Gelukkig kan mijn parkiet er wel goed tegen. Alleen als er echt een harde knal is dan begint ze een beetje te piepen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee voor dieren is het echt een drama, zeker voor honden probeer die maar eens uit te laten dan
Nee, zeg er alsjeblieft niets van, want ze schijnen tegenwoordig nergens meer voor terug te deinzen. Buurtpreventie en anders houdt het op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Jah, En t ergste is dat ik er niet teveel van durf te zeggen na al die berichten in het nieuws. Het zijn toch groepjes van minstens 5 gasten meestal.
Binnen gaat het nu goed. Gister was ze de bench ingedoken maar ze ligt nu lekker naast me te snurken. Ik heb Relaxing guitar music opstaan...daar wordt ze redelijk rustig van.
heb je geen noicecanceling oordopjes voor parkieten?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig kan mijn parkiet er wel goed tegen. Alleen als er echt een harde knal is dan begint ze een beetje te piepen.
Ja, hebben we het hier ook al over, je durft niets meer te zeggen, wat er dan gebeurt zie je dagelijks in het nieuws.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Jah, En t ergste is dat ik er niet teveel van durf te zeggen na al die berichten in het nieuws. Het zijn toch groepjes van minstens 5 gasten meestal.
Binnen gaat het nu goed. Gister was ze de bench ingedoken maar ze ligt nu lekker naast me te snurken. Ik heb Relaxing guitar music opstaan...daar wordt ze redelijk rustig van.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja hoor, vooral als ik mooi siervuurwerk zie, dan denk ik altijd 'oh dit had hij zo gaaf gevonden'. Ik ben ooit eens een keer in m'n leven op wintersport geweest in Oostenrijk. Oud & nieuw was dus gewoon supersaai, geen vuurpijltje of sterretjes helemaal niks
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
heb je geen noicecanceling oordopjes voor parkieten?
Inderdaad, je bedenkt je nog wel even voor je een groepje aan gaat spreken. Voor hetzelfde geld gooien ze een stuk vuurwerk naar je en ben je je gehoor kwijt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
heb je geen noicecanceling oordopjes voor parkieten?
Arm beest. Ik krijg met de dag een grotere hekel aan vuurwerk door deze verhalen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Inderdaad, je bedenkt je nog wel even voor je een groepje aan gaat spreken. Voor hetzelfde geld gooien ze een stuk vuurwerk naar je en ben je je gehoor kwijt.
Met mijn kat gaat het binnen niet goed. Ze kruipt helemaal ineen bij elke harde knal terwijl ze al onder het bed zit.Ze moet nog even een paar uur volhouden.
Hoe komt ze daar nou op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:04 schreef Charmian het volgende:
Mijn collega voert haar hondje advocaat...werkt prima volgens haar. Een theelepeltje om de paar uur en het beestje is vet relaxed
Dit is al gedeeltelijk gebeurd..ik was 16 geloof ik, toen ze in een halletje in de school een strijker lieten af gaan. Zowel mijn broer als ik hebben lawaaidoofheid opgelopen. Hij heeft gehoorapparaatjes, ik nog niet maar het is wel nodig want ik versta soms hele vreemde dingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Inderdaad, je bedenkt je nog wel even voor je een groepje aan gaat spreken. Voor hetzelfde geld gooien ze een stuk vuurwerk naar je en ben je je gehoor kwijt.
ach Reccequote:Met mijn kat gaat het binnen niet goed. Ze kruipt helemaal ineen bij elke harde knal terwijl ze al onder het bed zit.Ze moet nog even een paar uur volhouden.
teringjantje Till...ik wens je nog een extra maand Skykerstshit toequote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
teringjantje Till...ik wens je nog een extra maand Skykerstshit toe
Hmmm, idee, heb geen advocaat maar genoeg ander sterk spul.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:04 schreef Charmian het volgende:
Mijn collega voert haar hondje advocaat...werkt prima volgens haar. Een theelepeltje om de paar uur en het beestje is vet relaxed
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:04 schreef Charmian het volgende:
Heb je ook eieren op?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:08 schreef D. het volgende:
De knallen nemen toe in aantallen en geluid nu
ze had eerst iets anders, je hebt geloof ik ook van die kalmeringstabletjes, maar daar was hij toch nog wat gespannen van, tsja en van alcohol word je toch wat losser. En zo dus ook deze hond, die kijkt nu echt zo van /care bij harde knallen, zegt ze.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe komt ze daar nou op.![]()
Mooie oplossing.
Gewéldig!quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze had eerst iets anders, je hebt geloof ik ook van die kalmeringstabletjes, maar daar was hij toch nog wat gespannen van, tsja en van alcohol word je toch wat losser. En zo dus ook deze hond, die kijkt nu echt zo van /care bij harde knallen, zegt ze.
ik had m'n hond ingebakerd (op de manier v honden natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmmm, idee, heb geen advocaat maar genoeg ander sterk spul.
Ik heb ook een keer een strijker dicht bij me gehad nadat ik zelf al de hele dag aan het knallen was geweest. Daarna een paar dagen doof geweest. Zal vast niet goed voor m'n gehoor zijn geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:06 schreef Prisha het volgende:
Dit is al gedeeltelijk gebeurd..ik was 16 geloof ik, toen ze in een halletje in de school een strijker lieten af gaan. Zowel mijn broer als ik hebben lawaaidoofheid opgelopen. Hij heeft gehoorapparaatjes, ik nog niet maar het is wel nodig want ik versta soms hele vreemde dingen.
Dat deed ze vanochtend wel onder het dekbed, maar ze durft nu niet meer onder het bed uit.quote:ach RecceArm beestje. Ze wilt ook niet bij je wegkruipen, dat je haar wat kan troosten en beschermen?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:04 schreef Charmian het volgende:
Maar das meestal Valencia Fallas ..... Met oud en nieuw is het druiven slikken....quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Leuk! In Spanje ook die mega shows en die Chufi wel eens postte. Man, zo fraai!
Man liep gelijk richting koelkast en er zit inmiddels een theelepeltje rum inquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe komt ze daar nou op.![]()
Mooie oplossing.
Hmm, precies tijdens de ergste uren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik had m'n hond ingebakerd (op de manier v honden natuurlijk) gisteren sliep ze meteen, maar vandaag trillen.. dus werkt niet meer.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Man liep gelijk richting koelkast en er zit inmiddels een theelepeltje rum inkijken of het werkt.
Nu ga je te verquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
teringjantje Till...ik wens je nog een extra maand Skykerstshit toe
Vloeibare.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar das meestal Valencia Fallas ..... Met oud en nieuw is het druiven slikken....
Ja zo zou ik het ook doen danquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We hebben haar voor 6 uur in het buitengebied uitgelaten kon ze ook nog lekker los, dat gaat goed. Nu moet ze wachten tot het rustiger wordt want haar hier in de buurt uitlaten is een drama.
ja .. of kijk je liever Claudia de Brijquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:12 schreef sjampoeh het volgende:
tot hoe laat is de top2000 eigenlijk. echt tot 00:00 ?
Nee tot 15 januari, 02:34 in de ochtend.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:12 schreef sjampoeh het volgende:
tot hoe laat is de top2000 eigenlijk. echt tot 00:00 ?
brrrrrquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ja .. of kijk je liever Claudia de Brij
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Man liep gelijk richting koelkast en er zit inmiddels een theelepeltje rum inkijken of het werkt.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee tot 15 januari, 02:34 in de ochtend.
meh neequote:Op dinsdag 31 december 2019 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ja .. of kijk je liever Claudia de Brij
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
I'm falling
In all the good times I find myself
Longin' for change
And in the bad times I fear myself
Tell me something, boy
Aren't you tired tryin' to fill that void?
Or do you need more?
Ain't it hard keeping it so hardcore?
shallow
gawwwwd ja, ik doe wel ff een disclaimer op dit verhaaltje wantuuuuhquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Niet geschoten is altijd mis, hoewel hij wel een kwade dronk over zich kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |