Kijk ook dragonball, doe aan IF en speel Call of Duty. Trek hier standaard 20 uur vanaf voor werk/slaap dan blijft er bar weinig tijs over. Maar ik heb duidelijke prioriteitenquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is ook makkelijk als je enkel FIFA, NBA EN F1 koopt en verder niks.
In stukken knippen, per 3 aan elkaar naaien en aan Braddie verkopen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:50 schreef TTSS het volgende:
Ik heb zo 30 t shirts in een doos liggen want ik draag nooit t shirts. Hoe kan ik hier het beste vanaf komen, en indien mogelijk nog wat geld aan verdienen?
Die draagt altijd hetzelfde shirt. Zit dus geen verdienmodel inquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In stukken knippen, per 3 aan elkaar naaien en aan Braddie verkopen.
Maar hij heeft een backup stapel voor eventuele gaten in de muur.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die draagt altijd hetzelfde shirt. Zit dus geen verdienmodel in
Waarom zou je er dan 1 shirt van willen maken? Je kan er dan beter meer hebben om meer gaten mee op te vullenquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar hij heeft een backup stapel voor eventuele gaten in de muur.
Zo ken ik je weer.quote:
Ik snap hem niet.quote:
Heb ff research gedaan en zie toevallig dat je er zelf mee aan de haal bent geweest.quote:
Ik hoop dat het allemaal een beetje klopt voor jezelfquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ff research gedaan en zie toevallig dat je er zelf mee aan de haal bent geweest.
KLB / [KLB] Feedback
Okquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sinda catkiller me heeft gequote krijg ik ads van het vmbo
Rtquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sinds catkiller me heeft gequote krijg ik ads van het vmbo
Haha dat woord lijkt op aids, dat wat mannen krijgen van seks met jou.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sinds catkiller me heeft gequote krijg ik ads van het vmbo
Elke keer als jij mij quote krijg ik ads over scheidingsadvocaten voor vreemdgangers, zit je op de wifi bij je vader thuis?quote:
Nee, ben niet zovaak bij mijn vader dus die kans is sowieso kleinquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elke keer als jij mij quote krijg ik ads over scheidingsadvocaten voor vreemdgangers, zit je op de wifi bij je vader thuis?
Social media en privégegevens zijn niet hetzelfde schat maar thanks for caring enough om erin te snuffelen. Creep.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarschuw je me als ik mijn levensverhaal deel waaruit al mijn privegegevens zijn af te leiden
Ahahhahaquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In stukken knippen, per 3 aan elkaar naaien en aan Braddie verkopen.
Cheers to thatquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:47 schreef Solotovski het volgende:
Wat een heerlijke dynamiek hangt hier toch
Op een mooi jaar, stelletje onderdanen
Het jaar is goed begonnenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:47 schreef Solotovski het volgende:
Wat een heerlijke dynamiek hangt hier toch
Op een mooi jaar, stelletje onderdanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |