Die hond gaat dus heel het huis onder schijten, explosief.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Man liep gelijk richting koelkast en er zit inmiddels een theelepeltje rum inkijken of het werkt.
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:14 schreef D. het volgende:
Mensen,
Ik wens u allen een prettige voortzetting van de avond, en alvast een fijne jaarwisseling!
Tot weer! Tot 2020!
eejjjjjjjj
Fijne avond D.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:14 schreef D. het volgende:
Mensen,
Ik wens u allen een prettige voortzetting van de avond, en alvast een fijne jaarwisseling!
Tot weer! Tot 2020!
eejjjjjjjj
D., dank je en een hele fijne avond en wisseling ook! Tot volgend jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:14 schreef D. het volgende:
Mensen,
Tot weer! Tot 2020!
eejjjjjjjj
Mooie jaarwisseling D.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:14 schreef D. het volgende:
Mensen,
Tot weer! Tot 2020!
eejjjjjjjj
WE GAAN LOS NUquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:15 schreef mario390 het volgende:
dit zingen ook helene fischer met roland kaiser
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Niet geschoten is altijd mis, hoewel hij wel een kwade dronk over zich kan hebben.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:14 schreef D. het volgende:
Mensen,
Tot weer! Tot 2020!
eejjjjjjjj
zeker was lovesong, ik bedoel a forest was niet zo en charthitquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lovesong al geweest? die is nog mooier eik
Hier welquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker was lovesong, ik bedoel a forest was niet zo en charthit
Dat heb ik met veel artiesten, vaak hebben ze betere nummers gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lovesong al geweest? die is nog mooier eik
tot 6 uur aan één stuk door? Ai johquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo de kast kraakt gewoon hier zeg, wij hebben aan de andere kant van de wijk 2 blokken huizen die gezamelijk vuurwerk halen die stoppen om 6 uur smorgens![]()
Ieder jaar zijn er wel een aantal die ze willen lynchen, en dan siervuurwerk maar mega klappers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |