotovski het volgende:
Wat een heerlijke dynamiek hangt hier toch
Op een mooi jaar, stelletje onderdanen
Het jaar is goed begonnenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:47 schreef Solotovski het volgende:
Wat een heerlijke dynamiek hangt hier toch
Op een mooi jaar, stelletje onderdanen
Hoezo? Heb je die illegale een paspoort aangeboden? Mag ik dan langskomen als getuige?quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het jaar is goed begonnen
We zorgen gewoon goed voor elkaarquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Social media en privégegevens zijn niet hetzelfde schat maar thanks for caring enough om erin te snuffelen. Creep.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Ze heeft een dubbel paspoort, dus je hoeft niet te getuigenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je die illegale een paspoort aangeboden? Mag ik dan langskomen als getuige?
Ze is al binnen dus. Mooi begin van 2020quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ze heeft een dubbel paspoort, dus je hoeft niet te getuigen
Al een paar wekenquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze is al binnen dus. Mooi begin van 2020
Wat krijg jij nuquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elke keer als jij mij quote krijg ik ads over scheidingsadvocaten voor vreemdgangers, zit je op de wifi bij je vader thuis?
Lekker vriend. Nu ik nog.quote:
Wees blij dat de echte creeps hier je pohi nog niet naar je hele familie hebben gestuurdquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Social media en privégegevens zijn niet hetzelfde schat maar thanks for caring enough om erin te snuffelen. Creep.
Daar ben ik iedere dag dankbaar voorquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wees blij dat de echte creeps hier je pohi nog niet naar je hele familie hebben gestuurd
Daar dacht wch anders overquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar ben ik iedere dag dankbaar voor. Maar het is ook een wederzijdse dienst natuurlijk
Heb toevallig op dit moment iemand uit Thailand overvliegen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga je ook een buitenlandse vriendin bestellen omdat het in Nederland niet lukt?
Wch is ook een speciaal gevalquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Daar dacht wch anders over
Mooi land. Wat is de prijs/kwaliteitverhouding in vergelijking met de Filipijnen en Columbia?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb toevallig op dit moment iemand uit Thailand overvliegen.
Wie zijn de creeps?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wees blij dat de echte creeps hier je pohi nog niet naar je hele familie hebben gestuurd
De Thaise komen het beste uit de bus op dat gebied al moet je wel bedacht zijn op het feit dat ze misschien een leuter in de broek hebben hangen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi land. Wat is de prijs/kwaliteitverhouding in vergelijking met de Filipijnen en Columbia?
Een leuter is vaak wel makkelijk te herkennenquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De Thaise komen het beste uit de bus op dat gebied al moet je wel bedacht zijn op het feit dat ze misschien een leuter in de broek hebben hangen.
Boeiend, alsof een vagina zo mooi isquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De Thaise komen het beste uit de bus op dat gebied al moet je wel bedacht zijn op het feit dat ze misschien een leuter in de broek hebben hangen.
Geen idee, nooit gezien.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Boeiend, alsof een vagina zo mooi is
Juist veel lelijker. Een penis kan krachtig staan in de wind en macht uitstralen. Een vagina is gewoon een bodemloze gierputquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Boeiend, alsof een vagina zo mooi is
Die sharpei van jou zekerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist veel lelijker. Een penis kan krachtig staan in de wind en macht uitstralen. Een vagina is gewoon een bodemloze gierput
Dan heb je nog 3 anderen als eentje een soa heeftquote:
Heb je geen filter daarvoor op de website voor import bruiden?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:29 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dan heb je nog 3 anderen als eentje een soa heeft
Nee, ik ben zelf op jacht gegaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je geen filter daarvoor op de website voor import bruiden?
Het is je gegund vriendquote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf op jacht gegaan.
Als een conquistador die voor zilver ging, maar het goud vond.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf op jacht gegaan.
Als een conquistador die voor zilver ging, maar het goud vond.
Waar bemoei jij je meequote:
Goedemorgen slechtste KLB mod van 2019.quote:
Niet gelezen.quote:
Ik neem mijn stem in de verkiezingen terug, wat een saai plezier verpestend kereltje ben jij zeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Goedemorgen slechtste KLB mod van 2019.
Grgr van de beste KLB mod van 2019
Nou zeg laatst was ik nog beste user en grappigste user heb je borderline ofzoquote:
Hormoonschommelingen. Ben ongesteld op het moment.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nou zeg laatst was ik nog beste user en grappigste user heb je borderline ofzo
In vlees zit ook veel hormonen daarom kun je beter vegan worden 🌱quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hormoonschommelingen. Ben ongesteld op het moment.
Je moet gewoon je bek houdenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik neem mijn stem in de verkiezingen terug, wat een saai plezier verpestend kereltje ben jij zeg.
Haha.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
In vlees zit ook veel hormonen daarom kun je beter vegan worden 🌱
DoE MaAR NiEt VRiEnDquote:
Huh wat staat hierquote:
Een post die ik gekopieerd heb van een gefaald mensquote:
Liever niet dan posten hier echt alleen nog losersquote:
Hey loserquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Liever niet dan posten hier echt alleen nog losers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |