KLeppie!quote:
Voor mij zit er niks bij dit uur. On the move.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef mario390 het volgende:
deze uur brennt de cafe af![]()
ik zeg nur MAAAAASSSSSTTTEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR
Dat meen je niet!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanavond geen houtkachel gebruiken, want vanwege de mist kan het ademshalingsproblemen opleveren.
Hallo, al dat vuurwerk niet?
Ja echt, was net bij het journaal.quote:
Te gek voor woorden. Net zo belachelijk als die vuurwerkshow in Sydney.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja echt, was net bij het journaal.
Het is dan geen verbod, maar wel een soort van gebiedend.
Echt hoor, debielen.
Die heb ik gemist. Help me herinneren, ga ik straks even kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te gek voor woorden. Net zo belachelijk als die vuurwerkshow in Sydney.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Help me herinneren, ga ik straks even kijken.
Thanks voor de verduidelijking.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me vannacht bij Piet en jou ook af. Ging ik toch ook niet met een hamer op mijn hoofd slaan.![]()
Oh Rob Stenders, wist niet eens dat hij nog iets voor de radio deed.
Hoerend hard nu.![]()
![]()
![]()
Is dat serieus?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Dikke kans dat de mensen op straat gaan instorten vanwege zuurstofgebrek.
Ja kwam gisteren op het nieuws. De lucht is daar al geel door de rook van de bosbranden dus er zal niet veel te zien zijn ook.quote:
Mij midden in de nacht iets proberen uit te leggen is vrijwel zinloos.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Thanks voor de verduidelijking.
Piet en ik probeerden het ook nog een beetje uit te leggen.
Zo duister is het niet. Filesharing via direct connect.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mij midden in de nacht iets proberen uit te leggen is vrijwel zinloos.
Maar jullie kennen elkaar van duistere zaakjes, dat is blijven hangen. En Kid en Shady kwamen ook in het verhaal voor.
En die show gaat evengoed plaatsvinden?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja kwam gisteren op het nieuws. De lucht is daar al geel door de rook van de bosbranden dus er zal niet veel te zien zijn ook.
Ja, ondanks miljoenen mensen die een petitie hebben getekend om het dit jaar niet te doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En die show gaat evengoed plaatsvinden?
Ja zeg, we gaan toch niet naar de burger luisteren?!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ondanks miljoenen mensen die een petitie hebben getekend om het dit jaar niet te doen
Tuurlijk niet! En aan de uitslag van petities houden we ons ook alleen als de uitkomst ons aanstaat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja zeg, we gaan toch niet naar de burger luisteren?!
en punt nogquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh die heeft dan natuurlijk al plaatsgevonden.
HongKong heeft het afgeblazen. Beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |