quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:34 schreef houdjemond het volgende:
En nu allemaal bekken dicht of meezingen
Sowieso als Angels een paar plekken hoger staat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:34 schreef BillDauterive het volgende:
Deze had van mij wel hoger gemogen.
Dat was ook wel een explosie aan bonusquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bowie zakt ook iets jaar een beetje verder terug sinds zijn dodenbonus.
Von der Erdequote:
Heb nooit zo goed begrepen waarom Heroes het hoogst staat. Die is goed, maar dit is gewoon een klassieker.quote:
De verbinding is nu al slecht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:34 schreef BillDauterive het volgende:
Deze had van mij wel hoger gemogen.
Precies daarom. Niks aan haar gehad, wel aan de ARD en ZDF. De leraar die ik daarna had snapte het wel: hij was fan van Gross-Stadtrevier en blijkbaar had ik onbewust een Hamburgs accent aangeleerdquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... en verder zocht ze het maar uit?
Klopt.quote:
Je weet dat Avond al jarenlang in de top 10 staat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Ramses sowieso erg goed scoort in de Top 2000, als je vergelijkt met Boudewijn de Groot doet Laat Me het toch een stuk beter dan Testament en Verdronken Vlinder.
Dansen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef SpaceOddity het volgende:
Oei, net op tijd terug van de boodschappen
Deze voelt wat minder "commercieel" zegmaar. Meer zijn eigen aparte stijl. Dieper. Complexer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb nooit zo goed begrepen waarom Heroes het hoogst staat. Die is goed, maar dit is gewoon een klassieker.
quote:
Nice.quote:
Ja, maar de rest van het materiaal van Boudewijn (wat overwegend hoog stond vroeger, maar dat terzijde) lijkt minder goed te blijven hangen dan het materiaal van Ramses.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je weet dat Avond al jarenlang in de top 10 staat?
Private Investigations?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:36 schreef Guanabana het volgende:
Zo volgend uur is wel genot zeg, met 2 stemplaten.
Ok boomer.quote:
Je bedoelt dat Heroes wat minder commercieel is hoop ik?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Deze voelt wat minder "commercieel" zegmaar. Meer zijn eigen aparte stijl. Dieper. Complexer.
Samequote:Op dinsdag 31 december 2019 14:37 schreef Guanabana het volgende:
Is me (nog) niet gelukt om David Bowie's muziek echt te waarderen.
Both is good.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb nooit zo goed begrepen waarom Heroes het hoogst staat. Die is goed, maar dit is gewoon een klassieker.
Jij bent smerig af nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:37 schreef Guanabana het volgende:
Is me (nog) niet gelukt om David Bowie's muziek echt te waarderen.
Ok, is meneer Boomer?quote:
Goedzoquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:37 schreef Isorden het volgende:
* Isorden zet dit nummer op de lijst voor volgend jaar
Heroes was wel het wat commercielere geluid tov Low natuurlijk. Maar ik vind dit ook commercieler klinken dan Heroes an sich.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Heroes wat minder commercieel is hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |