quote:
Nee joh...quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Of Diaan heeft het stiekem gekocht, en die is er binnenkort weg van.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee joh...
Happy Together was 1 van onze trouwliedjes..
Helaas wij zijn niet verder gekomen dan 15 euro.quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Peace & Diaan hebben de hoofdprijs gewonnen, denk ik.
Dat is nog ¤ 15,- meer dan ik had.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helaas wij zijn niet verder gekomen dan 15 euro.
Goedemorgen![]()
Ons vuurwerk ligt nog in de schuur.... We zagen vannacht ivm de mist zo goed als niets en hebben toen maar niets afgestoken.
Wie het kleine niet eert....quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is nog ¤ 15,- meer dan ik had.
Dat is wel heel weinig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn broertje had samen met iemand een straatje gekocht van 300 euro. Ze hadden 50 euro samen.
Goedemorgen aRd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:15 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen,
en een gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal toegewenst!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:24 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
zo, 2019 hebben we ook weer gehad
Elke dag tochquote:Op woensdag 1 januari 2020 10:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nieuw jaar, nieuwe mogelijkheden?
Subtiel, heel subtiel...quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:33 schreef peaceman het volgende:
DDM zie je de laatste tijd ook nooit meer he?!
We hebben zo goed als geen vuurwerk afgestoken ivm de mist. We zagen 1 grijze massa en hoorde alleen wat knallen. Zo jammer.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Subtiel, heel subtiel...![]()
Aan het typen te zien heeft iedereen z'n/haar vingers en ogen nog...
Nu moet je weer een jaar wachten, toch? Of mag je vandaag ook nog vuurwerk afsteken?quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben zo goed als geen vuurwerk afgestoken ivm de mist. We zagen 1 grijze massa en hoorde alleen wat knallen. Zo jammer.
Hier was het wel mistig, maar er was nog genoeg te zien.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben zo goed als geen vuurwerk afgestoken ivm de mist. We zagen 1 grijze massa en hoorde alleen wat knallen. Zo jammer.
Eigenlijk een jaar wachten, maar we gaan het vanavond afsteken als tenminste de mist weg is. Het is hier nog steeds mistig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu moet je weer een jaar wachten, toch? Of mag je vandaag ook nog vuurwerk afsteken?
Wij steken wel altijd wat siervuurwerk af om 12 uur. Voor Lennon ook leuk. Maar helaas... binnen was het inderdaad wel warmer.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier was het wel mistig, maar er was nog genoeg te zien.
Langer dan 10 minuten ben ik echter niet buiten geweest, ik ken het wel en binnen was het warmer...
Was geloof ik nog nooit zo veel uitgegeven als dit jaar, en dan tellen ze alles wat mensen uit het buitenland halen nog niet mee omdat ze daar geen zicht op hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2020 10:44 schreef Melting het volgende:
Ik zag wel dat het goed gaat met de economie, aan de hoeveelheid wat er de lucht is ingeschoten.
Gezien de idiote prijzen tegenwoordig hoeft het niet eens meer te zijn dan voorheen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:44 schreef Melting het volgende:
Ik zag wel dat het goed gaat met de economie, aan de hoeveelheid wat er de lucht is ingeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |