Huh 2019 is nog anderhalf uur bezig, beste Cee.quote:
Ik ben ook echt kapotquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:42 schreef Isorden het volgende:
Ik begin een lichtelijk soort van in te kakken
Hij zakt wel steeds verder weg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is eigenlijk de enige echt psychedelische plaat die het de laatste 4, 5 jaar goed doet
Ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zitten hier ook niet-stemmers?
Ik ben er één
Okay!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een of andere puber wilde hem kapen.... sorry
Volgende is voor jou
You need:quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:42 schreef Isorden het volgende:
Ik begin een lichtelijk soort van in te kakken
Op mijn begrafenis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bij welk programma werd dit nu altijd als tune gebruikt?
Dat is pas na nummer 12.quote:
Tja teveel keus, te weinig plekquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:44 schreef Isorden het volgende:
Ik dacht dat ie op mn lijstje stond, maar t was een van mn laatste afvallers
DIt jaar heb ik gestemd. Maar dat geldt niet voor iedere editie, soms gewoon vergeten of gedacht dat ik langer de tijd had...quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zitten hier ook niet-stemmers?
Ik ben er één
Ik hoorde dat in a go go denk ik ooit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er ooit gedacht dat ze op het einde Mr Blue Sky zeiden?
quote:
quote:
Meer dan ik dachtquote:
Ja ik weet het, slecht.quote:
Door te neukenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:44 schreef Aurelius. het volgende:
Hoe zou Georgina deze baan hebben gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |