Zit te twijfelen tussen MoP en Killing In The Namequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat behalve One (Metallica) mijn grootste genotplaat gaat worden. Ik kan niet in woorden beschrijven hoe geweldig ik dat nummer vind.
Ik zou wright ook prima vindenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Morgen Van Gerwen wereldkampioen zien worden, ook traditie
Wright is een chokergod in finales. Zie m graag weer falenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou wright ook prima vinden
Jep. Telegraph Road is al jaren het hoogtepunt van de T2000.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Telegraph Road van Dire Strais
Klassiek, altijd mooiquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen vanaf 11.15
Rechtstreeks verslag van het traditionele nieuwjaarsconcert.
Johan Strauss en tijdgenoten staan centraal in het traditionele Nieuwjaarsconcert door de Wiener Philharmoniker. Op de bok in de Musikverein in Wenen staat de Let Andris Nelsons. De chef-dirigent van de Boston Symphony Orchestra en 'Kapellmeister' van het Gewandhausorchester in Leipzig maakt zijn debuut bij het Nieuwjaarsconcert.
Haha ik bedoel primetime door het jaar heenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Paranoid Android was gewoon primetime hoor. En Street Spirit heeft ook meermaals rond plek 100 gestaan.
KITN is ook geweldig headbangen, maar geen meesterwerk a la MoPquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zit te twijfelen tussen MoP en Killing In The Name
Nee het is alleen doctorquote:
Nou ten eerste is het geen skieeën, maar schansspringen. Ten tweede: zo ver mogelijk springen = betere punten. Bij slechte wind krijg je er wat punten bij (want moeilijker om ver te springen) en vice versa.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
@:heywoodu leg eens uit bitte 🥺
Ga dan subiet naar of hofermanquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Isorden het volgende:
IK BEN ECHT AL DIE RECLAMES KOTS EN KOTS BEU
Bedankt!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ten eerste is het geen skieeën, maar schansspringen. Ten tweede: zo ver mogelijk springen = betere punten. Bij slechte wind krijg je er wat punten bij (want moeilijker om ver te springen) en vice versa.
Which doctor?quote:
QFTquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
Stelling: Master of Puppets is de Bohemian Rhapsody van thrash metal.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Telegraph Road van Dire Strais
Close, but no cigar.quote:
MultifoCAAAAAALe bril.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Isorden het volgende:
Ben KITN wat later begonnen te waarderen, dus misschien is het wel recency bias.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
KITN is ook geweldig headbangen, maar geen meesterwerk a la MoP
Neem een voedselbon en praat met godquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Isorden het volgende:
En ten derde: de schoonheid van je sprong telt ook mee, want jurysport.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ten eerste is het geen skieeën, maar schansspringen. Ten tweede: zo ver mogelijk springen = betere punten. Bij slechte wind krijg je er wat punten bij (want moeilijker om ver te springen) en vice versa.
Hadden we dit gesprek gister niet ook al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |