Vinden ze zelf ook vaak hoor buiten hun hits omquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik met veel artiesten, vaak hebben ze betere nummers gemaakt.
Wat een tuigbuurtquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo de kast kraakt gewoon hier zeg, wij hebben aan de andere kant van de wijk 2 blokken huizen die gezamelijk vuurwerk halen die stoppen om 6 uur smorgens![]()
Ieder jaar zijn er wel een aantal die ze willen lynchen, en dan siervuurwerk maar mega klappers
Ja echt dat gaat al 20 jaar zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
tot 6 uur aan één stuk door? Ai joh
Waarom zeg je dat zo raarquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh nu weet ik waar ik kappertjes van ken, American filet
a forest is één van de weinige nummers die in de top40 heeft gestaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker was lovesong, ik bedoel a forest was niet zo en charthit
Is dat de gnoom in je ui?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Allemaal van die witte mannekes
had je mn 2020 trein nog gezien?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
a forest is één van de weinige nummers die in de top40 heeft gestaan.
ik eet dat dagelijksquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tonja smult ervan en Prish krijgt de rillingen.
Ik heb er kilo's van op in m'n leven maar krijg er gek genoeg nu ook de rillingen vanquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tonja smult ervan en Prish krijgt de rillingen.
Het is erg lekker, maar dat het dagenlang rood blijft kan niet kloppen. Het hoort te verkleuren waar je bij staat, bij wijze van.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb er kilo's van op in m'n leven maar krijg er gek genoeg nu ook de rillingen van
nee is goed, maar welke 40 heb je gestemt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Black van Pearl Jam wel maar die vond jij ruk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |