Op het laatst toen @ANTPQ-36 via youtube het verslag van 'live bij de poort' deed, leverde eigenlijk de leukste streams van heel Utopia 2 op. Inclusief de kliko's binnenhalenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:23 schreef Mrsloveable het volgende: [..] Goedemorgen Appeltje
Oh daar heb ik geen last van Cossen deed ik sowieso niet veel meer
Gebeurd steeds vaker dat huur woning kaal opgeleverd moeten worden, snap dat niet echt maar goed..quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoefde ook maar weinig te doen toen ik deze woning nam. Dat is wel lekker. Een andere woning waar ik was wezen kijken zou kaalgestript opgeleverd worden.
Het was een spotgoedkope manier om er te komen, maar wat een ellende zo'n busreis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Was vroegah met de bus naar Spanje leuk
Bevalt het? Zal er nog even glurenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen eigen plakkerig topic hebben.
Ik ben blij dat mijn ouders het een hel leken en ze max 2 uur in de auto wilde zitten voor een vakantie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was een spotgoedkope manier om er te komen, maar wat een ellende zo'n busreis.
Vooral woningcoöperaties eisen het, soms zelfs als de nieuwe bewoner aangeeft de vloerbedekking etc te willen overnemen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebeurd steeds vaker dat huur woning kaal opgeleverd moeten worden, snap dat niet echt maar goed..
Uitermate.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:29 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Bevalt het? Zal er nog even gluren
Ben mij aan het oriënteren, maar het kost allemaal klauwen met geld. Komt wel HR++ glas en kruipruimte isolatie. Over zonnepanelen en een evt. hybride warmtepomp ben ik mij nog aan het beraden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan het wel toekomst bestendiger maken door over te gaan op iets anders dan gas etc
Daar hadden ze gelijk in. Het kostte bijna niets, dat was het enige voordeel. Iets van 109 gulden, inclusief halfpension voor 10 dagen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn ouders het een hel leken en ze max 2 uur in de auto wilde zitten voor een vakantie.
Nu de deur nog uit voor batterijen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je het over de duvel hebt staat hij voor de deur. Dat was mijn pakketje al
Ik wilde net roepen dat de D voor de G komtquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je het over de duvel hebt staat hij voor de deur. Dat was mijn pakketje al
Ze hebben tegenwoordig speeltjes die je kunt opladen met usbquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu de deur nog uit voor batterijen.
Op zonne-energie!quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu de deur nog uit voor batterijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |