quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij ook heksje...fijne jaarwisseling
Dat vind ik hun beste nummer.quote:
OV stopt toch meestal om 20:00 uurquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:55 schreef mazaru het volgende:
Er rijden geen bussen meer in Friesland. Dat wordt een zootje vanavond
na ja ik nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik hun beste nummer.
Ja? Dat wist ik niet. Ik dacht eigenlijk dat ze zelfs langer door reden op zo'n dag.quote:
Er zijn op diverse wegen aanrijdingen door de mist lees ik....blij dat ik er niet uit hoef. Ik wilde thuis blijven vanavond omdat ik mijn hondje niet alleen wilde laten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:55 schreef mazaru het volgende:
Er rijden geen bussen meer in Friesland. Dat wordt een zootje vanavond
De tegenstrijdigheden in het lied vind ik mooi. Klassiek - rock.quote:
Even gekeken. Over 6 minuten de laatste tram hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja? Dat wist ik niet. Ik dacht eigenlijk dat ze zelfs langer door reden op zo'n dag.
Het is ook niet gezond om nu buiten te zijn. Door die mist blijven alle metaaldeeltjes zweven. Niet echt best om in te ademen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er zijn op diverse wegen aanrijdingen door de mist lees ik....blij dat ik er niet uit hoef. Ik wilde thuis blijven vanavond omdat ik mijn hondje niet alleen wilde laten.
Blij toe. En ik vind het wel lekker zo ook. Beetje moe, lekker lui, hoef er niet uit of te rijden.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Even gekeken. Over 6 minuten de laatste tram hier.
lekker toch...lijkt me leuk om die dingen zelf te maken.quote:
de besten zijn Radio Gaga en I Want To Break Freequote:Op dinsdag 31 december 2019 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De tegenstrijdigheden in het lied vind ik mooi. Klassiek - rock.
Dan is het helemaal primaquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook niet gezond om nu buiten te zijn. Door die mist blijven alle metaaldeeltjes zweven. Niet echt best om in te ademen.
Zwevende metaaldeeltjes?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook niet gezond om nu buiten te zijn. Door die mist blijven alle metaaldeeltjes zweven. Niet echt best om in te ademen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |