Tja, niet heel raar natuurlijk met zo'n hoeveelheid.quote:
FvD stemmen in Utrechtquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Herinner me nu dat ik gisternacht nog een hele discussie had met vriendin en vriend van mn broertje die FvD stemmen
Champagnequote:Op woensdag 1 januari 2020 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'r weinig aan
Vandaag was wel leuk in m'n stamkroeg, ook met champagne inderdaad en allemaal lekkere hapjes
Jaaaaquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja eerste week met de eerste foto’s en filmpjes is altijd zo leukKijk er nu al naar uit, dit jaar extra bijzonder
Was in zeelandquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
FvD stemmen in UtrechtJe hebt ze flink de les gelezen hoop ik?
Hmm, misschien toch maar minderen volgend jaarquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, niet heel raar natuurlijk met zo'n hoeveelheid.
Nog een gelukkig nieuwjaar trouwensquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
FvD stemmen in UtrechtJe hebt ze flink de les gelezen hoop ik?
Waarom zou je dat doen op oudejaarsavond?quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Herinner me nu dat ik gisternacht nog een hele discussie had met vriendin en vriend van mn broertje die FvD stemmen
Thanks maat, jij ook!quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog een gelukkig nieuwjaar trouwens
Mooie avond gister gehad?
Ze vroeg waar ik werkte en deed daar afkeurend overquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen op oudejaarsavond?
Ah zo, dan snap ik het. Dat moet dan wel iets als een AZC zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze vroeg waar ik werkte en deed daar afkeurend over
Zou er zelf nooit over beginnen 😬
Met de JC? Nice, waar was je daarquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Thanks maat, jij ook!
Ja, wij waren met de heren in Rotterdam. Was erg dik
Bij jou?
Waar werk je dan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze vroeg waar ik werkte en deed daar afkeurend over
Zou er zelf nooit over beginnen 😬
Fractiemedewerker bij pvda rotterdamquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah zo, dan snap ik het. Dat moet dan wel iets als een AZC zijn.
Nee met mn andere vriendengroep. Maatje woont in Rotterdam, dus daar feestje, en vervolgens met zn allen naar het vuurwerk bij de Erasmusbrug gekekenquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met de JC? Nice, waar was je daar
Ja goed. Was eerst van plan niet uit te gaan, mijn vrienden in zeeland gingen niet uit. Maar er kwamen vrienden van mn broertje over de vloer om in te drinken en die hebben me kunnen overtuigrn (na een paar potjes bussen) om toch maar mee te gaan
Klinkt goedquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee met mn andere vriendengroep. Maatje woont in Rotterdam, dus daar feestje, en vervolgens met zn allen naar het vuurwerk bij de Erasmusbrug gekeken
En God, wat een lekker spel is bussen ook he
Ja mist was weggetrokkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klinkt goed
Was er nog iets te zien door de mist.
Ja favoriete spelletje na mexxen
Ahquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fractiemedewerker bij pvda rotterdam
Nee joh, straks hebben we niks meer bij te lezen. Zitten we hier straks alleen nog met die Spanjaard.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hmm, misschien toch maar minderen volgend jaar
Neejoh, maakt mij verder ook niet uit of ik iemand mag of niet, seconde er na alweer vergeten en rest van de avond mee gedanst en gelachen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
AhNou ja, zolang je geen Che-shirt draagt en een poster van Maduro boven je bed hebt, zou ik er geen punt van maken tijdens een gezellige avond
Oh! Ja, dat moeten we niet willen nee. Dan offer ik me maar opquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee joh, straks hebben we niks meer bij te lezen. Zitten we hier straks alleen nog met die Spanjaard.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neejoh, maakt mij verder ook niet uit of ik iemand mag of niet, seconde er na alweer vergeten en rest van de avond mee gedanst en gelachen.
Maar zodra pvda ooit weer 76 zetels heeft gaan ze als eerste tegen de m-
Zal ik ook wat meer mijn best gaan doen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Ja, dat moeten we niet willen nee. Dan offer ik me maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |