poëtischquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Wat een tering lelijke schelle plaat is dat Innuendo toch ook, alsof er een trein met valse honden ontspoort in een beker vieze yoghurt of zo.
Ik heb al 3 potten thee op....moet idd veel naar het toiletquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:59 schreef sacha het volgende:
man3 wat kunnen jullie zeiken, fijne jaarwisseling mens0n!
[ afbeelding ]
Waar denk je dat die mooie kleuren vandaan komen dan?quote:
nou³ jullie ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:59 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
zo dan! verder alles goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Wat een tering lelijke schelle plaat is dat Innuendo toch ook, alsof er een trein met valse honden ontspoort in een beker vieze yoghurt of zo.
ow even noteren voordat we kletspraat krijgen dat je een zuuperd bentquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik lig er wat onhandig bij momenteel
Jij ook een fijne jaarwisseling.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:59 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
fijne jaarwisseling Sasquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:59 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Enkel thee vanavond. Morgen moet ik fris en fruitig zijn...ga een tiny house in het echt aanshouwenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow even noteren voordat we kletspraat krijgen dat je een zuuperd bent
Ohw leuk, bij broer van Voxs?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Enkel thee vanavond. Morgen moet ik fris en fruitig zijn...ga een tiny house in het echt aanshouwen
Wat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Enkel thee vanavond. Morgen moet ik fris en fruitig zijn...ga een tiny house in het echt aanshouwen
Dank je en jullie ook daar!quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:59 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog door de mist en het geknal fietsen zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er zijn op diverse wegen aanrijdingen door de mist lees ik....blij dat ik er niet uit hoef. Ik wilde thuis blijven vanavond omdat ik mijn hondje niet alleen wilde laten.
Blij toe. En ik vind het wel lekker zo ook. Beetje moe, lekker lui, hoef er niet uit of te rijden.
trek een harnas aanquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet nog door de mist en het geknal fietsen zo.
Laat treintjes maar aan mij over, jij spoort niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Daar is deze SC toch voor?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:59 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Doe je voorzichtig?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet nog door de mist en het geknal fietsen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |