SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Heb je therapie nodigquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:13 schreef sasquatsch het volgende:
Stemlijstgenot!![]()
![]()
![]()
De laatste van dit jaar
Van de nieuwe hedendaagse muziek, mag deze dat echt welquote:
Ik niet...quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leest er eigenlijk nog iemand de OP
Komt goed, ik ben weer thuisquote:
Ja, dat doe ik nu.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat zou het mooi zijn als je dit nummer weer voor het eerst zou kunnen horen
Ik kijk altijd alleen of mijn linkjes er nog in staan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat heerlijke rauwe randje in de stem, dat hebben Gilmour of Waters toch niet. En dan die schitterende compositie erbijquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is een levensgevaarlijke opmerking, en dat zeg ik als groot Kiwanuka-fan.
Top!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Komt goed, ik ben weer thuis
Ik vind het tempo er nu wel echt uit. Wordt nog spannend.quote:
Die is idd gevaarlijk, maar die intro van die versie op YouTube van dit nummer in die woonkamer is wel heeeeeeeel erg tintje Pink Floyd (en imo de mooiste versie van dit nummer, bijna goddelijk).quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is toch veel mooier dan alles wat Pink Floyd heeft gemaakt![]()
Recordaantal topics in 2017.quote:
OscarMopperKontGodquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Komt goed, ik ben weer thuis
Tijd om te T-T-T-T-TURBOPOSTEN met z'n allen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het tempo er nu wel echt uit. Wordt nog spannend.
Dit jaar niet op gestemd. (Vorig jaar wel op Telegraph Road)quote:
Die heb ik nog geen enkele keer gelezen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn vriendin gebruikt tegenwoordig ook altijd het fabelachtige Pino112.nl voor al haar Top 2000 feitjes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd alleen of mijn linkjes er nog in staan.
DagoDuck heeft vast paraat hoever we voor of achterlopen nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tijd om te T-T-T-T-TURBOPOSTEN met z'n allen?
Ja, mee eens. Solid Ground sowieso.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef tompsv18 het volgende:
Van z'n nieuwste album mag Solid Ground er volgend jaar wel in. Of Piano Joint.
Het zegt me niets, vorig jaar was ik er niet met de Top 2000 en jaar ervoor was ie vroeg in de ochtend. Ik weet wel dat Rob wilde dat we erop gingen stemmen.quote:
Beste muziek van de laatste 10 jaar, ik vind dit mooier dan Danny Vera’s Rollercoaster bv.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:15 schreef Zorro het volgende:
Och het is best mooi. Echt.
Maar is dit Top 100 mooi? Mwah.
Jup. Duurt ook nog wel heel even.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Shit ja krijgen we Shallow echt nog?
https://app.mackayanalytics.nl/fullrankingquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn vriendin gebruikt tegenwoordig ook altijd het fabelachtige Pino112.nl voor al haar Top 2000 feitjes.
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Zorro het volgende:
Als ik nou gewoon zeg dat dit een grandioos kutnummer is....
Slimme tactiek. Veel reacties die het oneens zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Zorro het volgende:
Wat een godenvriendin heb jijquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn vriendin gebruikt tegenwoordig ook altijd het fabelachtige Pino112.nl voor al haar Top 2000 feitjes.
Dan ben je afquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Zorro het volgende:
Een paar dagen geleden gedaan. Toen zag alles er nog ok uit. Is ermee gekloot?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neequote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Zorro het volgende:
Net zo goed kerel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groenteboeren zijn prima ja, maar die hoor je met de protesten amper.
en op welk forum post ze die ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie zorgen in dit topic al voor genoeg therapie. Maar bedankt!quote:
Sorry vind ik veel ergerquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Shit ja krijgen we Shallow echt nog?
Dat is altijd wel een beetje rond deze tijd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het tempo er nu wel echt uit. Wordt nog spannend.
Dat is dan ook een hype die volgend jaar uit de top100 isquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Beste muziek van de laatste 10 jaar, ik vind dit mooier dan Danny Vera’s Rollercoaster bv.
Ken ik niet. Morgen maar eens luisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Solid Ground sowieso.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Zorro het volgende:
Je vergat: "vele malen"quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Newone82 het volgende:
ik vind dit mooier dan Danny Vera’s Rollercoaster bv.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Slimme tactiek. Veel reacties die het oneens zijn.
Dit is pas een gevaarlijke opmerkingquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Zorro het volgende:
Pokemonsong ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef iBenny het volgende:
Waar komt dit nummer zo vandaan? Want een hit is het toch niet echt geweest?
Nou dan zou ik me maar zorgen gaan maken om je relatie hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Zorro het volgende:
Ik vind persoonlijk Rollercoaster helemaal niksquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Beste muziek van de laatste 10 jaar, ik vind dit mooier dan Danny Vera’s Rollercoaster bv.
Daar was ik ook bijquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Newone82 het volgende:
Zooo mooi. Live gezien op Pinkpop dit jaar. Traantje gelaten toen.
Volgens mij is Stenders daar hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor, maar could be wrong. Daar ken ik dit nr van iig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Rollercoaster helemaal niks
Goed voor de recordpoging.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Slimme tactiek. Veel reacties die het oneens zijn.
Misschien kan ze ook meeposten hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rob Stenders heeft het hoe ik het begreep ontzettend geplugd vorig jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef iBenny het volgende:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een godenvriendin heb jij.
'Ja wel een beetje een vreemde naam' zeker?
Is van zijn nieuwe album dit jaar; 1 november uitgekomen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ken ik niet. Morgen maar eens luisteren.
Dat geldt ook voor Rollercoasterquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij is Stenders daar hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor, maar could be wrong. Daar ken ik dit nr van iig.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:18 schreef Zorro het volgende:
Het heeft wel al een aantal reacties opgeleverd. Dat ga ik vaker doen.
Prachtig was het he?!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Newone82 het volgende:
Zooo mooi. Live gezien op Pinkpop dit jaar. Traantje gelaten toen.
"Iemand" (maar zéker niet Scorpion17) had een stemadvies gegeven. Dit heb ik ietwat aangepast.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden gedaan. Toen zag alles er nog ok uit. Is ermee gekloot?
Vorig jaar riep hij op tot stemmen in de top 2000 quiz van DWDDquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij is Stenders daar hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor, maar could be wrong. Daar ken ik dit nr van iig.
Nee hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:18 schreef Isorden het volgende:
Volgens mij heeft de helft van de nog aanwezigen hierop gestemd
Ik heb dat nummer van Danny Vera nog helemaal niet gehoord, dus ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Newone82 het volgende:
[..]
#metooquote:
Dat heb ik nou ook, en dat meen ik wel echt,.quote:
Zoveel gegeten?quote:
Ja ik ben dus benieuwd wat @Kyran hier van vind.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het is wel leuk hoor, kabbelt lekker voort.
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien kan ze ook meeposten hier.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan zou ik me maar zorgen gaan maken om je relatie hoor
Tis jouw schuld dat BohRhap weer op 1 staat volgend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Iemand" (maar zéker niet Scorpion17) had een stemadvies gegeven. Dit heb ik ietwat aangepast.
Ahaaa!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Rob Stenders heeft het hoe ik het begreep ontzettend geplugd vorig jaar.
Blof is serieus nog best vermakelijk op een festivalletje met wat bier in je mik hoor. Niet op hele hoge posities in de top 2000 nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is eindeloos goed. En moderne klassiekers hebben we hard nodig om het voetvolk voor te blijven met bagger als Kensington en Bløf die hoger staan dan dit.
Jpa, tis wel mooi maar niet 100% mn ding.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik weet wel dat ik er niet op ga stemmen.
Erg jammer dat die niet in de lijst staat trouwens, die is veel leuker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hee leuk, Free met All right now.
Ze willen daarom ook juist naar beneden, naar de hel.quote:
Ik mis een solo, en wat uitdagende instrumenten hier en daar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jpa, tis wel mooi maar niet 100% mn ding.
Heb ik bij meeste nummers van ze welquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:19 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik best overgewaardeerd van AC/DC.
Vaarwelquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef Nizno het volgende:
dames en heren, ik ga even lekker gourmetten (niet mijn suggestie maar gelukkig ook niet mijn huis) dus ik zie jullie later deze avond wel weer.
Oh, dat snap ik wel. Een nummer als Wat Zou Je Doen is pure cult.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blof is serieus nog best vermakelijk op een festivalletje met wat bier in je mik hoor. Niet op hele hoge posities in de top 2000 nee.
Ja het is nog iets te liefjes of zo, mee eens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mis een solo, en wat uitdagende instrumenten hier en daar.
Eet smakelijk en alvast de beste wensen voor 2020!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef Nizno het volgende:
dames en heren, ik ga even lekker gourmetten (niet mijn suggestie maar gelukkig ook niet mijn huis) dus ik zie jullie later deze avond wel weer.
Onderweg naar Scheveningen?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef alopio het volgende:
middag mensen
Iedereen klaar voor oud en nieuw. Wie gaan de laatste uurtjes hier nog meemaken? Ik ga ze traditie getrouw missen
Dat is dan ook de beste site voor de feitjes. En betrouwbaarder dan die van Radio 2 zelfquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot laterquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef Nizno het volgende:
ik ga met de autoquote:
Over de Highway to Hell gesprokenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef Nizno het volgende:
dames en heren, ik ga even lekker gourmetten
Goede jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef Nizno het volgende:
Doe ze de groeten!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik ga naar de Highway naar Kyran en fam!![]()
Eend smakelijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik vind eigenlijk alles tot aan Blauwe Ruis wel goed te duwen, niet voor een hoge positie in de top 2000 maar het luistert allemaal best lekker weg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik wel. Een nummer als Wat Zou Je Doen is pure cult.
Heul veul plezier!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
KLOOTZAK!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, dit is al bij de Nederlandse grens, kun je nagaan.quote:
Beste concert van de dag!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef alopio het volgende:
middag mensen
Iedereen klaar voor oud en nieuw. Wie gaan de laatste uurtjes hier nog meemaken? Ik ga ze traditie getrouw missen
Had dan beter SFTD kunnen zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:22 schreef MTheBassman het volgende:
wel typisch dat ie #66 is.
Manipulatie?
Muziek bij Fleetwood Mac was ook best goed.quote:
Mag dan Number Of The Beast van Iron Maiden op 666?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:22 schreef MTheBassman het volgende:
wel typisch dat ie #66 is.
Manipulatie?
Bij jou ruikt de allermooiste straathoek dus ook naar koffie en bier?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk alles tot aan Blauwe Ruis wel goed te duwen, niet voor een hoge positie in de top 2000 maar het luistert allemaal best lekker weg.
Vanaf Omarm ging het gruwelijk mis.
Ja Zaterdag vind ik wel een vrij pover liedje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij jou ruikt de allermooiste straathoek dus ook naar koffie en bier?
Daar was het al niet meer te doen met die smerige uitspraak van de "t" bij hemquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En de songtekst van Holiday In Spain is ook zo extreem slecht dat het hilarisch wordt.quote:
Geen plannen zijn ook plannenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:22 schreef ok01 het volgende:
[..]Ik heb geen plannen dit jaar, dus ik blijf nog wel even
Wij dat huisje zonder dak sinds netquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik ga naar de Highway to Kyran en fam!![]()
Ook daar kan zaad over.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat zusje van Olcay heeft zo'n kindergezichtje
Wel een aardige transliteratie nog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En de songtekst van Holiday In Spain is ook zo extreem slecht dat het hilarisch wordt.
Fijn toch? Kan je je fantasie uitleven, zonder dat het illegaal isquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iedereen heeft het ook maar over 'het zusje van Olcay'. Volgens mij weet niemand hoe ze heetquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Is die Georgina het zusje van Olcay?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik hoop altijd maar dat ze zwaar aan de drugs zaten bij het schrijven van die tekst, dat maakt het iets begrijpelijker voor mequote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En de songtekst van Holiday In Spain is ook zo extreem slecht dat het hilarisch wordt.
Ik vind Gimme Shelter mooier maar ik kan er mee leven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Paint It Black dit jaar de hoogstenetjes hoor
Aangenaamquote:
Ik heb nooit echt zin gehad om door het oeuvre van Bløf heen te ploegen. Ik hoor wel eens wat voorbij komen en dan vind ik het best haha.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Zaterdag vind ik wel een vrij pover liedje.
De muziek zekerquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muziek bij Fleetwood Mac was ook best goed.
Pleased to meet youquote:
Ik weet zelfs niet eens wie Olcay is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Iedereen heeft het ook maar over 'het zusje van Olcay'. Volgens mij weet niemand hoe ze heet
Dat vind ik er ook altijd zo naar aan, ik blijf dit jaar lekker thuis met een fles Champagnequote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen plannen zijn ook plannen
Oud en nieuw is best een raar feest, dat verplichte is altijd zo vervelend
Zou je haar doen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Houden zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet eens wie Olcay is.
Zie je toch en hoor je. Yes. Dus hij neukt haar zus en doet het op de radio met haar zus😂quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is die Georgina het zusje van Olcay?
Yes en nu je die naam zo noemt, beetje het gezichtje van Georgina Verbaan 20 jaar geledenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is die Georgina het zusje van Olcay?
Ik zet het ook niet vrijwillig op, maar als het oudere werk zo ergens langskomt kan ik het wel aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt zin gehad om door het oeuvre van Bløf heen te ploegen. Ik hoor wel eens wat voorbij komen en dan vind ik het best haha.
M'n schoenen zijn gejatquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat ze zwaar aan de drugs zaten bij het schrijven van die tekst, dat maakt het iets begrijpelijker voor me
Het wordt steeds ergerquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoe is het met de mist bij jullie?
Hier is de school tegenover niet meer te zien
Zicht minder dan 10 meter, gok ik zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoe is het met de mist bij jullie?
Hier is de school tegenover niet meer te zien
Zometeen na Killing in the Name kunnen ze ons opvegen denk ik.quote:
Goede keuze! Een van de redenen dat wij lekker met vakantie zijn, geen verplichtingen, straks hapje eten. Om 12 uur even door de stad lopen en dan is het lekker klaar weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat vind ik er ook altijd zo naar aan, ik blijf dit jaar lekker thuis met een fles Champagne
Nog steeds geen mistquote:
De zang ook, zolang die niet van de dames wasquote:
Ik zie niet 1 spookrijder, maar wel 100!quote:
Er zullen wat vingers en ogen verloren gaanquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zicht minder dan 10 meter, gok ik zo.
Wordt leuk met vuurwerk afsteken straks
Klinkt ook als een mooi planquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Goede keuze! Een van de redenen dat wij lekker met vakantie zijn, geen verplichtingen, straks hapje eten. Om 12 uur even door de stad lopen en dan is het lekker klaar weer
Ze ziet er wel een stuk jonger uit. Wel goed bekeken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zie je toch en hoor je. Yes. Dus hij neukt haar zus en doet het op de radio met haar zus😂
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De zang ook, zolang die niet van de dames was
Het is een soort teaser..want wat is er dan nog?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
M'n schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten
Want er is nog wel wat
Hou die gedachte vast.
Ik zie door de bommen de mist niet meerquote:
Is dat een echt kaartje van nu?quote:
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ontploft hier even een Tsar Bomba. Rip.
Hoe is het nou, wonen op de Gaza Strook?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ontploft hier even een Tsar Bomba. Rip.
quote:
Het is zo'n naar vooruitzicht dat die nog moet komenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Kensington nu trouwens nog steeds geen Sorry gezegd? Vermoeiend.
Dichterbij dan je denkt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Kensington nu trouwens nog steeds geen Sorry gezegd? Vermoeiend.
Bananen en drankquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is een soort teaser..want wat is er dan nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |