Dit, niks meer aan toe te voegenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:36 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind van alles wat ze gemaakt hebben, deze óók ultiem kut.
Hilversum (maatje van me woont daar waar we het altijd vieren met vrienden). Tegelijkertijd nooit in dat Café van de top 2000 geweest overigens. Luister liever thuis dan daar ongemakkelijk staan te doen op beeld.quote:
Die andere past meer bij Metallica en @houdjemond, maar Donna is ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zat meer aan deze te denken
Ja, op 190 ofzo. Vorig jaar ook al op 176. Toen zakte die opeens zwaaaaaar (en dat met de feministenlobby nog)quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is the Rose van Bette Midler al geweest?
Die opmerking van Ruudquote:
Zei die dat jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ruud: Voor de laatste keer Kensington. Hierna gaat de galm het cafe uit
Überhaupt al knap dat je het 10 minuten vol hebt gehoudenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:37 schreef Newone82 het volgende:
Wat een kutmuziek is het ook.
Op Pinkpoo heb ik ze na 10 minuten verlaten. Wat blijft er live ook niks van over. Zo’n matige band.
Dat dachten ze van Kane ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Over 30 jaar denken ze: Wat was Kensington een geweldige band.
Nog meegemaakt dat die in de top50 stond jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, op 190 ofzo. Vorig jaar ook al op 176. Toen zakte die opeens zwaaaaaar (en dat met de feministenlobby nog)
Ruud vindt t ook kut??quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:37 schreef Newone82 het volgende:
Op Pinkpoo heb ik ze na 10 minuten verlaten.
Is dat echt een gezellige stad ja? Lijkt me Amsterdam toch wat gezelliger zo dichtbijquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hilversum (maatje van me woont daar waar we het altijd vieren met vrienden). Tegelijkertijd nooit in dat Café van de top 2000 geweest overigens. Luister liever thuis dan daar ongemakkelijk staan te doen op beeld.
Ik heb het niet gehoord. Ik was aan de telefoon. Welke opmerking had hij?quote:
Dat was jaarlijks een zekerheidje tot 2012 ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:38 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nog meegemaakt dat die in de top50 stond ja
Blijkbaarquote:
Dat lijkt me erg sterk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Is dat echt een gezellige stad ja? Lijkt me Amsterdam toch wat gezelliger zo dichtbij
True.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Überhaupt al knap dat je het 10 minuten vol hebt gehouden
Voor de laatste keer Kensington. Hierna gaat de galm het cafe uitquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord. Ik was aan de telefoon. Welke opmerking had hij?
Ik denk eerder dat ze zeggen: Kensington? Nee ken ik niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Over 30 jaar denken ze: Wat was Kensington een geweldige band.
Die zijn ook flink weggezakt inmiddels, niet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat dachten ze van Kane ook
Meer drinkenquote:
Wat zei Caro?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:38 schreef Kyran het volgende:
Wel mooie opmerkingen vandaag van de DJ's etc. Ruud die Kensington een disje geeft, Caroline over Coldplay
Hij had 'm gewoon mogen skippenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ruud: Voor de laatste keer Kensington. Hierna gaat de galm het cafe uit
Die naam mag niet genoemd worden ja, straks komen ze nog bij elkaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat dachten ze van Kane ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |