Hoezo? Heb je die illegale een paspoort aangeboden? Mag ik dan langskomen als getuige?quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het jaar is goed begonnen
We zorgen gewoon goed voor elkaarquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Social media en privégegevens zijn niet hetzelfde schat maar thanks for caring enough om erin te snuffelen. Creep.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Ze heeft een dubbel paspoort, dus je hoeft niet te getuigenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je die illegale een paspoort aangeboden? Mag ik dan langskomen als getuige?
Ze is al binnen dus. Mooi begin van 2020quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ze heeft een dubbel paspoort, dus je hoeft niet te getuigen
Al een paar wekenquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze is al binnen dus. Mooi begin van 2020
Wat krijg jij nuquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elke keer als jij mij quote krijg ik ads over scheidingsadvocaten voor vreemdgangers, zit je op de wifi bij je vader thuis?
Lekker vriend. Nu ik nog.quote:
Wees blij dat de echte creeps hier je pohi nog niet naar je hele familie hebben gestuurdquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Social media en privégegevens zijn niet hetzelfde schat maar thanks for caring enough om erin te snuffelen. Creep.
Daar ben ik iedere dag dankbaar voorquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wees blij dat de echte creeps hier je pohi nog niet naar je hele familie hebben gestuurd
Daar dacht wch anders overquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar ben ik iedere dag dankbaar voor. Maar het is ook een wederzijdse dienst natuurlijk
Heb toevallig op dit moment iemand uit Thailand overvliegen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga je ook een buitenlandse vriendin bestellen omdat het in Nederland niet lukt?
Wch is ook een speciaal gevalquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Daar dacht wch anders over
Mooi land. Wat is de prijs/kwaliteitverhouding in vergelijking met de Filipijnen en Columbia?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb toevallig op dit moment iemand uit Thailand overvliegen.
Wie zijn de creeps?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wees blij dat de echte creeps hier je pohi nog niet naar je hele familie hebben gestuurd
De Thaise komen het beste uit de bus op dat gebied al moet je wel bedacht zijn op het feit dat ze misschien een leuter in de broek hebben hangen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi land. Wat is de prijs/kwaliteitverhouding in vergelijking met de Filipijnen en Columbia?
Een leuter is vaak wel makkelijk te herkennenquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De Thaise komen het beste uit de bus op dat gebied al moet je wel bedacht zijn op het feit dat ze misschien een leuter in de broek hebben hangen.
Boeiend, alsof een vagina zo mooi isquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De Thaise komen het beste uit de bus op dat gebied al moet je wel bedacht zijn op het feit dat ze misschien een leuter in de broek hebben hangen.
Geen idee, nooit gezien.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Boeiend, alsof een vagina zo mooi is
Juist veel lelijker. Een penis kan krachtig staan in de wind en macht uitstralen. Een vagina is gewoon een bodemloze gierputquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Boeiend, alsof een vagina zo mooi is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |