Je was sneller dan m'n editquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik af en toe gebeuren,
Uhm, de urn van Vati mag ik hopen, of heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef mario390 het volgende:
Ramses. De urn van mn moeder staat in de kast mee te schudden.
Daar ging ik ff heel goed voor zitten ja.quote:
conjootje, je begint weer te drammen, ik lees je wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:39 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
Ramses. De urn van mn moeder staat in de kast mee te schudden.
nee dat zei sodejknettr singt ramsesquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm, de urn van Vati mag ik hopen, of heb ik wat gemist?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar ging ik ff heel goed voor zitten ja.
Hit me!
Oh oké. Sodeknetter zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat zei sodejknettr singt ramses
Dude heeft geen verstand van sport. Kan beter met zijn kaartjes gaan spelenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laat mijn schatje @:engine dit niet lezen.
quote:
doedels speelt liever met wat anders ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dude heeft geen verstand van sport. Kan beter met zijn kaartjes gaan spelen
wat hij precies bedoelt weet ik niet ens maar grappig is hetquote:
We moeten wat vaker in een goed muziek topic rondhangen, waar je ook mag beppen.quote:
40+ SC?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We moeten wat vaker in een goed muziek topic rondhangen, waar je ook mag beppen.
Dat zijn moeder dood is en in een urn zit die nu op de kast staat en dus schudt omdat de muziek zo hard staat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hij precies bedoelt weet ik niet ens maar grappig is het![]()
het is nu laat me bij de top 2000, nu is en kut-uur
straks komt nu Angie van de stenenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We moeten wat vaker in een goed muziek topic rondhangen, waar je ook mag beppen.
Ik ken er nog wel 1quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
doedels speelt liever met wat anders ...
Ik ook trouwens.
Daar zijn ze niet zo gecharmeerd van youtubes.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zijn moeder dood is en in een urn zit die nu op de kast staat en dus schudt omdat de muziek zo hard staat.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
doedels speelt liever met wat anders ...
Ik ook trouwens.
ANGIE!!!!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
straks komt nu Angie van de stenen
Oh? Verrrrtel.quote:
Nee, dat is grappig. Iedereen moest vast lachen.quote:
Kom maar hierheen. Doe ik een hands-on demonstratie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh? Verrrrtel.
[..]
Nee, dat is grappig. Iedereen moest vast lachen.
Ja, is een heel speciaal nummer voor me.quote:
Dat zou je niet zeggen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar zijn ze niet zo gecharmeerd van youtubes.
Zo werkt het niet hè?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kom maar hierheen. Doe ik een hands-on demonstratie.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh? Verrrrtel.
[..]
Nee, dat is grappig. Iedereen moest vast lachen.
Oh, is daar tegenwoordig geen commentaar meer op?quote:
Schatjequote:
Och. Pijnlijk.quote:
Waar heb je het nou weer over?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, is daar tegenwoordig geen commentaar meer op?![]()
En ik ben zo blij dat Greet 4e is geworden.
En Jessie blijft voor mij de winnaar.
Hmmmmm, the one and only Angie!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, is daar tegenwoordig geen commentaar meer op?![]()
En ik ben zo blij dat Greet 4e is geworden.
En Jessie blijft voor mij de winnaar.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Och. Pijnlijk.![]()
Gecondoleerd lieverd.
Dat vroeg ik me vannacht bij Piet en jou ook af. Ging ik toch ook niet met een hamer op mijn hoofd slaan.quote:
quote:
HOEREND HARDquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef mario390 het volgende:
oooooeeeerennndddd hhaaaaaaaarrrrrrrr
Ja klopt. Maar fonetisch is het hoerend. Luister maar goed in het refrein.quote:
is het en sexuel lied?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar fonetisch is het hoerend. Luister maar goed in het refrein.
Nee, gaat over een motorrijder die te hard rijdt, ongeluk krijgt. Volgens mij met dodelijke afloop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |