quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:42 schreef TillyB het volgende:
pls god 30 miljoen pls pls luv ya hun xx
1 milj is ook goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wanneer ik Gelukkig Nieuwjaar 2020 overweeg, geloof ik. Zelfs als we kilometers ver uit elkaar liggen, ben je altijd goed gewenst en bid je. Heb een prachtig nieuw jaar!
Biddend het jaar uitpls god 30 miljoen pls pls luv ya hun xx
quote:
Mja, zielig. Hier ook allemaal bange beestjes bij de 40+ SC mensen thuis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zojuist bij mijn ouders geweest.
Frasier De Superpoes zit doodsbang achter de zetel.
advocaat is the keywordquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, zielig. Hier ook allemaal bange beestjes bij de 40+ SC mensen thuis.
Hier niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, zielig. Hier ook allemaal bange beestjes bij de 40+ SC mensen thuis.
kwartels zekerquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden 2 vogels gehad, die hebben geloof ik nergens last van. Af en toe een tjilp en voor de rest niets. Gelukkig maar anders moest ik ze ook inzwachtelen.
doekje over de kooi helpt volgens mij alquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden 2 vogels gehad, die hebben geloof ik nergens last van. Af en toe een tjilp en voor de rest niets. Gelukkig maar anders moest ik ze ook inzwachtelen.
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, meestal wel, dan gaan ze slapen, worden ze iig stil.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
doekje over de kooi helpt volgens mij al
लेटस प्रेquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Laten we bidden voor de eenzame katten van GB en Recce
Prisha erenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wie t kleine niet eert
ik eer verdomme al jaren t kleine
doekje in je holquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
doekje over de kooi helpt volgens mij al
awjjjjquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
konden ze maar bij elkaar logerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
kooi in je holquote:
geen idee...iemand moet het toch een keer uitproberenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij een kat lijkt me dat niet een bijster goed plan.
Als ze toch een verse inboedel nemen...quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee...iemand moet het toch een keer uitproberen
ik heb geen advocaat in huisquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee...iemand moet het toch een keer uitproberen
eej jullie gaan nu niet raar lullen hequote:
iemand deed net rumquote:
they are in heavenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
bel je oma !! Of ze nog zwarte kip heeft
Flink over opwinden, zo blijf je lekker wakker ende alert.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
eej jullie gaan nu niet raar lullen he
Jij ook.quote:
Jij ook fijne jaarwisseling!quote:
Thanks, Sv! Van hetzelfde.quote:
U tooquote:
quote:
Gaat het mij lukken?quote:
Nou denk dat dat wat lastig wordtquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij gaat slapen als de oorlog uitbreekt?
Ja als ik moe ben ga ik wel pittenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1 minuut na twaalven meteen ronken?
77 miljoen sjampie...geloof me it is going to happenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:01 schreef sjampoeh het volgende:
Het kan niet anders dan dat het hier om 12 uur doodstil is buiten..
Het is onmogelijk dat ze zometeen nog vuurwerk overhebben![]()
Dat zou je denken maar ik denk toch dat er nog genoeg is straks.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:01 schreef sjampoeh het volgende:
nou...dit was pas het voorgerecht....hoofdmaaltijd moet nog komenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:01 schreef sjampoeh het volgende:
koekoekquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Die hebben gewoon voor zoveel geld vuuwerk gehaald
Was zelfs een jonen die voor 5000 vuurwerk had gekocht
tsja dat gastje vindt dat leukquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeg dat weet voor dat bedrag wel veel leukere dingen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou...dit was pas het voorgerecht....hoofdmaaltijd moet nog komen
Nog 2 uur, ik zit ook ineens te gapen en de top 2000 helpt niet mee dus maar weer ff youtuben.quote:
Toepjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog 2 uur, ik zit ook ineens te gapen en de top 2000 helpt niet mee dus maar weer ff youtuben.
zit je alleen of wat ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Traag traag traag.![]()
Wordt ik misschien weer wakker.
Van de mijne val je meteen in slaap.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Traag traag traag.![]()
Moet je geen langzame toestanden luisteren. Welke is van jou dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de mijne val je meteen in slaap.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Traag traag traag.![]()
Ja ik las het daarstraks al, erg verrassend. NIET.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
oeh.. nog eerder dan ik dacht
[ afbeelding ]
best wel snel ja ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
oeh.. nog eerder dan ik dacht
[ afbeelding ]
Alvast een fijne jaarwisseling Disana.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier idem. Ik wens iedereen die de herrie wil doorstaan een leuke jaarwisseling.
Trusten en het allerallerallerallerbeste voor 2020quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier idem. Ik wens iedereen die de herrie wil doorstaan een leuke jaarwisseling.
Tja, niet anders dan normaal eigenlijk, ik die mijn ding doe en hij die zijn ding doet.quote:
Dank je, fijn 2020 en slaap lekker alvast.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ook vrouwquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach liefde is grenzeloosquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, niet anders dan normaal eigenlijk, ik die mijn ding doe en hij die zijn ding doet.![]()
![]()
Komt door de champie, wordt ik moe van alleen kan ik dan weer niet slapen. Vage shit wel.
Dank je, Disana en het allerbeste in 2020!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Truste Disana fijne dreamy jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het allerbeste voor 2020 Disanaquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
en geen kids ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip. We zitten allebei achter onze pc, aan 1 tafel naast elkaar, 3 schermen naast elkaar.
Mijn zoon is wel thuisgekomen vanavond maar die zit op zijn kamer en misschien komt mijn oudste stiefzoon nog langs. Dochter zit in haar eigen huis en doet haar eigen ding. Dus ja, best saai, maar vind ik niet erg.quote:
Dan moet je ook geen jankdingen kijken. Genoeg dom vermaak daar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik keek holiday in the wild op netflix. Janken.
Ja zeg, geldt voor jou dus ook, zoek leuke dingen op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:17 schreef Prisha het volgende:
Ik zit opwekkende YT's te kijken van de 2004 Tsunami. Ach ja.
leuke dingen zoeken wequote:
Was wel heel mooi enzo. Afrikaquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen jankdingen kijken. Genoeg dom vermaak daar.
dat vind ik leuk. Of nou ja..leuk is het verkeerde woord. Natuurrampen zijn interessant.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, geldt voor jou dus ook, zoek leuke dingen op.
Wat heb jij toch met rampen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:17 schreef Prisha het volgende:
Ik zit opwekkende YT's te kijken van de 2004 Tsunami. Ach ja.
Ik dacht geinig maar niet dus.quote:
Je leeft nogquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met rampen!Ga eens leuke science video's kijken.
Ja dat wel maar ja dan ga je wel janken ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was wel heel mooi enzo. Afrika
Waarschijnlijk vinden de eigenaren het heel erg grappig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht geinig maar niet dus.Niet voor mij.
Pff ja ergens hier :quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn zoon is wel thuisgekomen vanavond maar die zit op zijn kamer en misschien komt mijn oudste stiefzoon nog langs. Dochter zit in haar eigen huis en doet haar eigen ding. Dus ja, best saai, maar vind ik niet erg.![]()
Wanneer zie jij je dochter weer?
Ik vind dat ook wel boeiend soms, heb dat een tijd terug nog zitten bekijken van die tsunami en zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat vind ik leuk. Of nou ja..leuk is het verkeerde woord. Natuurrampen zijn interessant.
Ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden de eigenaren het heel erg grappig.
Oh dat is wel mooi. En wat laat eten nog, of is dat iets spaans?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Pff ja ergens hier :
[ afbeelding ]
Ze zitten nog te eten
Daar moet ik bij nadenken. Dat lukt de afgelopen tijd niet zo goed. Mijn hoofd zit vol.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met rampen!Ga eens leuke science video's kijken.
Wilde eigenlijk al zeggen dat dat mijn vraag niet was. Maar hier is mijn antwoord. En ik hoop dat je haar snel weer ziet.quote:
Maar je kniepertjes zien er jaloersmakend uit! Een Cloer?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik keek holiday in the wild op netflix. Janken.
Ik ben wel gefascineerd door. Forces of nature.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel boeiend soms, heb dat een tijd terug nog zitten bekijken van die tsunami en zo.
Ja de 40 euro helemaal waard. Voor de rest denk ik genetische aanlegquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je kniepertjes zien er jaloersmakend uit! Een Cloer?
Dat schijnt geinig te zijn. Goed plan van jou.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel verder met Rick and Morty
En je moest ook al studeren!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar moet ik bij nadenken. Dat lukt de afgelopen tijd niet zo goed. Mijn hoofd zit vol.
Ja das normaal.. en uitgebreid op Oudejaarsavond... zijn ze net klaar tegen moddernacht om de 12 druiven te eten ... en daarna de kroeg in ..quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi. En wat laat eten nog, of is dat iets spaans?
Ik heb echt de ballen verstand van culturen en zo, hoor af en toe wel wat van mijn zoon over andere landen maar vergeet dat dan ook weer vaak.
Geen goed plan om dieren alcohol te laten drinken. Sja, een lepeltje advocaat schijnt bij een hond te kunnen, maar of het verstandig is, is een tweede.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja.Ikke niet iig. Snel afgezet. Arme poesies.
De mijne bruint niet egaal. Totale frustratie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja de 40 euro helemaal waard. Voor de rest denk ik genetische aanleg
Is wel boeiend ja. Bepaalde dingen dan hoor, ik kijk niet alles van rampen. Bepaalde dingen ontwijk ik dan juist weer. Vooral als het dieren betreft, dat kan ik echt niet handelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben wel gefascineerd door. Forces of nature.
Doet deze ook niet helemaal hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
De mijne bruint niet egaal. Totale frustratie.
Studeren lukte niet zo bestquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En je moest ook al studeren!Zitten er stomme dingen in je hoofd?
Ik las eerst wat anders vandaar ook mn antwoord .. Dacht waar ze was .. gisteren nog aan de andere kant van de wereld ... maar dit is in Spanjequote:Op dinsdag 31 december 2019 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk al zeggen dat dat mijn vraag niet was. Maar hier is mijn antwoord. En ik hoop dat je haar snel weer ziet.
Moest na 3 min al lachenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat schijnt geinig te zijn. Goed plan van jou.
Genieten van het goede leven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das normaal.. en uitgebreid op Oudejaarsavond... zijn ze net klaar tegen moddernacht om de 12 druiven te eten ... en daarna de kroeg in ..
oh nee daar kan ik ook niet tegen. Wil ik niet zien. Diertjes....awjj.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is wel boeiend ja. Bepaalde dingen dan hoor, ik kijk niet alles van rampen. Bepaalde dingen ontwijk ik dan juist weer. Vooral als het dieren betreft, dat kan ik echt niet handelen.
Oh ja, dat las ik daarstraks, ik heb echt geen idee wat beter is. Zelfde als die pilletjes, ze ogen dan wel rustiger maar eigenlijk kan zo'n dier dan niet veel meer maar in hun kopie gaat nog wel alles op volle toeren. Tja. Ik heb gelukkig alleen nog maar vogels en die reageren prima nu, oftewel, zijn zo mak als het maar kan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen goed plan om dieren alcohol te laten drinken. Sja, een lepeltje advocaat schijnt bij een hond te kunnen, maar of het verstandig is, is een tweede.
Ook niet bepaald het moment om je te concentrerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Studeren lukte niet zo bestIk kan me gewoon momenteel niet zo goed concentreren. Of focussen is een beter woord. Dat lukt niet.
Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat je niet zo goed slaapt, lijkt me. Frustrerend als je hoofd niet mee wil werken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Studeren lukte niet zo bestIk kan me gewoon momenteel niet zo goed concentreren. Of focussen is een beter woord. Dat lukt niet.
Aha, ja dat hebben we allemaal wel eens dat we ff verkeerd lezen. Geeft niets. En ze reist wat af he. Mooi hoor voor haar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las eerst wat anders vandaar ook mn antwoord .. Dacht waar ze was .. gisteren nog aan de andere kant van de wereld ... maar dit is in Spanje
"momenteel" ook wat ruimer zien. De laatste weken, maanden. Zoiets.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet bepaald het moment om je te concentreren
Raar he, rampen met mensen leuk om te kijken maar als er iets met een dier is, janken als een malle dus niet kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh nee daar kan ik ook niet tegen. Wil ik niet zien. Diertjes....awjj.
Volgens mij luistert niemand hier nog .. Staat wel aan op de achtergrondquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:28 schreef mario390 het volgende:
deze uur is beter dann de laatste de komt
speed it upquote:
Ja jij ook.quote:
Ik niet meer iig werd er te slaperig van al die langzame nummers.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij luistert niemand hier nog .. Staat wel aan op de achtergrond
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja jij ook. [ afbeelding ]
ja dat kan. Ik moet het er maar mee doen. Ik zou nu wel kunnen slapen overigens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat je niet zo goed slaapt, lijkt me. Frustrerend als je hoofd niet mee wil werken.
Ik kan het ook niet hoor momenteel..quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
"momenteel" ook wat ruimer zien. De laatste weken, maanden. Zoiets.
doe aan danquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:34 schreef Charmian het volgende:
Mijn slaaplaliedaoutfit is me heel erg hard aan het roepen nu
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja jij ook. [ afbeelding ]
Duh waar wacht je opquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:34 schreef Charmian het volgende:
Mijn slaaplaliedaoutfit is me heel erg hard aan het roepen nu
ja maar dan gaat er een domino effect onstaan he...wat eindigt inquote:
ik heb eauk een lotquote:
van al die oh ja elk jaar weer ... En al die gasten die hip denken te doen daar in het cafe...quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet meer iig werd er te slaperig van al die langzame nummers.
Op fox, foute uren muziek. lekker manquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar dan gaat er een domino effect onstaan he...wat eindigt in
Normaal lukt het niet en dan nu juist weer wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat kan. Ik moet het er maar mee doen. Ik zou nu wel kunnen slapen overigens.
Het cafe in de haven?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
van al die oh ja elk jaar weer ... En al die gasten die hip denken te doen daar in het cafe...
Ja, rare zijn het.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
van al die oh ja elk jaar weer ... En al die gasten die hip denken te doen daar in het cafe...
Alles is voor Bassiequote:Op dinsdag 31 december 2019 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg we kunnen niet allemaal de hoofdprijs winnen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat modjes eruit gooienen de boel op slot wanneer ik wilhil
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjamp gaat erop stampen, zij heeft het toch gekocht, whehehehe!
[..]
In dit geval staat mijn B voor Bassiequote:Op dinsdag 31 december 2019 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nèh, heb het al prima zo. Winnen jullie het maar.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:43 schreef mario390 het volgende:
teveel alkohol in tirol
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:43 schreef mario390 het volgende:
teveel alkohol in tirol
[ afbeelding ]
Als ik klik gaat er iets niet goed. Vage shit weer.quote:
Nee hoor, dat klopt. Zo hoort het te klinken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik klik gaat er iets niet goed. Vage shit weer.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klopt. Zo hoort het te klinken.
Jezusquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:43 schreef mario390 het volgende:
teveel alkohol in tirol
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was de laatste aflevering van Rick and Morty
Er waren laatst nieuwe. Heb je die nu alweer gekeken?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was de laatste aflevering van Rick and Morty
Seizoen 4 was 5 afleveringen? Mss komt er later meer?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er waren laatst nieuwe. Heb je die nu alweer gekeken?
Ja echt vaag,als ik hem zo aanklik en ook als ik op mijn muiswieltje klikt, hij wil ze niet weergeven.quote:
sanne ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is sanne in tirol ,ik dacht dat heb je al geplaatst
Oh, dat is net niks.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Seizoen 4 was 5 afleveringen? Mss komt er later meer?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:51 schreef TillyB het volgende:
Winkeltje inwinkeltje uit
in de pc met me meisje
kijk niet naar een prijsje
Louis vuitton Ferragamo, de smaak van een aso
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:51 schreef TillyB het volgende:
in de pc met me meisje
Doet het weer niet, wat is dit voor shit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:51 schreef TillyB het volgende:
in de pc met me meisje
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
met hesjtek #pussypower
F5 ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doet het weer niet, wat is dit voor shit.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doet het weer niet, wat is dit voor shit.
Nee, nogmaals geprobeerd maar lukt niet. Raar hoor, ken wel zelf kijken op youtube alleen het klikken op andere lukt niet.quote:
[..]
Return to eden is zoveel beter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, die heb ik pas allemaal gekeken in 2 weken tijd of zo.
Zegt me niets, ff googlen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Return to eden is zoveel beter.
OMG, dat is te oud om te kijken man.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Return to eden is zoveel beter.
Die flut series van vandaag zijn idd beter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG, dat is te oud om te kijken man.
Sommige wel. Ouwe lul.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die flut series van vandaag zijn idd beter.
PAY ME WHAT U OWE ME...quote:
Zegt de droge gleuf.quote:
Ja het is goed met je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |