leuke dingen zoeken wequote:
Was wel heel mooi enzo. Afrikaquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen jankdingen kijken. Genoeg dom vermaak daar.
dat vind ik leuk. Of nou ja..leuk is het verkeerde woord. Natuurrampen zijn interessant.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, geldt voor jou dus ook, zoek leuke dingen op.
Wat heb jij toch met rampen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:17 schreef Prisha het volgende:
Ik zit opwekkende YT's te kijken van de 2004 Tsunami. Ach ja.
Ik dacht geinig maar niet dus.quote:
Je leeft nogquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met rampen!Ga eens leuke science video's kijken.
Ja dat wel maar ja dan ga je wel janken ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was wel heel mooi enzo. Afrika
Waarschijnlijk vinden de eigenaren het heel erg grappig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht geinig maar niet dus.Niet voor mij.
Pff ja ergens hier :quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn zoon is wel thuisgekomen vanavond maar die zit op zijn kamer en misschien komt mijn oudste stiefzoon nog langs. Dochter zit in haar eigen huis en doet haar eigen ding. Dus ja, best saai, maar vind ik niet erg.![]()
Wanneer zie jij je dochter weer?
Ik vind dat ook wel boeiend soms, heb dat een tijd terug nog zitten bekijken van die tsunami en zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat vind ik leuk. Of nou ja..leuk is het verkeerde woord. Natuurrampen zijn interessant.
Ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden de eigenaren het heel erg grappig.
Oh dat is wel mooi. En wat laat eten nog, of is dat iets spaans?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Pff ja ergens hier :
[ afbeelding ]
Ze zitten nog te eten
Daar moet ik bij nadenken. Dat lukt de afgelopen tijd niet zo goed. Mijn hoofd zit vol.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met rampen!Ga eens leuke science video's kijken.
Wilde eigenlijk al zeggen dat dat mijn vraag niet was. Maar hier is mijn antwoord. En ik hoop dat je haar snel weer ziet.quote:
Maar je kniepertjes zien er jaloersmakend uit! Een Cloer?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik keek holiday in the wild op netflix. Janken.
Ik ben wel gefascineerd door. Forces of nature.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel boeiend soms, heb dat een tijd terug nog zitten bekijken van die tsunami en zo.
Ja de 40 euro helemaal waard. Voor de rest denk ik genetische aanlegquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je kniepertjes zien er jaloersmakend uit! Een Cloer?
Dat schijnt geinig te zijn. Goed plan van jou.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel verder met Rick and Morty
En je moest ook al studeren!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar moet ik bij nadenken. Dat lukt de afgelopen tijd niet zo goed. Mijn hoofd zit vol.
Ja das normaal.. en uitgebreid op Oudejaarsavond... zijn ze net klaar tegen moddernacht om de 12 druiven te eten ... en daarna de kroeg in ..quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi. En wat laat eten nog, of is dat iets spaans?
Ik heb echt de ballen verstand van culturen en zo, hoor af en toe wel wat van mijn zoon over andere landen maar vergeet dat dan ook weer vaak.
Geen goed plan om dieren alcohol te laten drinken. Sja, een lepeltje advocaat schijnt bij een hond te kunnen, maar of het verstandig is, is een tweede.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja.Ikke niet iig. Snel afgezet. Arme poesies.
De mijne bruint niet egaal. Totale frustratie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja de 40 euro helemaal waard. Voor de rest denk ik genetische aanleg
Is wel boeiend ja. Bepaalde dingen dan hoor, ik kijk niet alles van rampen. Bepaalde dingen ontwijk ik dan juist weer. Vooral als het dieren betreft, dat kan ik echt niet handelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben wel gefascineerd door. Forces of nature.
Doet deze ook niet helemaal hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
De mijne bruint niet egaal. Totale frustratie.
Studeren lukte niet zo bestquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En je moest ook al studeren!Zitten er stomme dingen in je hoofd?
Ik las eerst wat anders vandaar ook mn antwoord .. Dacht waar ze was .. gisteren nog aan de andere kant van de wereld ... maar dit is in Spanjequote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk al zeggen dat dat mijn vraag niet was. Maar hier is mijn antwoord. En ik hoop dat je haar snel weer ziet.
Moest na 3 min al lachenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat schijnt geinig te zijn. Goed plan van jou.
Genieten van het goede leven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das normaal.. en uitgebreid op Oudejaarsavond... zijn ze net klaar tegen moddernacht om de 12 druiven te eten ... en daarna de kroeg in ..
oh nee daar kan ik ook niet tegen. Wil ik niet zien. Diertjes....awjj.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is wel boeiend ja. Bepaalde dingen dan hoor, ik kijk niet alles van rampen. Bepaalde dingen ontwijk ik dan juist weer. Vooral als het dieren betreft, dat kan ik echt niet handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |