Wild Wild Horseas zat in de nacht helaasquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer deze zou komen
Onderschat Lange Frans niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:52 schreef Hamlapjes het volgende:
stelling: niemand kan zo goed een verhaal zingen als Billy Joel.
Fast car is ook een mooi verhaal gezongen, maar is niet van Billyquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Overigens, stelling: niemand kan zo goed een verhaal zingen als Billy Joel.
Slick Rick kan het goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Eén van de weinige Stonesplaten die het met de jaren beter is gaan doen. Helaas. (als in enige, hadden er meer mogen zijn)quote:
Huilenquote:
Ik ben hier mentaal nog niet klaar voorquote:
Nick Cavequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Beste van de Stones denk ik welquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wild Wild Horseas zat in de nacht helaas
Pas op je vingers he, gevaarlijk spulquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet nog even strijken.
Nu jullie weer
Ik ga zo de was ophangenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet nog even strijken.
Nu jullie weer
Hey Edman, aan t poepen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Pas op je vingers he, gevaarlijk spul
Pascal Jakobsen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:52 schreef Hamlapjes het volgende:
We zijn er voor jequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben hier mentaal nog niet klaar voor
quote:
Ik evenmin. Gimme shelter AUB!quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben hier mentaal nog niet klaar voor
Over schijtcovers gesproken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:54 schreef essnhills het volgende:
Staat de enige versie van fast car er eigenlijk in?
Post doorgestuurd naar de politiequote:
mien God, tijd gaat weer eens veel te snel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |