Tsja, die darters ... ze hebben net geen syndroom van down.quote:
Darters, de domheid van die levens schokt me.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tsja, die darters ... ze hebben net geen syndroom van down.
Het laagste en domste allooi wat de mensheid heeft voortgebracht.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Darters, de domheid van die levens schokt me.
Om over de volgers en liefhebbers nog te zwijgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het laagste en domste allooi wat de mensheid heeft voortgebracht.
Je staat (bijna) alleen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Om over de volgers en liefhebbers nog te zwijgen.
Ga jij maar weer schaatsen kijken, nitwit.quote:
Sessler gaat schroeien dit jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik nog. Pure paniek hier. Ik heb me vooralsnog voorgenomen niet voor Sessler te gaan.
Indekken.nlquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:30 schreef Sabata het volgende:
Lijstje reeds ingeleverd, al ben ik een paar uur daarna ingestort met een zware buikgriep, dus het kan zijn dat ik half aan het ijlen was bij het samenstellen
Oh zeker, drie dekens en een plaid. Heb nog steeds ijskoude voetenquote:
Kruiken erbij vriend. Beterschap.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:24 schreef Sabata het volgende:
[..]
Oh zeker, drie dekens en een plaid. Heb nog steeds ijskoude voeten
Wat een gek ervoor geeft hequote:Op zondag 5 januari 2020 17:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb hem verstuurd. Er zit een systeem achter dit keer, maar dat is natuurlijk geen garantie. Benieuwd hoe het uitpakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |