Ook dat mag. Alles mag.quote:
Vredig stil hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:59 schreef peaceman het volgende:
We zijn nog steeds weg. Dan weten jullie dat.
maar daar moet je ook een foto mee nemen, dat deed dre zelfs met het personeel samen in zn rls.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was zo'n levensgroot kartonnen bord en "leef" is een running gag hier..
Eens. QFTquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ook dat mag. Alles mag.
Behalve hulpverleners lastig vallen met vuurwerk. Dat mag niet.
Een paar vingers ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:59 schreef Kopiko het volgende:
De kans bestaat dat u vannacht iets MIST.
Wel een goed pakket, ik gebruik het bij mijn werk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:58 schreef Kopiko het volgende:
OP ZOEK NAAR EEN PROFESSIONEEL BOEKHOUDPAKKET????
... uh, nee.
We hebben die foto ook uiteraardquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar daar moet je ook een foto mee nemen, dat deed dre zelfs met het personeel samen in zn rls.
kom op zeg als dat al niet meer mag. Stelletje mutsen
Heb net de buitenlamp maar even gerepareerd...quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:59 schreef Kopiko het volgende:
De kans bestaat dat u vannacht iets MIST.
In een gemiddeld ziekenhuis werken wel meer dan drie zusters.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef Pumpalov het volgende:
Drie zussen die in hetzelfde ziekenhuis werken
NIEUWS
Maar wáárom wou je ermee op de fotoquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was zo'n levensgroot kartonnen bord en "leef" is een running gag hier..
in ehv was het vliegverkeer stil gelegdquote:
Omdat running gag. Beeldmateriaal is dan prima ondersteuningquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar wáárom wou je ermee op de foto
Scottie de Republikein.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Queen-moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |