quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:23 schreef Isorden het volgende:
Ok laat maar ff....
Ze zitten beneden naar Claudia te kijken
Dus idd Fakenewsquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:23 schreef Isorden het volgende:
Ok laat maar ff....
Onmenselijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:23 schreef Isorden het volgende:
Ok laat maar ff....
quote:
You Hate It Or You Love It.quote:
WELKOM TERUGquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:23 schreef Isorden het volgende:
Ok laat maar ff....
quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens, bedankt voor de gezelligheid. Ik heb deze dagen voor het eerst in 2 jaar weer echt gefokt. Nu even met de ouders doorvieren en dan tot volgend jaar
Avond is trouwens een mooie plaat.
Heb je geen stoelen die staan te wachten op een naar honing geurend ontbijt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Tsja, ik snap dat het hier staat enzo, maar ik kan er niets mee
Jij ook bedankt en nog veel plezier!quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens, bedankt voor de gezelligheid. Ik heb deze dagen voor het eerst in 2 jaar weer echt gefokt. Nu even met de ouders doorvieren en dan tot volgend jaar
Dag Mr!quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens, bedankt voor de gezelligheid
Dit herken ik wel, oud klasgenote van de middelbare schoolquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken overigens wel een CLaudia waar ik graag naar keek. (Nee, ik bedoel niet Schiffer, maar iemand uit mijn omgeving)
Boudewijn valt op oude vrouwen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Boudewijn vind mijn oma altijd zo leuk.
Neen. Gelukkig maar, want ik zit daar ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Heb je geen stoelen die staan te wachten op een naar honing geurend ontbijt?
De nummer 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |