Ik zie liever wat meer variatie dan de zoveelste Muse.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, er moet veel meer van Origin of Symmetry in.
Hear, hear!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zie liever wat meer variatie dan de zoveelste Muse.
Ja mensen kunnen wel zeiken dat Muse er te vaak in staat maar idd wel met mindere platen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Missen veel van de betere platen, terwijl de mindere goden er wel in staan
Hoeft er van mij niet vaker in te staan, maar gewoon het betere werk in plaats van wat er nu vooral in staat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zie liever wat meer variatie dan de zoveelste Muse.
Nee, sorry. Niet knap genoeg.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoeft er van mij niet vaker in te staan, maar gewoon het betere werk in plaats van wat er nu vooral in staat.
Die van mij My Hero denk ik, maar staat er niet eens in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:35 schreef Kyran het volgende:
Samen met Walk en Outside mijn favoriete Foo platen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:36 schreef Kyran het volgende:
Nog een keer dan
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hij is wel echt lelijk hoor. Die enorme neusgaten. Ik zou het er niet op kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |