SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntentelling:![]()
Ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 10:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik voel nu al de enorme stress
Ik ga dit keer niet voor jeugdrenners he, dat je dat weet. Dus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn longlist is af. Eén ding is zeker, Koffieplanter wint de beker.
Je liegt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga dit keer niet voor jeugdrenners he, dat je dat weet. Dus.
Nee niet. Maar jij gaat dit keer toch niet voor jeugdrenners dus.quote:
Koffieplanter’s Pedofielenhoek wordt werkelijkheid.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee niet. Maar jij gaat dit keer toch niet voor jeugdrenners dus.
Mij hou je niet voor de gek.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koffieplanter’s Pedofielenhoek wordt werkelijkheid.
Alleen maar winnende biedingen doen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef franklop het volgende:
Heb al 2 jaar een bepaald soort idee bij de eerste biedingsronde. Misschien dat ik die eens ga proberen.
Daar gaat mijn tactiekquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen maar winnende biedingen doen?
Doe je mee dit jaar?quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:42 schreef Fretwork het volgende:
Fucking complex, misschien eerst maar even een jaartje lurken om de tactieken te snappen.
Of is er nog een back-up van de eerste biedlijst van vorig jaar?
Ik begrijp dat dit even het drukste moment is, en dat het daarna enkel transfers zijn? Dan lijkt het me wel leuk, anders ga ik het nog geen 11 rondes volhoudenquote:
Je hebt je nog niet ingeschreven? Dan zal je een jaartje moeten wachten, want inschrijving is al vol.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit even het drukste moment is, en dat het daarna enkel transfers zijn? Dan lijkt het me wel leuk, anders ga ik het nog geen 11 rondes volhouden
Top, dan doe ik volgend jaar een pogingquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je hebt je nog niet ingeschreven? Dan zal je een jaartje moeten wachten, want inschrijving is al vol.
Maar simpel gezegd je hebt nu biedrondes tot je team vol is en daarna halverwege het seizoen nog een transferperiode. In de tussentijd hoef je enkel je team aan te moedigen.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je hebt je nog niet ingeschreven? Dan zal je een jaartje moeten wachten, want inschrijving is al vol.
Maar simpel gezegd je hebt nu biedrondes tot je team vol is en daarna halverwege het seizoen nog een transferperiode. In de tussentijd hoef je enkel je team aan te moedigen.
Wellicht zijn er nog reserves nodig of is er ruimte voor meer teams. @wimderon beslist lijkt me.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Top, dan doe ik volgend jaar een poging
Goede vraag..quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:42 schreef Fretwork het volgende:
Fucking complex, misschien eerst maar even een jaartje lurken om de tactieken te snappen.
Of is er nog een back-up van de eerste biedlijst van vorig jaar?
Dit waren de biedingen van ronde 1 vorig jaar:quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:43 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Goede vraag..
Ook zeer benieuwd daar naar
Hou even de vinger aan de pols voor het geval er iemand niet reageertquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Top, dan doe ik volgend jaar een poging
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:15 schreef Mani89 het volgende:
Wordt er nog iets gedaan met de tips en suggesties die ik in de suggestiebox heb gedaan?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:56 schreef wimderon het volgende:
Welke tips en suggesties hebben jullie?
Dit vond ik een erg goed idee van mezelf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk zou er aan het eind van het spel een soort bonus moeten zijn op basis van gescoorde punten. Op basis van nu zou franklop 32 punten extra krijgen, jij hebt het op een na hoogste aantal voor dus 31 extra, R_R 30 tot 1 punt voor de laagste scorer zeg maar.
Maar dat is niet zo.
Ik vond dat ik meer punten verdiende. Dat was mijn suggestie.quote:
@wimderon misschien een poll doen?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond dat ik meer punten verdiende. Dat was mijn suggestie.
Onzinquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Dit vond ik een erg goed idee van mezelf.
Top! Thanksquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hou even de vinger aan de pols voor het geval er iemand niet reageert
Poll: Verdient @Mani89 meer punten?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
@:wimderon misschien een poll doen?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Poll: Verdient @:Mani89 meer punten?
• Ja
• Nee
• Davina Michelle is een goede zangeres
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Darten is geen sport.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:14 schreef franklop het volgende:
Overigens is er volgende week ook weer dartsen. Alvast MAD vanwege late resultaten
Tsja, die darters ... ze hebben net geen syndroom van down.quote:
Darters, de domheid van die levens schokt me.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tsja, die darters ... ze hebben net geen syndroom van down.
Het laagste en domste allooi wat de mensheid heeft voortgebracht.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Darters, de domheid van die levens schokt me.
Om over de volgers en liefhebbers nog te zwijgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het laagste en domste allooi wat de mensheid heeft voortgebracht.
Je staat (bijna) alleen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Om over de volgers en liefhebbers nog te zwijgen.
Ga jij maar weer schaatsen kijken, nitwit.quote:
Sessler gaat schroeien dit jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik nog. Pure paniek hier. Ik heb me vooralsnog voorgenomen niet voor Sessler te gaan.
Indekken.nlquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:30 schreef Sabata het volgende:
Lijstje reeds ingeleverd, al ben ik een paar uur daarna ingestort met een zware buikgriep, dus het kan zijn dat ik half aan het ijlen was bij het samenstellen
Oh zeker, drie dekens en een plaid. Heb nog steeds ijskoude voetenquote:
Kruiken erbij vriend. Beterschap.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:24 schreef Sabata het volgende:
[..]
Oh zeker, drie dekens en een plaid. Heb nog steeds ijskoude voeten
Wat een gek ervoor geeft hequote:Op zondag 5 januari 2020 17:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb hem verstuurd. Er zit een systeem achter dit keer, maar dat is natuurlijk geen garantie. Benieuwd hoe het uitpakt.
79,5 miljoen op Valverde?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Monsterboden gedaan op enkele renners
Bij Novo Nordisk heb je in ieder geval weinig veranderingen.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:11 schreef hhh38 het volgende:
Hekel aan renners die naar een matig team gaan of de stap van PCT naar WT maken
Eerst nog die hele show waarin iedereen elkaar opnaait tussen 22:00 en 1:36.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgenavond rond deze tijd zitten we allemaal verwoed te F5'en
Ze zijn net klaar met dartsen? of kijkt Wim ook naar de BDOquote:Op maandag 6 januari 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Er is morgen darts dus het zal diep in de nacht zijn.
Wim kijkt ook naar de BDO.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze zijn net klaar met dartsen? of kijkt Wim ook naar de BDO
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerst nog die hele show waarin iedereen elkaar opnaait tussen 22:00 en 1:36.
Neuh dan slaap ik. Moet de volgende ochtend veel te vroeg op m'n werk zijn. Ik lees het resultaat wel terugquote:Op maandag 6 januari 2020 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerst nog die hele show waarin iedereen elkaar opnaait tussen 22:00 en 1:36.
Voor jou maakt het niets uit joh, Cort heb je echt wel voor 41 miljoen.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:wimderon, ga je serieus bdo kijken middernacht?
Vorig jaar vergeten?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze zijn net klaar met dartsen? of kijkt Wim ook naar de BDO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |