SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Ik vermoed dat laatste, zo heel naamsbekend zijn ze nou ook weer niet toch?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Benieuwd of Roxette volgend jaar gaat stijgen of dat dat te ver uit het geheugen ligt
Thijs van Leer, absolute godquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die laatste zinnen worden schijnbaar door Thijs van Leer gezongen, Liesbeth haalde ze niet.
De voorlaatste.quote:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef houdjemond het volgende:
Ruud is best nuchter voor de 31ste eigenlijk
Of gewoon net zo dronken als alle andere dagen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef houdjemond het volgende:
Ruud is best nuchter voor de 31ste eigenlijk
Let It Be komt nog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef Zorro het volgende:
A Dy In The Life is toch al geweest,, hoe kan er dan nog een Beatles nummer komen?
batmannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
De helft van de Beatles nu welquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wist niet dat de Beatles Jules Deelder kenden.
Nog 1quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:34 schreef skysherrif het volgende:
Komen er nog meer beatle nummers hierna
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zing dit altijd voor mn ouders.
" Dont fooorget, to let us into your testament"
En dat dan op Werchter de rest van het weekend zingen, op de camping, in de toiletten, in de rij voor eten. Het hele weekend door nananananananananana.quote:
Neuhquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Of gewoon net zo dronken als alle andere dagen.
altijd batman +100quote:
Let it Be en ook nog 1 van de 4 soloquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:34 schreef skysherrif het volgende:
Komen er nog meer beatle nummers hierna
Stel je voor zegquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Let it Be en ook nog 1 van de 4 solo
De oplossing ligt voor de hand, Scorp!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanavond naar een feestje in Amsterdam waar ik niet zo heel veel zin in heb
Ringo solo, ik wist het welquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh imagine natuurlijk nogquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
I know, maar in mn eentje oud en nieuw vieren ga ik ook niet doen, en vindt mn vriendin ook niet zo tof ;-)quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De oplossing ligt voor de hand, Scorp!
same. dit is de meest melancholische dag van het jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanavond naar een feestje in Amsterdam waar ik niet zo heel veel zin in heb (is gekaapt door een husigenoot van de eigenlijke organisator die allemaal brabantse boerenvrienden heeft uitgenodigd). En van deze dag word ik altijd facking melancholisch, dus ik neem alvast maar n whisky
Of je verjaardagquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
same. dit is de meest melancholische dag van het jaar
Ondanks dat werden het wel Sterren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De Beatles mochten ter promotie niet het woors 'Jude' op ramen schilderen, want... nou ja...
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:38 schreef Ferdo het volgende:
Hoe ging de tekst aan het einde ook alweer?
quote:
In hun Hamburgse tijd?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De Beatles mochten ter promotie niet het woors 'Jude' op ramen schilderen, want... nou ja...
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ondanks dat werden het wel Sterren.
En dat terwijl er geen toekomst was voor gitaarmuziek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ondanks dat werden het wel Sterren.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
NAAAAAAAAAAAAAAAA NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NAAAAAAAAAAAAAAAAAA NANANANANANANNA
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:36 schreef Hamlapjes het volgende:
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANAAAAAAAAAAAAAAANNAAAAAAAAAAANANANANAAAAAAAAAA
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
batmanquote:
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANANANANANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:39 schreef houdjemond het volgende:
En nu allemaal![]()
NAAAAAANAAAAANAAAAANANANAAAA
En de concertagendaquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
batman
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
batman
Uiteraard ook die.quote:
Die zat niet in Supertramp hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Rudy blijf ik de mooiste vinden van Supertramp.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zat niet in Supertramp hoor
Stond er ooit ook in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Rudy blijf ik de mooiste vinden van Supertramp.
Zit dat ding nog ingepakt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Westminster...
Vannacht om 1.00 uur daar ook altijd een feest...
quote:
Niet dat ik weet. Hoeft niet van mij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is hier al een minarettenversie van?
Samen met de gesproken tekst van de Paus...quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef Sabata het volgende:
Zit zelfs een stukje in dat Jean Michel Jarre nog in Revolution gebruikte
Even standje fuck de buren.quote:
Aces High <3quote:
Idd, valt me nog mee dat deze niet weggezakt is, vraag me alleen af of Supertramp nou echt zo bekend is bij de jongere generaties...quote:
Ja, was voorgaande jaren ook geloof ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, maar de klokken worden speciaal voor vanavond uit het vet gehaald...
STEMLIJST GENOT ALLESquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
En dan komt School ook nog
JAAAAAAquote:
Stond ook in de keuzelijst ja. Op gestemdquote:
Ik ken alleen Schoolquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Idd, valt me nog mee dat deze niet weggezakt is, vraag me alleen af of Supertramp nou echt zo bekend is bij de jongere generaties...
quote:
Ik heb op deze gestemd. Niet op School. Ik stem uit principe maar op 1 nummer van een band. Nooit 2 of meer.quote:
Kenner, absolute kenner.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef Isorden het volgende:
Eerst is zo bij mij de laatste Michael deze lijst aan de beurt
Pff.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit intro wel iets te lang duren.
Ik welquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb op deze gestemd. Niet op School. Ik stem uit principe maar op 1 nummer van een band. Nooit 2 of meer.
https://www.pino112.nl/top2000/jaar.phpquote:
Ze zijn er nog, gedisciplineerde mensenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb op deze gestemd. Niet op School. Ik stem uit principe maar op 1 nummer van een band. Nooit 2 of meer.
Vorig jaar hier leren kennen.....quote:
quote:
Plasopvangding bij zich.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:46 schreef peaceman het volgende:
Isorden ben jij al achter je pc vandaan geweest sinds gisteren?
Ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze zijn er nog, gedisciplineerde mensen
Wilde ik ook. Alleen niet gelukt bij Dire Straits.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, voor de sanitaire behoeftes en om te etenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:46 schreef peaceman het volgende:
Isorden ben jij al achter je pc vandaan geweest sinds gisteren?
Verschrikkelijk goede zanger; of je zou het kunstenaar mogen noemen. Het geheel van zijn nieuwe album is weer top.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vorig jaar hier leren kennen.....
Boooooohhhh das veel moois
Je vader was een superzwerver???quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Supertramp
Koppel ik altijd aan mijn vader
Mja, niet geheel onverdiend denk ik. De perfecte Café-karaokeplaat. Dquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
In Belgie begint de Piano man-hype n ok toe te slaan.
Nu op 13 in 1000 Klassiekers, op 28 in de Tijdloze
en GENIETENquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar te luisteren, verder niet
Jij niet dan?quote:
Sommige mensen fappen of soppen graag op muziek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar te luisteren, verder niet
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
Ruud de Wild heeft de vervelendste sidekicks van allemaal.
Hij lijkt ook wel een beetje te vallen op bruine dames met chagrijnige hoofden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
en zijn sidekicks hebben de vervendste DJquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
Mag nog wel een keertje.quote:
En domme Brabantse accentenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij lijkt ook wel een beetje te vallen op bruine dames met chagrijnige hoofden.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Vóór Papa ga ik er snel officieel vandoor.
Succes met het topic hunten en een fijne jaarwisseling!
Tot ziensquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Fijne jaarwisseling MM!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Geen scheten meer latenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wow, dat was een harde knal hier.
Bye! Veel plezier vanavondquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
Lieve FOK!kers, ik ben inmiddels met een tas vol oliebollen onderweg naar het oud&nieuw feestje.
Was weer echt gezellig, veel gelachen en weer veel muziek (en met name titels) leren kennen. Bedankt!
Wees voorzichtig allemaal vanavond. Heel fijne jaarwisseling en tot volgend jaar![]()
![]()
![]()
Denk dat je het bij de wat meer obscure bandjes nog genoeg ziet hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Worden tegenwoordig niet zo veel meer op platen gezet, toch, zulke ouvertures?
Doeiquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
Lieve FOK!kers, ik ben inmiddels met een tas vol oliebollen onderweg naar het oud&nieuw feestje.
Was weer echt gezellig, veel gelachen en weer veel muziek (en met name titels) leren kennen. Bedankt!
Wees voorzichtig allemaal vanavond. Heel fijne jaarwisseling en tot volgend jaar![]()
![]()
![]()
Heel veel plezier ess! En goede jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Nee, ik zal me in proberen te houden.quote:
Fijne avond MMquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Fijne jaarwisseling Essy! Bedankt voor al het lachenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Sorry,gisteren bruine bonen gegetenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wow, dat was een harde knal hier.
Insgelijskch, heul veul plezier en een fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Tot ziensquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Goeie jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
HEEL veel plezier Ess!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
Heel fijne jaarwisseling en tot volgend jaar![]()
Dankje Ess, voor jou hetzelfde. Tot volgend jaar!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Je hebt wel gelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Aan de verlaters: ZWAKKELINGEN!
Nee, jullie ook een fijne jaarwisseling! En tot volgend jaar hier of misschien eerder elders!
fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Dan moeten we nu nog even ons best doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met steeds minder mensen gaan we dat topicrecord natuurlijk nooit meer halen
Fijne jaarwisseling essnhills! Mooi om te zien dat er een keer een uur was waarin je alle muziek kendequote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Ik hoor het al. Verhaalt melkboer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:53 schreef Sabata het volgende:
Nou ja t klopt wel, ik lijk steeds meer op Pa
- baardgroei
- zelfde stem
- allebei een goddeloos geloof (haha)
- zelfde feeling voor muziek
- allebei verzot op autorijden en we houden niet van bier
alleen:
- niet dezelfde ogen (bruin versus grijsgroen)
- niet dezelfde handen (kolenschopen versus computerhandjes)
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:51 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moeten we nu nog even ons best doen
gezellig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:53 schreef Lonaa het volgende:
aan iedereen die vertrekt. Ik ben er nog wel even.
Dat was toch altijd pas rond 20:00-21:00 uur ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef tompsv18 het volgende:
We komen nu op het punt dat de ene na de andere het topic gaat verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |